.
.
seisoo
Minulla
6
1115
Vastaukset
- p33l0
Meitäkin kiinnostaa.
- kertoa
tuota minulle...nyt en pysty muuta ajattelemaankaan- TAAS!Ja nyt on vielä ilta.
- mies.
kyllä luovuttaa sen sinulle.
- ei miestä ;(
mies. kirjoitti:
kyllä luovuttaa sen sinulle.
Ja olen siitä hyvin surullinen vaikka täällä vitsailenkin välillä. Pitää keventää ettei tunnu niin raskaalta. Kun olisi niin paljon aannettavaa ja hyvänä pitäisin, jos vain saisin.
- mies.
ei miestä ;( kirjoitti:
Ja olen siitä hyvin surullinen vaikka täällä vitsailenkin välillä. Pitää keventää ettei tunnu niin raskaalta. Kun olisi niin paljon aannettavaa ja hyvänä pitäisin, jos vain saisin.
olisi sinulle paljon annettavaa. Ja monta kertaa...
- kumpikin
mies. kirjoitti:
olisi sinulle paljon annettavaa. Ja monta kertaa...
ettei se kuitenkaan mene niin..jos nyt treffaisimme, tillanne olisi hyvin väkinäinen. Eihän tiedä millainen toinen on, kohtaavatko kemiat. Parasta se on silloin kun tapaa ihmisen ja kemiat kohtaa ja sitten jos tapahtuu yhtyminen ilman tällaista suunnittelua. Siis spontaani seksi on parasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073