Täällä saa aina lukea juttuja siitä, kuinka ex:n perään itketään...ollaan ehkä jo uutta parisuhdetta rakentamassa, mutta silti se ex kummittelee..Hyvät ihmiset selvittäkää ne välinne ja tunteenne exään ennen kuin rupeatte rakentamaan uusia parisuhteita..Siitä ei tule kuin pahaa mieltä pahimmillaan kolmelle ihmiselle. Exät saattaa ja saakin säilyä aina muistoissa jopa lopun elämän, mutta ne tunteet pitää selvittää!!...Tiedän vain kokemuksesta mihin se johtaa, jos niitä ei ole selvitetty...ja niin tietää varmasti moni muukin.. Parisuhteen loppuminen on aina yleensä ikävä juttu, mutta joskus se elämä vaan menee niin...Tää on vain mun henkilökohtainen mielipide ja ehkä siks näin, että olen joutunut näitten "vanhasuola janottaa" juttujen kanssa painiskelemaan omassa parisuhteessani!
Jätetyille ja jättäjille..
2
1010
Vastaukset
- mies24
halua ketää uutta elämääni kun ajattelen vielä edellistäkin kaiken aikaa, kuitenkin se haittaisi sit tulevaa...
- XXX
Olen ihan samma mieltä kanssasi.Kumpa olisin itse seurannut tuota neuvoa.Tein sen pahan virheen että aloitin uuden suhteen koska ex-poikaystäväni oli muuttanut kauas enkä halunnut viettää nuoruuttani häntä ikävoiden.Huomaan kuitenkin aloittaneeni uuden suhteen liian heppoisin perustein.Se suhde on ohi ja ikävöin exääni (sitä ensimmäistä) mahdottomasti.Hänellä on kuitenkin nyt uusi tyttöystävä niin että ei voi mitään.Todellakin, älkää aloittako uutta suhdetta niin kauan kuin toivotte edellistä takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2234534Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4453288Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142188Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141850Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51198- 741033
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691025Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat25994- 75928
- 54926