Mies, miten haluat, että sinulle vastataan viestiin jos olet kysynyt puolituttua naista treffeille? Naisella ei ole sen kummempia tunteita miestä kohtaan kun ei toista tunne kovinkaan hyvin. Miten kieltäytyä kohteliaasti tai miten sopia treffit antamatta liikaa toivoa? Jatkossa tulemme olosuhteiden pakosta olemaan jonkin verran tekemisissä, joten välien pitäisi edelleen säilyä asiallisina.
treffeillekö?
6
603
Vastaukset
- vastaus.
no kiva mennään 'vain' juomaan 'hyvä' kaveri! elä vaan luule että saat mut vielä selälleeeee
heh heh eeee!!
tolleen! ;D - hyvin
Tulin just treffeiltä. Puolitutun naisen kanssa olin. Minusta oli ihan hyvä että nainen vastasi viestiini myöntävästi. Oli oikein hauskaa ja varmasti tavataan uudestaankin.
Eli vastaus kysymykseen "miten haluan, että minulle vastataan viestiin jos olen kysynyt puolituttua naista treffeille?": Myöntävästi! - Asiasta huvittunut
Tähän on olemassa universaali, mielestäni hyvinkin neutraalin kohtelias kieltäytymisen kaava (nk. kolmen koon kaava):
1. KIITOS "Kiitos oikein paljon kutsusta..."
2. KIELTÄYTYMINEN "...valitettavasti joudun kuitenkin kieltäytymään, koska..."
3. KAVERUUS "...vaikutat tosi mukavalta ja haluaisin jatkossakin olla kavereita."- alkuperäinen kirj.
Tuon ykköskohdan itsekin ajattelin laittaa ekaks. Pitääkö tohon kakkoskohtaan keksiä joku syy (kun hän nyt vain ei ole minun tyyppiäni)? Harmittaa vaan, että pitääkin mukavien, mutta ei mulle sopivien miesten kiinnostua musta, vaikken ees flirttaile. On mullakin ongelmat ;)
- Asiasta huvittunut
alkuperäinen kirj. kirjoitti:
Tuon ykköskohdan itsekin ajattelin laittaa ekaks. Pitääkö tohon kakkoskohtaan keksiä joku syy (kun hän nyt vain ei ole minun tyyppiäni)? Harmittaa vaan, että pitääkin mukavien, mutta ei mulle sopivien miesten kiinnostua musta, vaikken ees flirttaile. On mullakin ongelmat ;)
Eihän sitä nyt ilman syytä voi kieltäytyä! Se on moukkamaista. Se, että mies ei mielestäsi ole sun tyyppiä, on hyväksyttävä syy.
"Mukava, muttet mun tyyppiä" menee hyvin siinä tuon kaverikliseen rinnalla :)
- määritelmä
Mistä tiedät mitä mies ajattelee? Itse voin miehenä ajan kuluksi pyytää kahville/lounaalle tyttösen ihan huvikseni. En kutsuisi kyseistä tapahtumaa treffiksi, enkä tiedä mikä treffin määritelmä edes on. En välttämättä halua hänen kanssaan naimisiin, haluan vaan kahden kesken keskustella ken ties mielenkiintoisen ihmisen kanssa. Oma lukunsa on vielä naispuoliset tuttavat/ystävät, jotka kelailevat liikaa, ja jos esimerkiksi seurustelevat, kokevat morkkista jotakin toista miestä tavatessan.
Herätkää! Ihmiset saa tavata ihmisiä "viattomissa merkeissä", ei se ole sama asia kuin sänkyyn hyppääminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573