Mua loukkaa se niin paljon. Mulle se sanoi et rakastaa vain mua ja oon kaunis, mut silti aina välillä kehuu muita! Enhän mä kehu joka vastaan tulevaa komeaa miestä! Mitä järkeä siinä on!?
Miks mies kehu muita naisia?
25
1189
Vastaukset
- Pavlovin Koira
Voit huomauttaa asiasta ja jos se siitä huolimatta jatkuu voi kehuminen olla tarkoituksellista. Välttämättä mies ei tarkoita sillä yhtään mitään, se on vain tapa, joka sinusta tuntuu pahalta.
- Heittäisin helvettiin.
En pidä täys järkisenä miestä joka kehuu naiselleen tosia naisia.Sanoisin että mene niiden toisten naisten VITTUUN!!!! Näin tekisin minä.En ole nynny!
- Heebo
Heittäisin helvettiin. kirjoitti:
En pidä täys järkisenä miestä joka kehuu naiselleen tosia naisia.Sanoisin että mene niiden toisten naisten VITTUUN!!!! Näin tekisin minä.En ole nynny!
Oletko siis a) pinnallinen, b) turhamainen vaiko c) kateellinen ?
- Ulla vain
Ja taas annan saman vanhan hyväksi havaitun neuvon: samalla mitalla takaisin! Kun tulee vastaan joku oikein komee uros niin mieletön silmäpeli ja kuolaus tämän uroon perään (miehesi läsnäollessa) niin eiköhän mene perille!!!!!
- Voimalla!
Se vie varmasti ongelman aivan uudelle tasolle. Ehkä väkivaltakin tulee kuvioihin? Hyvä neuvo, jos tykkää extreme-jutuista ja kunnon actionista. Aikuisten meininkiä!
- Heebo
Tasapuolista molemmille, eli jos mies kehuu muita naisia, saa nainenkin kehua muita miehiä.
Silmäpeli ja perään kuolaaminen taas on jo eri juttu ellei sitten mies ole ihan samalla tavalla flirttaillut. Siitä ei kuitenkaan Janita maininnut mitään.
Itse asiassa Janita ei sanonut edes sitä, kehuuko mies muita naisia niille muille naisille, vaiko vaan ihan "omassa piirissä".
- vilperi
niitä vastaan tulevia naisia on niin kiva kommentoida, kokeilisit joskus vaikka itsekkin. voinko kysyä, miten kestät tämän viiltävän tuskan, sillä kohtahan on missikisat? ymmärtäisin asian, jos kyseessä olis puhdas vertailu, mutta yritä ymmärtää et aina paremman näköisiä ihmisiä ku sinä ja minä. monoo tulis, jos mun tyttöystävä mussuttais noin vähäpätöisestä asiasta.
- naikkonen100
Mitäs jos sun muija kyttäis mister kisoja ym ja muutenki kuolais kaikkia ohi kulkevia komeita miehiä? Kattoisitko sellasta touhua?
- vilperi
naikkonen100 kirjoitti:
Mitäs jos sun muija kyttäis mister kisoja ym ja muutenki kuolais kaikkia ohi kulkevia komeita miehiä? Kattoisitko sellasta touhua?
kyllä minun pääni sellaista kestäis, teillä naisilla vissiin se on isokin ongelma? mites olisi meikäläisen uskottavuus, jos vaatisin toista ja samalla yrittäisin kieltää saman asian toiselta. mun mielestä se on hemmetin lapsellista ja itsekästä, ruveta vetämään herneitä nenään, jos kommentoi erinäisiä asioita. vertailu on taas rumaa. se ei kerro mistään muusta, kuin ihmisen minä minä- asenteesta...ja siitä, että luullaan et maailma pyörii tasan sen oman perseen ympärillä...ootkos ikinä funtsinut asioita tältä kantilta?
- Heebo
Mikäs prinsessakompleksi sinulla on, kun haluat olla ainoa miehesi mielestä kaunis nainen ?
Riippuuko rakkaus vain kauneudesta, ja niinollen ilmeisesti rakkauskin loppuu, jos miehesi näkee jonkun kauniimman ?
Eikös se nyt ole tärkeintä että rakastaa ja tulee hyvin toimeen. Mutta voisi sille sanoa tietysti, että se ei tunnu kivalta.- Janita
no mitä järkeä kertoa mulle että joku nainen on hänen mielestä kaunis?! Mitä mä siitä saan? Tulee vaan paha mieli, tuntuu että itse en oo sille tarpeeks kaunis kun pitää koko ajan huomata ja kommentoida muita? Miten se ylipäätänsä liittyy meidän suhteeseen?! Ne muut naiset ja niiden ulkonäkö.
- Heebo
Janita kirjoitti:
no mitä järkeä kertoa mulle että joku nainen on hänen mielestä kaunis?! Mitä mä siitä saan? Tulee vaan paha mieli, tuntuu että itse en oo sille tarpeeks kaunis kun pitää koko ajan huomata ja kommentoida muita? Miten se ylipäätänsä liittyy meidän suhteeseen?! Ne muut naiset ja niiden ulkonäkö.
Varmasti jokainen on suhteessa epävarma, ja siitä tällainen itsensä huonoksi tunteminen varmaankin kumpuaa. Ei toisten naisten kehuminen tarkoita että pitää omaa naistaan huonon näköisenä, ei lainkaan - se pitää ymmärtää. Ei pitäisi esineellistää, mutta ihan vaan vertauksen vuoksi: jos mies kehuu jotain autoa, se ei tarkoita sitä että hän ei pitäisi omaa autoaan riittävän hyvänä. Kaikkea ei voi saada, ja mielestäni ihailu on silti parempaa kuin kateus.
Et sinä saa siitä mitään, se on totta. Ja olet ihan oikeassa että se ei liity teidän suhteeseenne. Mutta ei asiaa pitäisi ottaa niin vakavasti eikä välttämättä edes noteerata. Ja varmasti keskustelette muistakin asioista kuin vain teidän suhteestanne. Samalla tavalla teette huomioita varmaan monesta muustakin asiasta.
Kokonaan eri asia on jos miehesi mollaa sinua ja kehuu muita, tai vertailee sinua heihin, se olisi todella törkeää ja siitä saisikin pahastua ja pistää vaikka suhteen poikki.
Mieti nyt ihan oikeasti, haluaisitko sinä tosissaan ajatella, että mies on kanssasi vain sen takia että olet hyvännäköinen ? Minä en ainakaan haluaisi naista, joka olisi kanssani ensisijaisesti ulkonäön vuoksi, sillä se varmasti ajan myötä rapistuu. Entäs jos hän jonain päivänä toteaakin, että en enää olekaan tarpeeksi hyvän näköinen, ja nostaa kytkintä ? Mielummin rakennan suhteen jollekin muulle perustalle.
Oikeastihan tilanne on, että sinä koet ko. tapahtuman vertailuna jossa sinut punnitaan muita vastaan, mutta ei sidä pidä niin ymmärtää. Se ei vain ole oikein, sillä miksi aina naisen pitäisi saada määritellä se mikä on sopivaa ja mikä ei ja miehen taipua tähän? Jos mies ei toista naista kehuessaan ajattele että se millään tavalla liittyisi omaan naiseen, niin miksi oman naisen pitäisi uskoa että se liittyy ? Eihän toista silloin tuomita hänen oikeiden ajatustensa perusteella, vaan vahvistamattomien luulojen.
Vastaesimerkki: oletetaan että asutte yhdessä, ja että valitat jostakin sinua ärsyttävästä asiasta jonka et kuitenkaan koe millään tavalla liittyvän mieheen. Esimerkiksi tyytymättömyys johonkin huonekaluun, yleisen elintason tms "neutraaliin" asiaan. Mies saattaa aivan yhtä lailla ymmärtää sen henkilökohtaisena syytöksenä maun puutteesta, laiskuudesta, saamattomuudesta tms. asiasta.
Jos asia vaivaa niin ota se puheeksi. Mutta jos se ei autakaan, sitä ei tarvitse ottaa niin henkilökohtaisesti eikä itsekeskeisesti. - Janita
Heebo kirjoitti:
Varmasti jokainen on suhteessa epävarma, ja siitä tällainen itsensä huonoksi tunteminen varmaankin kumpuaa. Ei toisten naisten kehuminen tarkoita että pitää omaa naistaan huonon näköisenä, ei lainkaan - se pitää ymmärtää. Ei pitäisi esineellistää, mutta ihan vaan vertauksen vuoksi: jos mies kehuu jotain autoa, se ei tarkoita sitä että hän ei pitäisi omaa autoaan riittävän hyvänä. Kaikkea ei voi saada, ja mielestäni ihailu on silti parempaa kuin kateus.
Et sinä saa siitä mitään, se on totta. Ja olet ihan oikeassa että se ei liity teidän suhteeseenne. Mutta ei asiaa pitäisi ottaa niin vakavasti eikä välttämättä edes noteerata. Ja varmasti keskustelette muistakin asioista kuin vain teidän suhteestanne. Samalla tavalla teette huomioita varmaan monesta muustakin asiasta.
Kokonaan eri asia on jos miehesi mollaa sinua ja kehuu muita, tai vertailee sinua heihin, se olisi todella törkeää ja siitä saisikin pahastua ja pistää vaikka suhteen poikki.
Mieti nyt ihan oikeasti, haluaisitko sinä tosissaan ajatella, että mies on kanssasi vain sen takia että olet hyvännäköinen ? Minä en ainakaan haluaisi naista, joka olisi kanssani ensisijaisesti ulkonäön vuoksi, sillä se varmasti ajan myötä rapistuu. Entäs jos hän jonain päivänä toteaakin, että en enää olekaan tarpeeksi hyvän näköinen, ja nostaa kytkintä ? Mielummin rakennan suhteen jollekin muulle perustalle.
Oikeastihan tilanne on, että sinä koet ko. tapahtuman vertailuna jossa sinut punnitaan muita vastaan, mutta ei sidä pidä niin ymmärtää. Se ei vain ole oikein, sillä miksi aina naisen pitäisi saada määritellä se mikä on sopivaa ja mikä ei ja miehen taipua tähän? Jos mies ei toista naista kehuessaan ajattele että se millään tavalla liittyisi omaan naiseen, niin miksi oman naisen pitäisi uskoa että se liittyy ? Eihän toista silloin tuomita hänen oikeiden ajatustensa perusteella, vaan vahvistamattomien luulojen.
Vastaesimerkki: oletetaan että asutte yhdessä, ja että valitat jostakin sinua ärsyttävästä asiasta jonka et kuitenkaan koe millään tavalla liittyvän mieheen. Esimerkiksi tyytymättömyys johonkin huonekaluun, yleisen elintason tms "neutraaliin" asiaan. Mies saattaa aivan yhtä lailla ymmärtää sen henkilökohtaisena syytöksenä maun puutteesta, laiskuudesta, saamattomuudesta tms. asiasta.
Jos asia vaivaa niin ota se puheeksi. Mutta jos se ei autakaan, sitä ei tarvitse ottaa niin henkilökohtaisesti eikä itsekeskeisesti.En tietenkään ajattele että mies on kanssani sen takia että olisin hyvännäköinen. Ja vaikka oon hyvännäköinen niin en niin hyvännäköinen kun ne naiset joita se kommentoi. Eli tulee oikeesti semmonen tunne että oon ruma, kun se kehuu mua kauniimpia naisia. Ja turhaa sitä puolustella, mulle tulee paha mieli ja mielestäni se ei ole sopivaa suhteessa. Omien kavereiden kanssa voi puhua mistä vain,mut omalle naiselle muiden naisten kehuminen on jo liikaa.
- kaarlo ja kisu
Janita kirjoitti:
En tietenkään ajattele että mies on kanssani sen takia että olisin hyvännäköinen. Ja vaikka oon hyvännäköinen niin en niin hyvännäköinen kun ne naiset joita se kommentoi. Eli tulee oikeesti semmonen tunne että oon ruma, kun se kehuu mua kauniimpia naisia. Ja turhaa sitä puolustella, mulle tulee paha mieli ja mielestäni se ei ole sopivaa suhteessa. Omien kavereiden kanssa voi puhua mistä vain,mut omalle naiselle muiden naisten kehuminen on jo liikaa.
Lue TARKKAAN tuo viimeinen heebon teksti,juuri noin se menee.Miehelle tuottaa SUURTA nautintoa katsoa kaunista naista.Hän voi katsoa naista kuin kaunista maisemaa,vain nauttien.Niin kauan kuin mies voi nauttia naisen kauneudesta hän on OK.Kaikki on hyvin,hän on edelleen MIES.Hän ikäänkuin testaa kykyään nähdä kauneutta.Jos hän näkee sitä muissa hän näkee sitä myös SINUSSA.Kauneus pelastaa maailman.Kaikki kauneus tulee ottaa vastaan.Maailmassa on ihan tarpeeksi negatiivisuutta,älä kiellä mieheltäsi kykyä nauttia kauneudesta.
- Janita
kaarlo ja kisu kirjoitti:
Lue TARKKAAN tuo viimeinen heebon teksti,juuri noin se menee.Miehelle tuottaa SUURTA nautintoa katsoa kaunista naista.Hän voi katsoa naista kuin kaunista maisemaa,vain nauttien.Niin kauan kuin mies voi nauttia naisen kauneudesta hän on OK.Kaikki on hyvin,hän on edelleen MIES.Hän ikäänkuin testaa kykyään nähdä kauneutta.Jos hän näkee sitä muissa hän näkee sitä myös SINUSSA.Kauneus pelastaa maailman.Kaikki kauneus tulee ottaa vastaan.Maailmassa on ihan tarpeeksi negatiivisuutta,älä kiellä mieheltäsi kykyä nauttia kauneudesta.
enhän mä kiellä mitään!! Mut voihan nauttia vain katsomalla. Miks pitää sanoa ääneen MULLE?? Se varmaan suuttuis jos rupeisin kehumaan muita naisia sen seurassa. Mut en sitä tee koska mielestäni se on epäkohteliasta.
- Janita
Janita kirjoitti:
enhän mä kiellä mitään!! Mut voihan nauttia vain katsomalla. Miks pitää sanoa ääneen MULLE?? Se varmaan suuttuis jos rupeisin kehumaan muita naisia sen seurassa. Mut en sitä tee koska mielestäni se on epäkohteliasta.
suuttuis jos rupeasin kehumaan muita MIEHIÄ. Joskun kun satun kommentoimaan muuta miestä (silloin kun oon kyllästynyt sen kehumiseen) se sanoo että no ala ole sen kaa jos mä oon ruma jne. :P
- kaarlo ja kisu
Janita kirjoitti:
suuttuis jos rupeasin kehumaan muita MIEHIÄ. Joskun kun satun kommentoimaan muuta miestä (silloin kun oon kyllästynyt sen kehumiseen) se sanoo että no ala ole sen kaa jos mä oon ruma jne. :P
Okei,ehkä hänen olis parempi olla hiljaa.Naisten kauneus herättää voimakkaita tunteita,ehkä hänen täytyy välillä purkaa niitä.Ainakin hän on avoin eikä salaa asiaa.Koska tunnet miehesi varmaan tiedät että hän edelleen katselee naisia vaikka olisi hiljaa.Tuskin voit asialle mitään ,voisitko vain hyväksyä sen.Ei sadetta voi estää eikä siitä valittaminen sitä lopeta.Miehenä sanon vain että naisten katselu on IHANAA IHANAA .
- Janita
Okei,ehkä hänen olis parempi olla hiljaa.Naisten kauneus herättää voimakkaita tunteita,ehkä hänen täytyy välillä purkaa niitä.Ainakin hän on avoin eikä salaa asiaa.Koska tunnet miehesi varmaan tiedät että hän edelleen katselee naisia vaikka olisi hiljaa.Tuskin voit asialle mitään ,voisitko vain hyväksyä sen.Ei sadetta voi estää eikä siitä valittaminen sitä lopeta.Miehenä sanon vain että naisten katselu on IHANAA IHANAA .
no katsella tietenkin saa, ei sitä voi kiellä, mut kommentoida voi vaikka omien kavereiden kanssa, ei omalle naiselle toisten naisten kauneudesta!!
- naikkonen100
Eihän tosta ollut kyse vaan siitä että toinen käyttäytyy tosi loukkaavasti. Jos niin paljon vieraat naiset kiinnostaa ei oma suhde voi olla kunnossa.
- Etkö ole vielä tätä...
naisista oppinut! Jokainen nainenhan haluaa olla juuri SE KAIKISTA KAUNEIN oman miehensä mielestä!
Ja muiden naisten kauneuden ihailu merkitsee naisen mielestä sitä, että he ovat miehen mielestä kauniinpia ja siis tavallaan uhkia(?). Joka tapauksessa tuolla ihailullahan ei ilmeisesti ole tarkoitus pahoittaa sen tärkeimmän eli oman naisen mieltä, joten jos miehen on tosiaan pakko tiirailla nättejä, (vähäpukeisia?) naisia, tehkää se huomaamattomasti ja ehdottomasti ilman kommenteja!
Eikä nyt millään pahalla (tosin eipä kyllä hyvälläkään), mutta luulisi nyt jo maalaisjärjen sanovan mikä on soveliasta, kohteliasta ja toisen kunnioittamisen/huomioonottamisen kannalta soveliasta toimintaa o_O! - Janita
Etkö ole vielä tätä... kirjoitti:
naisista oppinut! Jokainen nainenhan haluaa olla juuri SE KAIKISTA KAUNEIN oman miehensä mielestä!
Ja muiden naisten kauneuden ihailu merkitsee naisen mielestä sitä, että he ovat miehen mielestä kauniinpia ja siis tavallaan uhkia(?). Joka tapauksessa tuolla ihailullahan ei ilmeisesti ole tarkoitus pahoittaa sen tärkeimmän eli oman naisen mieltä, joten jos miehen on tosiaan pakko tiirailla nättejä, (vähäpukeisia?) naisia, tehkää se huomaamattomasti ja ehdottomasti ilman kommenteja!
Eikä nyt millään pahalla (tosin eipä kyllä hyvälläkään), mutta luulisi nyt jo maalaisjärjen sanovan mikä on soveliasta, kohteliasta ja toisen kunnioittamisen/huomioonottamisen kannalta soveliasta toimintaa o_O!fiksuin vastaus tähän menneessä! Olen täysin samaa mieltä!
- kaarlo ja kisu
Janita kirjoitti:
no katsella tietenkin saa, ei sitä voi kiellä, mut kommentoida voi vaikka omien kavereiden kanssa, ei omalle naiselle toisten naisten kauneudesta!!
Nuorena miehelläsi oli tapana kavereidensa kanssa katsella naisia ja kommentoida heitä.Nyt hän tekee samaa sinun kanssasi.Se on tapa nuoruusvuosilta.Hän pitää sinua kaverinaan.Hän kaipaa ehkä noita nuoruusvuosia ja kavereitaan.
- Janita
Nuorena miehelläsi oli tapana kavereidensa kanssa katsella naisia ja kommentoida heitä.Nyt hän tekee samaa sinun kanssasi.Se on tapa nuoruusvuosilta.Hän pitää sinua kaverinaan.Hän kaipaa ehkä noita nuoruusvuosia ja kavereitaan.
olipas tässä taas miehen logiikkaa.. "kaipaa kavereita".. se näkee niitä melkein joka päivä ja ikää on 22, että ei mikään vahna vielä. Mielestäni se vain yrittää tehdä mut mustasukkaiseksi noilla kommenteilla, koska aina kun alan valittaa että mua ärsyttää muiden naisten kehuminen se kysyy tyytyväisenä : "ootko mustasukkainen?" eli mies taitaa olla epävarma itsestään, kun tollei pitää käyttäytyä...
- kaarlo ja kisu
Janita kirjoitti:
olipas tässä taas miehen logiikkaa.. "kaipaa kavereita".. se näkee niitä melkein joka päivä ja ikää on 22, että ei mikään vahna vielä. Mielestäni se vain yrittää tehdä mut mustasukkaiseksi noilla kommenteilla, koska aina kun alan valittaa että mua ärsyttää muiden naisten kehuminen se kysyy tyytyväisenä : "ootko mustasukkainen?" eli mies taitaa olla epävarma itsestään, kun tollei pitää käyttäytyä...
No selvästi se haluaa kiusoitella.Sehän selvästi tietää ettet pidä kun se kehuu muita naisia.Hyvä että annat sen tapailla kavereitaan,jutelkoon niiden kanssa naisista.Kyllä meillä miehillä on hyvä osa kun saadaan ihailla naisia,maailman ihanimpia olentoja.Kaikista maailman olennoista juuri me saadaan rakastaa naisia.Olispa ihanaa jos naiset vois nauttia samasta ilman mustasukkaisuutta,kilpailua,pelkoa.Muuten,en voinut tietää että mies on vielä nuori ja tapaa kavereitaan usein.Kai sun täytyy vaan opettaa se irti tuosta tavastaan kehua muita naisia.Tai yritä päästä irti suuttumuksestasi.
- naikkonen100
sehän selvästi haluu loukata tahalleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932178Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 871283
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311110Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men591071- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285920