exät haloo!!!

itsekin jonkun ex, nyt jonk...

mitä ihmettä oikein ajattelette yrittäessänne uuden elämän aloittanutta, varattua entistä poikaystäväänne/avo/aviomiestänne?? hankkikaa elämä! mua alkaa oikeesti ottaa aivoon toi teidän ruikutus siitä kuinka "vanha suola janoittaa"!! yrittäkää nyt ymmärtää että kaikki ei ole niinkuin teidän silmiinne se näyttää. ..."hän ei ole onnellinen nyk. suhteessaan"... mistä TE sen tiedätte?? jos hän joskus on esim. näyttänyt surulliselta tai sanonut että on jotain riitaa tyttöystävän kanssa, ei se tarkoita ettei esim. rakastaisi tätä tai ettei haluaisi nykyistänsä enää. tommoset asiat kuuluu seurusteluun! eikä teidän tarvitse heti mennä "lohduttamaan" tai mitään muutakaan. exienne elämä EI TODELLAKAAN KUULU TEILLE!! yrittäkää ymmärtää se ja jättäkää ne rauhaan. eri asia on jos ex ei seurustele vaan on VAPAA eli vastakohta VARATULLE! koska ihmiset tajuaa että ei ole hienoa olla mikään hemmetin salarakas?! se on säälittävää!! yäk! pilatkaa vaan oma elämänne mutta älkää vetäkö siihen mukaan ketään muuta.

14

2314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • napazx

Exät sekaa monessa suhteessa. Se mikä on ex se on ex. Tosi raskasta, kun yritetään roikkua kiinni ja pilataan oman elämän lisäksi vielä se exänkin elämä.

• minäpä vaan..

Se on oikeesti niin vaan että mä en ikinä haluisi sua takaisin. Ja mä oikein odotan että elämäntilaantemme on sellainen ettei meidän tarvitse olla yhteydessä enää viikottain ja mä en kuulisi yhteisiltä tuttavimmiltamme sinusta. Ja en kyllä varmaan kysele. :)ja niin jos se vanha suola käy janottamaan, niin ei tarviste kuin ajatella niitä sanoja ja paskoja temppui mitä mä vuodesta toiseen sulta kestin.. ja nyt hiukka vahingoniloisena seuraan kun sä toistait niitä samoja paskoja temppuja nykyisellesikin. Mutta en todellakaan mahda itselleni.. ja pyrin lopettamaan vahingoniloisuuteni.. koska haluisaisin olla täysin neutraali sinun suhteesi.
      Niin ettei minua liikauttaisikaan mitkään tekosi!

• aikuinen nainen mä oon..

siis aivan samaa mieltä!! uskomatonta että joku tosiaan sanoo sen noin hyvin ja ytimekkäästi-ja mikä tärkeintä, ääneen. täällä! :) antakaa kaikkien vain elää omaa elämäänsä toisten -vaikka teidän exien- kanssa ihan omassa rauhassa!! aamen!

• meitä

... exiä. Kaikki ei halua sitä exäänsä takaisin, mutta ystävää ei halua unohtaakaan.

Suloisella tyttärelläni on ihana kummi; ex-mieheni. Kun ihmiset tulevat hieman vanhemmiksi ja saavat kokemusta elämästä, niin asioita ei tarkastele niin mustavalkoisesti.

• ..........

Miten niin exienne elämä EI TODELLAKAAN KUULU TEILLE!! Jos kerran syystä tai toisesta eronneet tapaavat toisiaan yms, niin tottakai he voivat toisilleen asioista puhua, ihan mistä tahansa! Ja se tilanne, että jos vanha suola alkaa jossain välissä janottaa niin eipä se olen oman tahdon alainen asia!Eikä eksät aina itse kuvittele olevansa mitään salarakkaita, vaikka esim. seksiä eksän kanssa vielä kuvioissa onkin.

Kyllä eksät paremmin tuntevat miehen kuin uudet nyksät! Kyllä he vaistoavat, jos miehen uudessa suhteessa ei ole kaikki kohdallaan! Kuka nyt haluaisi läheisensä onnettomaan parisuhteeseen??? Silloin on valmis tekemään kaikkensa sen eteen, että saisi eks-miehensä pois tästä suhteesta.

Lopeta tuo mustavalkoinen ajattelutapasi...
      Maailma ei ole aina niin selkeä ja oikeudenmukainen, kuin sinä toivoisit!

• just..

mä en rupee vänkäämään teidän kanssa tämmöisestä selvästä ja yksinkertaisesta asiasta, varsinkin kun tiedän olevani oikeassa. "lopeta tuo mustavalkoinen ajattelutapasi... maailma ei ole aina niin selkeä ja oikeudenmukainen, kuin sinä toivoisit!" ei ole ei, mutta voin yrittää muuttaa sitä sellaiseksi. rehellisemmäksi ja oikeudenmukaisemmaksi. mitä väärää siinä on?

• siis
        just.. kirjoitti:

mä en rupee vänkäämään teidän kanssa tämmöisestä selvästä ja yksinkertaisesta asiasta, varsinkin kun tiedän olevani oikeassa. "lopeta tuo mustavalkoinen ajattelutapasi... maailma ei ole aina niin selkeä ja oikeudenmukainen, kuin sinä toivoisit!" ei ole ei, mutta voin yrittää muuttaa sitä sellaiseksi. rehellisemmäksi ja oikeudenmukaisemmaksi. mitä väärää siinä on?

sitä mieltä, että kun ollaan erottu, ei saa enää olla missään tapauksessa tekemisissä toistensa kanssa, eikä rangaistuksen uhallakaan ihastua/rakastua uudelleen toiseen?

Miten itse säätelet tunteitasi?
        Eikö se juuri ole sitä REHELLISYYTTÄ, kun kertoo rehellisesti tunteistaan?

• olla

aina lohduttamassa ex.äs?? Ja joskus menee huonosti se vaan on niin, ei siihen tarvita ex.iä
        lohduttelemaan..Ja se kuinka hyvin tuntee exät riippuu varmaan siitä kuinka kauan on tuntenu ne, eikö.Jos olet ollut ex.si kanssa 2v sitten viikon ja nykyinen siitä lähtien kun sinut jätti/ sinä hänet niin kyllä se nykynen tuntee paremmin.2Silloin on valmis tekemään kaikkensa sen eteen että eks- miehensä pois suhteesta".Siis suhteessahan ollaan vapaaehtoisesti.Jos olet usuttanut ex.äsi pois suhteesta jossa hän rakasti mutta sattui silloin vaan olemaan kriisissä mutta kaipaa ja rakastaa niin mitä sinä teet? Tarjoat lohtua ja yrität korvata jotain mitä et pysty korvaamaan? .Pistä mieleesi ja ota opiksi.Ihmiset ovat vapaaehtoisesti suhteissa, ystävät ovat sitä varten että he tarjoavat tukea kun sitä tarvitaan(ex.ien kanssa asiat usein vaan monimukasistuvat).Ihmiset tekevät parhaimmat päätökset kun heitä ei manipuloida.Haluatko sinä että sinulle tarkeä ihminen itkee sinulle miten menetti rakkaansa kun kuuntei sinun nevojasi?
        Olet oikeassa että maailma ei ole niin oikeudenmukainen kun toivoisi..Mutta siitä voi tehdä kun pitää tietyn etäisyyden ex.iinsä.
        Ja jos vanhasuola alkaa janottaa niin otetaan etäisyyttä.Et varmasti halua että ex.si on onneton menetettyään rakkaan ihmisen kun sinä olet ollut lohduttamassa häntä suhteen karikoilla.

• *tyttöystävä"

Viestistä tulee ilmi luottamuksen pula, viha tai miten sen ikinä määrittenkään. Tuossa suhteessa ongelma ei taida olla eksä vaan se, että pariskunta ei ole itsekään selvillä millaista osaa eksä suhteessa näyttelee. Miehen täytyy turvata nykyisen tyttöystävän asema, kyllä jokin siinä eksässä miestä kiinnostaa jos nykyinen saa tuollaisen reaktion. Jos pakka olisi aivan selvä, tuskin olisi tarvetta täällä kiukutella.

Itse olen eksä ja nykyinenkin:) Entiseen tuskin olen yhteydessä, kuten mieskään omaan eksäänsä. Jos näemme sattumalta, niin olemme normaalisti. Joskus miehen eksä soittaa, mutta koska asiat ovat selkeistä, en näe mitään syytä mustasukkaisuuteen (vaikk aeksänsä onkin sinkku ja kaunis). Joskus muistan käyneeni läpi inhon tunteita silloisen poikaystäväni eksään. Tuossa suhteessa oli muitakin ongelmia, eksää oli ehkä helppo syyttää.

• Tosi on

Ei ole mitään lisättävää tuohon, olen täysin samaa mieltä! Kun ne tyhmääkin tyhmemmät eksät ton vaan tajuais vielä...

• hyvä muisti

Muista sitten käyttäytyä fiksusti, jos jonain päivänä itse olet se X.
        Mutta sehän onkin sitten toinen juttu ja tyhmä on joku muu kuin sinä.

• ....
        hyvä muisti kirjoitti:

Muista sitten käyttäytyä fiksusti, jos jonain päivänä itse olet se X.
        Mutta sehän onkin sitten toinen juttu ja tyhmä on joku muu kuin sinä.

..jolle vastasit mutta kuitenkin. Kaikki exät eivät ole tyhmiä. Jotkut nykyiset voivat olla pelkästään vainoharhaisia. Jotkut exät sitten taas ovat valmiita tekemään mitä tahansa hajoittaakseen entisensä nykyisen suhteen. Se on ällöttävää, mutta jos mies on pitämisen arvoinen ei tälläisillä ole mitään vaikutusta. Itse en ole (olenhan minäkin nyksän lisäksi ex) ryhtynyt ikinä entistä ruinaamaan. Tunteilleen ei voi mitään, mutta toivottavasti ihmiset tajuaa kunnioittaa toisten omaa ja suhteuttaa nuo tunteet tosielämään. Ja lisäksi ei mustasukkaisuuksissaan lähteä kumppaninsa exille vihottelemaan.

• Minä vaan

Mun exä olisi estänyt mua tekemästä ison virheen jos olisi ollut mustasukkaisempi. Se sanoi jälkeenpäin olleensa sitä mutta ei ilmaissut sitä silloin koska kunnioitti mun uutta suhdetta ja mun päätöstä aloittaa se.

Riippuu tietysti siitä mihin se ex-suhde on loppunut.Jos se on kaatunut omaan mahdottomuuteensa niin silloin ei ole syytä mustasukkaisuuteen (tietysti silti voi olla huolissaan exästä), mutta jos on erottu olosuhteiden pakosta niin asia on monimutkaisempi.

Mun mielipide on että tällaisia asioita ei voi yleistää,se riippuu aina tapauksesta.

• tipi

Mieheni juoksi vuosia ex-sien luona kahvilla. lähetteli sähköpostia ja tekstiviestejä.

Yhden luonna hän on juossut 10 vuoden ajan. Hän säilyttää heiden lahjojaan ja kuviaa meidän asunnossa, uuden yöpöydänlaatikossa.

Törmään ex-siin joka päivä kun asun pienessä kaupungissa ja tulee paha mieli kun eräs heistä kyselee meidän asioista kokoajan ja lähettelee miehelleni terveisiä. Kyseinen nainen on ollut ongelma suhteessamme kokoajan. Hän tuli työpaikalleni ja kertoi kuinka hyviä ystäviä he ovat mieheni kanssa ja kuinka paljon pitää miehestäni.

Nainen ilkeilee minulle ja vihjailee asiosta minulle kokoajan. Kun puhun asiasta miehelleni niin hän ei usko sitä että nainen voisi olla ilkeä, minä olen vain mustasukkainen. Minä olen ollut mieheni kanssa 2 vuotta ja tämä nainen on ollut mieheni elemässä "ystävänä"12 vuotta. Minusta tuntuu että olen aina kakkonen mieheni elämässä ja nämä naiset ovat miehelleni tärkeämpiä kuin minä. Pelkään että mieheni pitään yhteyttä näihin naisiin vielä selkäni takana ja puhuu meidän asioista heille, mielestäni parisuhdeasiat ovat henkilökohtaisia eikä niitä pidä puida ex-sien kanssa. Olenhan minä mustasukkainen mutta kuka ei olisi onhan heillä pitkä "ystävyys" takana, ja sen naisen omistava käytös pelottaaa minua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3645
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      25
      3202
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2845
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2633
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1718
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1660
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1487
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1455
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1444
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      27
      1415
    Aihe