Haluan laihduttaa, mutta kun en koskaan onnistu. Olen huono kuluttamaan aikaa ruoka-ainesosien laskemiseen, ei vaan mun juttu. Kaikista paras varmaan kun söis yhden appelsiinin ja puurolautasellisen päivässä :(, no ei nyt oikeesti. Oon myös tosi lyhytpinnanen, eli odotan tuloksia heti ja nyt...Vaikka ei laihdutuksessa pitäisi.
En ole tyytyväinen kehoni ulkonäköön, voisi olla parempi...Jalat ja takamus laihiammat sekä lihaksikkaammat...Ei varmaan oo olemassa sellaista "diettiä", millä jaksaisin olla ja odottaa tuloksia. Vaikka tietty elämäntapamuutoshan sen tulee olla ja pitäisi yrittää hillitä niitä herkkujen ahmimisjuttuja.
Niin, tää on nyt jotain tilitystä :). Toivoo, että laihtuis mut kun en oo siinä onnistunut ja "heikon" luonteen takia en varmaankaan tuu ees koskaan saavuttamaan asettamaani ihannepainoa. Silloin ois vaan asiat paremmin.
Nostan hattua kaikille laihduttaneille ja sitä yrittäneille :)
tilitystä
3
267
Vastaukset
- laihduttaa
Jos on parista kolmesta kilosta kysymys niin ei kannata. Ehkä olet jo liian laiha! Appelsiini ja puuro ei liene hyvä vaihtoehto. Montako kiloa haluat pudottaa?
- puhutaan
maagisesta neljästä kilosta...Eli paljosta ei ole kyse, mutta kun en vain onnistu. Mielestäni jalkani ovat tanakat, toisin kuin muu keho on suht. normaali. Ne häiritsevät itseäni ja tuntuu, että ne ovat muuhun vartaloon kohden epäsopusuhtaiset. Esim. kesäisin minua ei huvita laittaa lyhyitä shortseja tai lähteä rannalle pelailemaan beach volleya...
Ei se punttitreenikään niitä solakoida...Päin vastoin, kokeiltu on. Joten ainut tapa on kai puhdas laihdutus ja vaikka aloitus harjoittelemaan juoksua...Vaikka asenne jo juoksua vastaan on -> :~/!!! Ja vielä päälle minun kova syöminen...Etenkin herkuttelut. - ruokavaliota
puhutaan kirjoitti:
maagisesta neljästä kilosta...Eli paljosta ei ole kyse, mutta kun en vain onnistu. Mielestäni jalkani ovat tanakat, toisin kuin muu keho on suht. normaali. Ne häiritsevät itseäni ja tuntuu, että ne ovat muuhun vartaloon kohden epäsopusuhtaiset. Esim. kesäisin minua ei huvita laittaa lyhyitä shortseja tai lähteä rannalle pelailemaan beach volleya...
Ei se punttitreenikään niitä solakoida...Päin vastoin, kokeiltu on. Joten ainut tapa on kai puhdas laihdutus ja vaikka aloitus harjoittelemaan juoksua...Vaikka asenne jo juoksua vastaan on -> :~/!!! Ja vielä päälle minun kova syöminen...Etenkin herkuttelut.Suosittelen sinulle hyväkarppaamista. Siinä ne neljä kiloa häviää ajan kanssa ilman tuskaa. Tai sitten alakarpaten nopeammin.
Katso netistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623