MISTÄ TIETÄÄ ET MIES ON PETTÄNY!?
MIKSI MIES EI KERRO JOS ON PETTÄNY?!?
TIETOA.. KERTOKAA...
MISTÄ
10
2481
Vastaukset
- ihanainen
Eiköhän suurilla osalla pettävistä ole vielä jonkin verran syyllisyyden tunnetta. :)
Dear exäni oli suorastaan kyllä vihamielinen, hyökkäävä, torjuva kun kysyin. Tunnustus tulikin sitten myöhemmin. Toisaalta onhan se loukkaavaa jos suotta syyttä syyttelee. että luottamas kuuluu parisuhteeseen ja epäile todella vasta kun siihen on aihetta. :) - näin on
Sit tiedät kun jää kiinni. Ei kerro koska ei halua jäädä kiinni kun kaikki kiva loppuisi sitten.
- eronnut
kyllä tuo torjuva käytös ja vihaisuus on aika hyvä merkki.Itse sitä ihmettelin kun alko elää ns.poikamies elämää ja minua hän ei noteerrannu korkeintaan halveksi,kunnes kaikki paljastu.
- varmasti
se on jo tehnyt sen, koska tunnet noin syvästi. Luota vain vaistoosi ja potkaise ukko pihalle.
- ettäpä
vanhat kliseet ovat oikeassa. Eli alkaa kiinnittämään huomiota pukeutumiseensa, omat menot lisääntyvät, on poissaoleva fyysisesti ja henkisesti, saattaapi alkaa liikuntaa harrastamaan ...
- naisten suhteen
oma "kultini" jäi kiinni,
kun en epäilyksistäni huolimatta näyttänyt,
että epäilen. Muuttui tietenkin aina vaan
rohkeammaksi, kun onnistui. Eli vastaus sinulle :
tee salapoliisityötä. - ....aasi...
naisten suhteen kirjoitti:
oma "kultini" jäi kiinni,
kun en epäilyksistäni huolimatta näyttänyt,
että epäilen. Muuttui tietenkin aina vaan
rohkeammaksi, kun onnistui. Eli vastaus sinulle :
tee salapoliisityötä.niin oma ukkoni räjähtää joka kerta kun hiukan epilee missä herra yön viettänyt, kun ei baarista kotiin muistanut tulla. Yhden kerran jo nalli napsahtanut, mutta minä aasi olen kaikki puheet uskonut, epäillyt kyllä vahvasti jo pidemmän aikaa.......odottelen taas mitä eteen tulee..
- on pitkä!!
....aasi... kirjoitti:
niin oma ukkoni räjähtää joka kerta kun hiukan epilee missä herra yön viettänyt, kun ei baarista kotiin muistanut tulla. Yhden kerran jo nalli napsahtanut, mutta minä aasi olen kaikki puheet uskonut, epäillyt kyllä vahvasti jo pidemmän aikaa.......odottelen taas mitä eteen tulee..
Mitä oikeastaan odotat?
Sääntö nro yksi:
Sinua on jo loukattu. Eikö nyt ole syytä vetää johtopäätökset omasta sielun tilasta. Se on oikeastaan ihan sama pettääkö mies vai ei...Mies voi olla muutenkin suuri pettymys kokonaisuudessaan.
Kun nyt kuitenkin olet odottelu-linjalla, niin käytä aikasi itseesi ja oman olosi parantamiseen. Älä missään tapauksessa ala näyttää surkealta. Jos haluat miehesi huomion, niin ole tavoittelemisen arvoinen. Käy lenkillä, laihduta etc. Nauti siitä ajata, joka nyt vapautuu ukkokullaltasi. Jos hän käy vieraissa niin minkäs sinä sille mahdat? Sille kuitenkin voit jotain, että sinä et ala kärsiä asian suhteen. Valitse siis elämää rakentava tapa kohdata vastoinkäymiset.
Vaikutan ehkä aika kylmältä, mutta loppujen lopuksi sinä itse päätät miten sinua kohdellaan. Sinä itse päätä missä kulkee raja. Ja sinä itse olet vastuussa siitä, miten hyvin/ huonosti voit. Älä anna miehellesi niin paljon valtaa sinuun, että hän voi pilata sinun ainutkertaisen elämän. - sama aasi
on pitkä!! kirjoitti:
Mitä oikeastaan odotat?
Sääntö nro yksi:
Sinua on jo loukattu. Eikö nyt ole syytä vetää johtopäätökset omasta sielun tilasta. Se on oikeastaan ihan sama pettääkö mies vai ei...Mies voi olla muutenkin suuri pettymys kokonaisuudessaan.
Kun nyt kuitenkin olet odottelu-linjalla, niin käytä aikasi itseesi ja oman olosi parantamiseen. Älä missään tapauksessa ala näyttää surkealta. Jos haluat miehesi huomion, niin ole tavoittelemisen arvoinen. Käy lenkillä, laihduta etc. Nauti siitä ajata, joka nyt vapautuu ukkokullaltasi. Jos hän käy vieraissa niin minkäs sinä sille mahdat? Sille kuitenkin voit jotain, että sinä et ala kärsiä asian suhteen. Valitse siis elämää rakentava tapa kohdata vastoinkäymiset.
Vaikutan ehkä aika kylmältä, mutta loppujen lopuksi sinä itse päätät miten sinua kohdellaan. Sinä itse päätä missä kulkee raja. Ja sinä itse olet vastuussa siitä, miten hyvin/ huonosti voit. Älä anna miehellesi niin paljon valtaa sinuun, että hän voi pilata sinun ainutkertaisen elämän.jos minulle vastasit...? joo kyllä olen laihduttanut (kun meillä on yhteinen lapsi). olen siis normaalis kuosis.käyn salilla jne...etten ole mikään tavan sohvaperuna, meikkaan ja pukeudun aina hyvin...Ja olen sen kuullut ihan muiltakin että olen hyvännäköinen...että vientiä kyllä riittää. Niin siis mitä odotan. Jotain todistusaineistoa, muuta kuin se raivoaminen ja kotiin tulemat jättäminen..vaik epäilyksiä on, niin pitää saada jotain varmaa et voi pistää kamat kasaan ja ukon pellol.....niin no loppupeleis mä en tiedä mitä mä odotan, ehkä sitä et löytyy selitys....eli jatkan odottelua :)
- nimetön
Naisen vaisto sen sanoo. Ei hellyyttä, ärtyneisyyttä, puhumattakaan kännykän äänettömyydestä ym. Käytös muuttuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249