Mistä katoo läskiä

hirsimatami

Mistä teillä lähtee kun laihdutatte? Mulla on lähteny NAAMASTA ja leuan alta heltta tyystin hävinny! posket tuntuu ihan ohuilta ja nahka on löystyny... reisistä on lähteny, se on ainoa paikka missä mahan lisäksi sitä on... maha sen sijaan on vaan kasvanu!!! painokin on noussut oikeasta ruokavaliosta ja liikkumisesta huolimatta! mikä neuvoksi kun rasvaimuun ei oo varaa ja mahan ympärys on yli 100cm.

5

749

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syöt

Katsotaan sitten miten voi auttaa.

• mietteitä

Vaikka syötkin oikeaa ja kunnollista ruokaa, ovatko annoskokosi nyt oikeankokoisia? On yksilöllistä mistä läski lähtee, itselläni se lähtee juuri päinvastaisesti aluksi sieltä, missä sitä ei paljoa ole eli kasvoista ja vatsalta.

• noin...

8 kiloa, normaalipainoon. Kädet ovat ihan tikut, ei alleja ollenkaan. Lihakset paistaa, mutta ei silleen, että oisin mitenkään lihaksikas. Sääret muodokkaat, ei läskistä, vaan lihaksista nekin. Samoin reidet. Takamus ei roiku senttiäkään, eikä rinnat. Siinä hyvät osat. Mahani sen sijaan on pysynyt samana. Inhottava pömppis, ja makkarat löytyy. Olen sellaisen omenan näköinen, jolla on pikku tikkujalat- ja kädet.

Apua?

• minä

Multa on lähtenyt eniten takapuolesta ja reisistä.

• joo-o

Eli itse nyt 3vko uudella ruokavaliolla ja aloitin kevyen lenkkeilyn,paino alussa 104 ja nyt 98.Mutta onneksi on niin kannustava vaimo että muistaa jatkuvasti ihmetellä että,mistäköhän kilot on lähteny kun ei mistään huomaa..no,väliäkö sillä mitä se ajattelee,ite oon tyytyväinen ja eiköhän se jostain oo lähteny.Nyt vaan hirmee tsemi päälle ja loput 13kg pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3662
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3209
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2845
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      82
      2677
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1680
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1475
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1464
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1458
    Aihe