onkohan normaalia että minulla kasvaa karvoja lähes joka paikassa..(olen 20v.nainen) eniten ne häiritsevät vatsassa erityisesti navan alapuolella ihan mustia ja paksuja ja navasta ylöspäin hieman vaaleampia ja rinnoissakin on mustia ja pitkiä.sormissa ja varpaissa on mutta niitä vahailen kuin myös viiksiä ja leuassani on myös karvoja,tänään bongasin ihan mustan ja paksun karvan leuasta.nyppäsin pois mutta joka päivä tulee uusia..kaikista omituisin on ehkä niska,siellä kasvaa pitkiä,ei onneksi kovin tummia karvoja,mutta niitä on paljon! ja tietysti käsi-jalka karvat erittäin tummia ja pitkiä..ei voi olla normaalia.
karvaa karvaa
3
932
Vastaukset
- risto_so
Kyllä naisella voi kasvaa myös ihokarvoja, meitä kun on niin monenlaisia. Ensin tulee mieleen, oletko tarkistuttanut hormoni tasapainosi, jotkut lääkkeet myös aiheuttaa liiallista karvan kasvua, puhutaan hirsutismista.
http://naturisti.org/keskustelu/viewtopic.php?t=289
Ihokarvojen poisto ei ole nykyaikana ongelma, tämä alue on mennyt huimasti eteenpäin. Voi hoidattaa karvat pois lopullisesti ja voi vahata, epiloida, nyppiä tai ajaa perinteisesti. Lue viesti ”Karvaton vai luomu”
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000012&conference=4500000000000286&posting=22000000007295375#22000000007295375 - sokerikarvalla
Mää oon nyt viime syksystä käynyt näiden karvojeni kanssa, yhellä hyvällä kosmiksella kotikonnuilla ja mää oon tosi hyviä tuloksia saanut aikaan. Enääm kasvaa sellaista vauvankarvaa. Mut oon tosiaan käynyt ekaksi kahden viikon välein ja sitten harvemmin. Hinnoistakin sovittiin kun lupauduin noudattamaan käyttöohjeita( siis käyntejä).
- karvanaama
Sama ongelma, olen luonnostaan aika tumma, ja inhottavia tummia karvoja löytyy varpaista, kaulasta,leuasta...nykin niitä pois aina kun uusia ilmaantuu, mutta tuleehan ne aina takaisin. en ole mitään karvanpoistoa laserilla kokeillut, mutta tekis kyllä kohta mieli..kun on karvanen ku apina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268