BlindDate?

mä vaan

Mitä miehet on mieltä sokkotreffeistä? Lähtisitkö?
Onko henk.koht. kokemuksia? Jos on niin kerro plussat ja miinukset.

5

567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pahkura

lähtis

• Kolli Kellinen

En ole ikinä käynyt sokkotreffeillä, mutta minkä olen kavereilta kuullut, niin sieltä haetaan lähinnä seksiseuraa ja kuulemma käytäntö toimii siinä mielessä varsin hyvin. Itsekään en taitaisi hakea ainakaan mistään TV-deitin kautta muuta kuin satunnaista panoa. Jos hakisin vakavampaa suhdetta, haluaisin olla jonkin aikaa kirjeenvaihdossa ja tutustua sillä tavalla naiseen vähän paremmin ennen kuin ehdottaisin livetapaamista.

• sokkotreffit ihan virallisesti?? Tarkottaaks toi 'sokko' ettei oo hajuakaan minkä näköinen ilmestys sieltä on tulossa (eli ei oo nähny kuvaa) vai sitä ettei oo vaan tavattu livenä koskaan?? No anyway miksen vois lähteä ja oon ollutkin (tosin kuvallisilla ja en mä tiiä voiks 'tuuppas mun luokse naimaan juttua' sanoa varsinaisiksi treffeiksi.Toki voisin lähteä ihan treffeille treffeillekkin vaikka ei ois kuvaa nähnytkään,mitä vittua siinä voi oikeasti hävitä jos käy parilla bissellä jonkun kans vaikka mtn. sen kummallisempaa ei lopulta tapahtuiskaan.Oispahan edes pikkasen jännitystä ja vaihtelua elämään :-)

• Kippari

ylläolevien vastauksien perusteella miehet siis pitää sokkotreffejä seksiseuran hakemisena. Ymmärsinkö oikein? No kiitti tiedosta, tiedämpähän etten lähe sellasille sitten jos tilaisuus tulisi.

En ole sokkotreffeillä siis käynyt, muutama tilaisuus on puolileikillään tullut, mutta en ole niihin tarttunut (joku tuttava kysynyt haluaisinko tavata jonkun heidän tunteman miehen)

Mihin tää maailma onkaan menossa..

• dayum

olen käynyt, kauan kauan sitten, mutta en pidä niitä vieläkään varsinaisina sokkotreffeinä. Ei kylläkään tunnettu toisiamme mitenkään, kaverini kysyi että kiinnostaako tavata eräs henkilö, joka etsiskeli itselleen poikakaveria. Lyhyen harkinnan jälkeen suostuin ja niin sitä tavattiin isommalla porukalla. Joidenkin päivien päästä tavattiin vielä ihan kahdestaan.
      Siihen se sitten jäikin. Jollakin tapaa ihastuin häneen aika voimakkaastikkin, mutta en kuitenkaan ollut sitä mitä hän etsi. Mitä on tässä aikojen saatossa joskus tavattu / nähty, niin jotenkin kyllä tuntuu synkkaavan hyvin yhteen, mutta siinä se sitten taitaa ollakkin.

Mutta kuitenkin positiivinen kuva jäi. Ainakin minulle. Ilmeisesti hänellekkin, vaikka ei silloin löytänytkään etsimäänsä :)

------------

Yksi miinus tulee mieleen. Eli se, että jos ei tiedä yhtään mitään toisesta, niin aikamoisia pettymyksiä niillä sokkotreffeillä voi kyllä kokea. Mutta kai sekin on vain asennekysymys. Ei pitäisi elätellä liikaa toivoa.

Sama asia kääntäen, eli voi kyllä kokea jotain todella positiivistäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      47
      4097
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      62
      3753
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3288
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3190
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      89
      2154
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2108
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1959
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      1939
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      31
      1921
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1844
    Aihe