No johan se alkoi

Pimu

herätä mies todellisuuteen ja saapui kotiin kertomaan mikä kaikki kuuluu hänelle...eroa ottaa ja riitaa haastaa ja uuden naisensa kanssa jo asustaa...

8

1224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hupakko

Miksi mies haastaa riitaa vaikka on jo uusi lohtu vierellä ja asiat ovat menneet niinkuin itse halusi?
      Niin meilläkin oli. Sama mitä sanoin tai tein tai jätin tekemättä, kaikki oli väärin.

• mimosa

että on muitakin joilla on yhtä aasi exä. Ei pahalla teitä ajatellen enkä riemuitse siitä, että teillä on pahaolla. Mutta on lohduttavaa kuulla, että on muitakin joittenka täytyy yrittää ymmärtää kiukuttelevaa exää.
        Siis minäkään en ymmärrä miksi mies viitti kiukutella, koska uusi rakas on kainalossa. Ei luulis viittivän kuluttaa energiaa esim minuun. kuivaan ja tyhmään exään.
        Minä en ainakaan jaksa. On paljon muutaki mihin energiaansa käyttää.

• noilla
        mimosa kirjoitti:

että on muitakin joilla on yhtä aasi exä. Ei pahalla teitä ajatellen enkä riemuitse siitä, että teillä on pahaolla. Mutta on lohduttavaa kuulla, että on muitakin joittenka täytyy yrittää ymmärtää kiukuttelevaa exää.
        Siis minäkään en ymmärrä miksi mies viitti kiukutella, koska uusi rakas on kainalossa. Ei luulis viittivän kuluttaa energiaa esim minuun. kuivaan ja tyhmään exään.
        Minä en ainakaan jaksa. On paljon muutaki mihin energiaansa käyttää.

miehillä olla se omistushalu niin vahva, että uusi pitää saada, mutta vanhastakaan ei voi luopua: mikä on minun, on myös minun aina ja iankaikkisesti!
        Ja jos ne vielä pelkäävät, että löydät uuden ja unohdat hänet...ja voit vertailla sitä aasia toiseen ;).
        Niin, ja vielä: päästitkö liian helpolla lähtemään: et tapellut, pyydellyt ja anellut??? Sehän on ihan hirveää, jos miestä ei edes pyydä jäämään, antaa mennä vaan. Se se vasta luonnolle ottaa ja riitaa pistää haastamaan. Mies kun haluaa olla luonakunnan kruunu, jonka jalkojen allla olevaa maatakin nainen palvoo. Heh, heh.

• myös minulla
        noilla kirjoitti:

miehillä olla se omistushalu niin vahva, että uusi pitää saada, mutta vanhastakaan ei voi luopua: mikä on minun, on myös minun aina ja iankaikkisesti!
        Ja jos ne vielä pelkäävät, että löydät uuden ja unohdat hänet...ja voit vertailla sitä aasia toiseen ;).
        Niin, ja vielä: päästitkö liian helpolla lähtemään: et tapellut, pyydellyt ja anellut??? Sehän on ihan hirveää, jos miestä ei edes pyydä jäämään, antaa mennä vaan. Se se vasta luonnolle ottaa ja riitaa pistää haastamaan. Mies kun haluaa olla luonakunnan kruunu, jonka jalkojen allla olevaa maatakin nainen palvoo. Heh, heh.

Mies heiluu ympäriinsä, itse pettänyt ja pilannut kaiken mutta olisi varmaankin erittäin harmistunut jos minä löytäisin uuden.
        Kaiken tämän paskan jälkeen mitä olen joutunut kokemaan ei kyllä ensimmäisenä tule miehet edes mieleen mutta mies tuntuu pelkäävän että lähden johonkin ja löydän uuden, sinänsä kyllä aika huvittavaa ...

• nimetön

Miksi pitää osoittaa vihaa vaimoa kohtaan, jos kerran rakkauden tunteet ovat kuolleet ja uusi on kierroksessa? Eikö voi asiallisesti todeta, SORRY... TILANNE ON NÄIN... EN RAKASTA SINUA ENÄÄ!
      En ymmärrä vihaa.Luulisi olevan onnellinen uudesta suhteesta ja entisestä eroon pääsemisestä. Mutta jäikö jotain kuitenkin hampaankoloon?

• onhan meitä muitakin

Moi,
      meillä tismalleen sama tilanne. Ex kiukkuaa ja kaikki minun sanomiset ja viestit tulkitsee pottuiluna. Varmaan hakemalla hakee, mikä takaa-ajatus minulla on joka sanomisessa ja viestissä. Lasten kuulenkin on sanonut esim. "äiti varmaan tahallaan teki", kun yhdestä pussista, joka sisälsi hänen tavaroita, oli kantorinkka katkennut. Niin varmaan joo. Tämä äiti kun ei edes alennu tuollaiseen.

Exän tekemiset ja sanomiset varmaan huvittaisi, jos ei hankaloittaisi minun elämääni. En voi ymmärtää, miksi tarvii kiukutella ja vihotella. Itse halusi lähteä ja pääsi vielä lähtemään helposti ts. minä en kiukutellut, huutanut, rukoillut tai tehnyt mitään muutakaan, joka olisi häntä ärsyttänyt siinä tilanteessa. Minä kun olen sellainen, että jos toinen sanoo "en tahdo enää, en rakasta sinua", asia on sillä selvä. Ei se tahto ja rakkaus minun sanomisilla ja rukoilemalla palaa.

Tänään viimeksi olen lukenut katkeraa tekstiä. Nyt minun pitäisi ruveta tekemään laskelmia kautta koko yhteiselon, jotta saadaan tietää kumpi on kummalle velkaa. Lisäksi luulee, että toivon hänen kuolemaa, että saan henkivakuutuksesta rahat. Hoh hoijaa. Joka äitihän se haluaa, että lapsilta isä kuolee. Varsinkin tytär (=minä), jonka oma isä kuoli, kun tyttö oli alta kymmenen.

Että tämmöistä meillä. Oisko tosiaan miesten tapa selviytyä eroprosessista tämä kiukuttelu. Ois kiva kuulla miehinen kommentti. Mielelläni haluaisin ymmärtää häntä. Ja ei tarvi asiattomuuksia kirjoitella. Tämä mun tarina on taivaan tosi. Enpä ois etukäteen uskonut, että mun mieheni käyttäytyy näin .... sanoisinko epäkypsästi.

• Pimu

...kuulla että muillakin mies käyttäytyy samoin. En olisi minäkään miehestäni ikimaailmassa tällaista uskonut...mutta mikäs siinä nyt vain sitten koitetaan viedä tämä eroprosessi jotenkin läpi.

• tuo

no, taitaa noilla... viesti tuosta ylempää. Oli tarkotettu ihan sulle, mutta meni väärään lokeroon, Sorry

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11427
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9830
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      146
      5574
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2593
    Aihe