Mitä itsestään Galleriaan?

Carmerita

En nyt millään malta olla kysymättä:
Millaisen esittelyn itsestäsi laatisit Galleriaasi?

Tuolla MerliNin aloituksessa, kun on muiden mielikuvat jo näkösällä ,niin oisko tämä esittely paikallaan?

Itse olen kokenut tuon Gallerian valmiiksi laaditun
mallin ihan nuivaksi. Tuo kysymyssarja persoonallisuuden määrittämiseksi on suorastaan ärsyttävän naurettava.

Millaisen mallin sinä tuosta muokkasit?
Mitä haluasit itsestäsi kertoa muutamin sanoin?

Joskus kun olen huvitellut lukemalla Gallerioita , niin ei kovinkaan monia tosi kiinnostavia esittelyjä vastaan tule.

Millainen olisi se kiinnostava Galleria?

31

2528

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Angiina

Kun minulla ei kerran ole avauksien tekemisen armolahjaa, yritän lunastaa paikkani vakkarina vastaamalla kuuliaisesti esitettyihin kysymyksiin.

Osuvin luonnehdinta minusta taitaa edelleen olla se entisten työkavereiden suusta kuultu: Angiina on vähän kummallinen, mutta kiltti. En kuitenkaan ole sillä tavoin kiltti, että olisin hyväntuulinen tai edes hiljainen. Sillä herään lähes joka aamu jo valmiiksi kiukkuisena. Jos joku ressukka sattuu olemaan lähettyvillä, räyhään yleensä ensimmäisen tunnin kuin mikäkin belsebuubbi. Näen elämässä valoa vain kovasti pinnistelemällä. Olen varmasti monessa mielessä epätrendikäs. En esimerkiksi pidä matkustamisesta ja minulla on harvoin kiire minnekään. Tarvitsen paljon aikaa ja tilaa ympärilleni.

• Carmenita ejk.

kummallisen kiltti...'hih'

Noinhan siinä yleensä käy,että ne jotka eivät tykkää matkustamisesta voivat hyvinkin joutua Kiinaan.

Minä taas olen unissani ja kuvitelmissani matkustanut Kiinanmuurille ja Pyhään* kaupunkiin sen seitsemän kertaa.Nepalissakin toivoisin pääseväni käymään ja Tiibetin luostareissa olisi kiva koluta.

Matkustaessa olisi mukavaa ,jos olisi kantaja ja vähintään yks palvelija mukana.Hyvä kumppani tietysti ja lisäksi vaikka rakastaja.

Palvelija harjasi hiukseni aamuisin ja etsisi sopivat vaatteet. Kumppani vois huolehtia niistä kaikista hotellien varauksista ja muista ikävistä tehtävistä.Hyvä keskustelutaito tietystikkin ja muu viihdyttämiseni kuuluisi asiaan. Rakastaja taas huolehtisi sen emotionaalisen puolen.

Olen kiukkunen nyt herättyäni,koska jouduin hoitamaan näitä arkipäiväisyyksiä,kuten soittamaan yhden virallisen asian ja ...Jonkun pitäisi nyt mieluusti kammata hiukseni,tehdä meikki ja olla minulle äärimmäisen mieliksi.

• Angiina
        Carmenita ejk. kirjoitti:

Noinhan siinä yleensä käy,että ne jotka eivät tykkää matkustamisesta voivat hyvinkin joutua Kiinaan.

Minä taas olen unissani ja kuvitelmissani matkustanut Kiinanmuurille ja Pyhään* kaupunkiin sen seitsemän kertaa.Nepalissakin toivoisin pääseväni käymään ja Tiibetin luostareissa olisi kiva koluta.

Matkustaessa olisi mukavaa ,jos olisi kantaja ja vähintään yks palvelija mukana.Hyvä kumppani tietysti ja lisäksi vaikka rakastaja.

Palvelija harjasi hiukseni aamuisin ja etsisi sopivat vaatteet. Kumppani vois huolehtia niistä kaikista hotellien varauksista ja muista ikävistä tehtävistä.Hyvä keskustelutaito tietystikkin ja muu viihdyttämiseni kuuluisi asiaan. Rakastaja taas huolehtisi sen emotionaalisen puolen.

Olen kiukkunen nyt herättyäni,koska jouduin hoitamaan näitä arkipäiväisyyksiä,kuten soittamaan yhden virallisen asian ja ...Jonkun pitäisi nyt mieluusti kammata hiukseni,tehdä meikki ja olla minulle äärimmäisen mieliksi.

Omastani valovuosien päässä oleva pulppuileva ja renesanssimainen elämänsyke sinusta on kyllä helposti tunnistettavissa. En ole vielä päässyt selville esimerkiksi semmoisesta seikasta, kirjoitatko uuden nimimerkkisi muodossa Carmerita vai Carmenita. Ei niin, että sillä nyt olisi suurtakaan sisä- tai ulkopoliittista merkitystä.

• Carmenita ejk.
        Angiina kirjoitti:

Omastani valovuosien päässä oleva pulppuileva ja renesanssimainen elämänsyke sinusta on kyllä helposti tunnistettavissa. En ole vielä päässyt selville esimerkiksi semmoisesta seikasta, kirjoitatko uuden nimimerkkisi muodossa Carmerita vai Carmenita. Ei niin, että sillä nyt olisi suurtakaan sisä- tai ulkopoliittista merkitystä.

Läppis näyttää tän nitan, kun sillä ekana harjoittelin. Miks sitten muutin sen ritaksi rekatessa...jaa ..en osaa sanoa...Vaihtelun halun takia käytän nyt sekä että.

• Carmenita ejk.

Läppis näyttää tän nitan, kun sillä ekana harjoittelin. Miks sitten muutin sen ritaksi rekatessa...jaa ..en osaa sanoa...Vaihtelun halun takia käytän nyt sekä että.

Yksi ystäväni kerran kyllä huomautti,että Renoir;in taulussa :Soutajien aamianen,
        punatukkasessa naisessa on ilmetty kuvani,varsinkin siinä ,joka nojaa kaiteeseen.

Historia kiehtoo mieltäni näissä aikakausien vaihteluissa. Mutta Renoir kait luokiteltiin jo enemmän vaikutelma' taiteilijoin,eli impressionismiin.

• Angiina

Tähänastisen elämäni vinskein paikka on ollut Itä-Timor ja sen piskuinen pääkaupunki Dili. Asuin muutaman viikon satamassa parkissa olleessa vanhassa rahtilaivassa, joka oli majoitustilojen puutteessa muutettu hotelliksi. Päivisin laiva keinui niin, että veden rajassa olevassa hytissä tuli merisairaaksi; ja jouduin siirtymään papereineni yläkannelle. Illan tullen tähdet tuikkivat uskomattoman kirkkaasti, sillä Dilissä ei ainakaan vielä pari, kolme vuotta sitten ollut montaakaan katuvaloa. Syötävääkin oli niukanlaisesti. Huippu oli biitsille avoimen taivaan alle aaltopellistä kyhätty kalansavustuspaikka. Siellä kun vain jaksoi odottaa kärsivällisesti (pikkupojat todennäköisesti kävivät ensin ongella), niin sai parasta kalaa mitä voi toivoa.

Eräänä lauantaina pääsin (tosin hieman pitkin hampain) projektin miesporukan mukana kiertämään jeepillä vuoristokyliä. Kundit bongailivat paikallisia voimajohtoja, muuntajia ja sen sellaista... ja minä maisemia. Enkä valittanut kertaakaan liki kaksitoistatuntisen ajon aikana, josta sain erityismaininnan.

• jokinen

Teen päivittäin visiitin galleriaan. On huvittavaa katsella niitä kuvia. Totta on että kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

Siellä on uskomattomia suorituksia. Kun oikein yrittää ja revittää niin kyllä kirves osuu omaan kalloon. Vaatimattomuus on kaunista kuvissakin. Teksteistä puhumattakaan.

• Carmenita ejk.

..eikä vaatimattomuus kolahda pätkääkään.

Suomalaiset osaa tuon viimeiseen pisteeseen sakka, että anteeks nyt kun olen vain tälläinen tavis.
        Höh!!!!

Paras ,joka silmiini osui vähäsen vahingossa,oli joku tuollainen vonkaukseksi ehkä tarkoitettu:
        Isoilla rynttäillä ja suurella pepulla varustetut voisivat ottaa yhteyttä. Noinpa.Viis siitä mitä muuten on ,jos tissiä riittää ja persauksessa on pitoa!

• jokinen

Suomalaiset osaa tuon viimeiseen pisteeseen sakka, että anteeks nyt kun olen vain tälläinen tavis.
        Höh!!!!

Paras ,joka silmiini osui vähäsen vahingossa,oli joku tuollainen vonkaukseksi ehkä tarkoitettu:
        Isoilla rynttäillä ja suurella pepulla varustetut voisivat ottaa yhteyttä. Noinpa.Viis siitä mitä muuten on ,jos tissiä riittää ja persauksessa on pitoa!

Niin, perjantaina voi käydä suoraan asiaan, mitäpä sitä soidinmenoja viettämään. Aikamme on rajallista.

Minusta sellaiset kurkku suorana huudetut, epätoivoiset vonkaukset antavat juuri päinvastaisen viestin.
        Se että joku luettelee hyviä ominaisuuksiaan, hän kertoo samalla enemmän huonoista puolistaan.

Jos ihmisellä on flaksi ja vientiä, ei hän istuta itseään moottoripyörän selkään ja pläjäytä kuvaansa galleriaan. Hän on näytillä aivan muualla.

• Puhurix

Höh!!!!

Mahtaa olla vientiä noin kaihoisaan kosiohuutoon.

• Carmenita ejk.
        jokinen kirjoitti:

Niin, perjantaina voi käydä suoraan asiaan, mitäpä sitä soidinmenoja viettämään. Aikamme on rajallista.

Minusta sellaiset kurkku suorana huudetut, epätoivoiset vonkaukset antavat juuri päinvastaisen viestin.
        Se että joku luettelee hyviä ominaisuuksiaan, hän kertoo samalla enemmän huonoista puolistaan.

Jos ihmisellä on flaksi ja vientiä, ei hän istuta itseään moottoripyörän selkään ja pläjäytä kuvaansa galleriaan. Hän on näytillä aivan muualla.

Mikä sitten keheenkin parhaiten tehoaa:-)

Mopo ja mies--laiva ja kundi--auto ja juppi--*hih*

En nyt tiedä onko aina sitten kysymys flaksin vähäisyydestä ,vai yleensä,että tämä galleriontikin on osa tätä nykyistä ihmissuhteiden metsästystä".

Kait ne aikoinaan kirjeenvaihtoon tehdyt ilmoitukset toimivat mahiksina ,jota nyt vaikkapa galleriat mahdollistavat.

Isäni väitti kyllä kosineensa äitiäni heti ensikerralla tanssimatkalla. Voi se muistaa väärinkin. Uskomattimia kertomuksia olen kyllä kuullut ,miten ihmiset toisensa löytävät. Tutkimattomat ovat nuo romanssien syntymis tapahtumat.

• merliNi

mikä pysäyttää..vaikka kuva jos ei muuta:D

Eikun, juu tuo valmis malli on säälittävä surkeudessaan:(

Itse olen tuolla galleriassa aika vähän vieraillut.
      Mun mielestä esittelyssä itsestään(jos sen tahtoo tehdä), pitäis laittaa just sitä ominta itseään vaikka se tuntuis miten koomiselta tai nuivalta.Jotain sellaista persoonallista vaikka vähän räväyttää jos tuntuu siltä.
      Kuitenskin rehellisyyden puitteissa, jos taas alkaa laskemaan ihan luikuria niin narahtaa ennemmin tai myöhemmin.

Kuva..no jaa.Mielikuva on joskus kans ihan hyvä:)

• Carmenita ejk.

Angiinan Gallis on vasta kiitettävästi kirjattuna.

Voisikait nyt sentää jo näinkin pitkällä tutustumisvaiheella" joitain sanoja irtoilla,vaikka hjuumorin täytetyllä kuvauksellakin:D

Lottovoitto kysely on tuolla alkuperäismallissa ihankin hanurista. Tai miksei ,jos voitas.

Tuon kyselykaavaakkeenkin vois joku tekaista aivan uusiksi.
      Millainen mahtaisi Masse sedän versio, tai Esko Tennarin malli olla....Tukkiksen laatimaa en edes uskalla kuvitella...

• Minäkin ole huvitellut lukemalla gallerioita ja seurailemalla mitä nimimerkkejä kukin on itselleen keksinyt. Itse valitsisin toisin esim. nämä nikit: KaunisNainen, Kaunotar, KaikistaKomein ja muut vastaavat. Kuvistahan nuo asiat voi todeta itsekukin, muistaakseni osalla kuvat oli galleriassa.
      Mukava on katsella kuvia joissa on jotain muutakin mukana, esim. eläimiä, luontoa, kesä tai talvimaisemaa, se moottoripyörä (heh jokinen), vaikka soutuvene tms.

Sekalaista sotkua kyllä tulisi jos alkaisin itseäni galleriassa esittelemään. Vaikkapa näin: olen iloinen, vilkas, aina pyrkimässä esille, mutta toisaalta olen ujokin. Olen rohkea ja yllytyshullu mutta toisaalta arka ja varovainen. Olen äärettömän kiltti ja toiset huomioon ottava, toisinaan itsekäs kiukuttelija, jne...
      Ulkonäköäni en ehkä lähtisi kommentoimaan. Se kun on niin kiinni katsojan silmistä. Yksi tykkää yhdestä toinen toisesta. Kohteliaisuutena pidän sitä kun 15 vuotta sitten tummatukkaisena ja pitempihiuksisena kuulin että olen Satu Silvon näköinen ja toiselta kuulin että on huomattava yhdennäköisyys Kauniitten ja Rohkeitten Taylorin kanssa. Sittemmin olen vaihtanut värini ja hiusten pituuden. Enkä ole enää nuori ja nätti, olen vain nätti - no ei vaiskaan , vitsi vitsi :).

• merliNi

Hitsit eka sun viesti oli tässä ja yhtäkkiä ei ollut ja nyt taas on..:D

Taidan käväistä happihypäkällä..:D
        Oikeastaan on aikakin mielenkiintoista tuo ulkonäköjuttu:)
        Se näyttää kiinnostavan ihmisiä kaikista eniten ja sitten päästääkiin taas mielikuviin*hymyilee*..jotenkin tuntuu että fiksusti kirjoittavat ihmiset yhdistetään ehdottomasti kauniisiin, tietenkin jokaisen oman kauneusihanteen mukaan ja lyhytsanaiset taas tavallisiin tallaajiin...Elämä on:)

• merliNi kirjoitti:

Hitsit eka sun viesti oli tässä ja yhtäkkiä ei ollut ja nyt taas on..:D

Taidan käväistä happihypäkällä..:D
        Oikeastaan on aikakin mielenkiintoista tuo ulkonäköjuttu:)
        Se näyttää kiinnostavan ihmisiä kaikista eniten ja sitten päästääkiin taas mielikuviin*hymyilee*..jotenkin tuntuu että fiksusti kirjoittavat ihmiset yhdistetään ehdottomasti kauniisiin, tietenkin jokaisen oman kauneusihanteen mukaan ja lyhytsanaiset taas tavallisiin tallaajiin...Elämä on:)

Huomasin vasta tuossa ketjussa että siihen oli tullu paha kirjotinvirhe. Ei auttanut muu kuin pyyhkäistä sen ensin pois ja korjata virhe.
        Otsikko piti vaihtaa kun olin jo samanlaisen lähettänyt aikaisemmin.

Ulkonäkö kiinnostaa varmasti aina. Onneksi ihmisiä on niin monenlaisia ja jokaisella omat mieltymyksensä.

Sinä olet kyllä ihana höpöttäjä. Luen aina sun kirjoitukset, ne saa hymyn huulille.

• sirkkux

Olen tässä naureskellut noille teidän kommenteillenne. Haa. Siis... Ihan vain siksi, että niin moni kohta noissa osui minuun itse kukin niin kovin eri tavoin!

Edelliselle - tuolle sirkku.nen-sivulleni, jota siis nen-päätteen ja pisteen takia en voinut sietää - olin laittanut vain Eeva Kilven ainakin minua puhuttelevan runon. Kerroin myös, että jopa näin lintusenakin ehkä on viisainta olla joskus hetken aikaa aivan hiljaa... Kyllä se siis ihan sitä ominta minääni on koko sivu. Siellä kai se vieläkin lojuu. Minä kun nääs en ketään täältä - enkä mistään - kumppanikseni etsimässä ole.

Tuo moottoripyörähomma osui minuun juuri tänään mitä oudoimmalla tavalla. Minulla on kaksi hotmail-meseosoitetta, ja tänä aamuna huomasin toisen keskustelukuvakkeeni yhtäkkiä vaihtuneen moottoripyöräkuvaksi...! Nooo; eihän se jostain syystä sinne toiseen jäänyt rakettikuvakaan minusta paljoa kerro. Vai kertoneeko...? En tiedä.

Mutta. Ihan oikeasti. Mieleeni ei tulisikaan vastata noihin valmiisiin kysymyksiin! Minä kun siis tunnetusti näen kaikissa asioissa niin monia eri puolia. Kuitenkin jostain ihme syystä uskon joittenkin henkilöitten sivujen aitouteenkin...;) Esimerkiksi juuri Marietin... Lyhyetkin pätkät voivat kertoa ihmisestä melkoisesti. Niin ajattelin jo aikoinaan, kun sen omani väsäsin. Aivan hyvin voisin sen siis siirtää tällekin nykyiselle sivulleni; mitään salattavaa minulla ei ole. Tavallinen taaplaaja omalla tyylilläni siis olen.

• Carmenita ejk.

Tähän kuva:
      Miltä näytät ,kun tulit Saluunaan.

Tähän,miltä näytät kun lähdit.

Persoonallisuus:

Osaatko käyttää revolveriä?
      -nopea vetäjä _
      -vetää jos muistaa_
      -pientä hapuilua_

Rasti ruutuun.

Onko sinulla hyvä Pokka?
      -ehdottomasti kestopokka_
      -tilannekohtainen_
      -pikkupokka_

Rasti ruutuun.

Käytkö usein ulkona ja entä ovi?
      -lennät oven välistä_
      -ovi lentää mukanasi_
      -palautat oven ,kun palaat_
      -sinulla on kestosuhde puusepän kanssa_

Rasti ruutuun.

Kerro itsestäsi:

Kirjoitatko vasemalla ,vai oikealla kädellä ,vai etusormi peukalo-otteella, tai pääasiallisesti pikkulillillä?

Entä aivot,pelittääkö? Onko vasen ja oikea kondiksessa? Entä käpyrauhanen? Löytyykö?
      Tarvitsetko silmälaseja? Jos, niin miksi?

• Angiina

Opettaja, opettaja eihän mun tarvii enää tehdä tätä laiskanläksyä? Kun mä kerran olin koko porukasta ainoa, joka suoritti sen edellisen. Oonks mä nyt varmasti sun lellikki?

• Carmerita
        Angiina kirjoitti:

Opettaja, opettaja eihän mun tarvii enää tehdä tätä laiskanläksyä? Kun mä kerran olin koko porukasta ainoa, joka suoritti sen edellisen. Oonks mä nyt varmasti sun lellikki?

Ei kerrota kuitenkaan muille (kuiskaa ,kursiivilla).

Tuo Itä-Timorin Dilissä rahtilaivassa tuikkivan tähtitaivaan alla oli kymppi ja plussaa ainesta..siis aine,,,eiku aihetta.

Helskutti sentään.Huokaa syvään*. Muistoihini tulvivat omat(kin) eletyt matkani.Junamatka Roomaan täpötäydessä turistien täyttämässä vaunussa ;seitsemän tuntia ,kuin änkeämisen maailman mestaruus olisi ollut kysymyksessä.Kyynärpäitten ja polvien kolhintaa.
        Päälekkäin ja sylikkäin nukkumista.Veskiin ei päässyt ,jos ei ensin koputellut lattialta nukkuvaa hereille. Aamulla pesu jossain aseman kellarikerroksen kolkossa ja synkässä vessassa.
        Mutta Rooma oli silti nähtävä.
        Paluu olikin sitten moskiittojen täyttämässä vaunussa.Tuskastuttavan kuuma. Sai sentään istua.
        Mutta seuraava ilta Venetsian hukkuvassa kaupungissa korvasi kaiken kärsimyksen.

• Carmerita

Alussa:
        Ruusu suussa.Kyyhky kädessä.Istuu valmiiksi kyykyllään.Seesteinen taivas takanaan ja kimaltava meri edessään.Kaukana näky laiva purjeet levällään.
        Kallio on sileä ja varpaat vedessä.
        Selässä on säihkyvät siivet ja sydän pehmeänä.
        Innostuksen puna läikehtii poskilla ja silmät sirittävät auringon valossa. Mottona:Rauhaa ja Rakkautta.

Oleskeltuaan hetken:
        Pää on kääritty sideharsolla turbaaniksi hakaneulalla somistettuna.Meri myrskyää ja taivas kaattaa saavillisen päälle. Kumisaappaat jalassa.
        Siivet muuttuneet höykkysiiviksi. Sydämen pällä on laastari.Polvet suojattu jääkiekkoilijoiden suojuksilla. Surffilauta valmiustilassa.

Vetää jos muistaa ja hapuilee useinmmin.

Pikkupokka pettää ja pelikäsi tärisee.

Lentää oven välistä.

Käytän kertakäyttöisiä hansikkaita NÄPYTELLESSÄ ja toisinaan näppylähanskojakin. Harjoittelussa on myös koko kintaalla painallukset. Kuminauhoilla sormien yhteen asettelu kokeiluvaiheessa. Oikeakätinen ,mutta vasenkin osallistuu. Pikkulillin asettelu alkaa kohta sujua.

Aivovoimistelu auttaa useinmiten.Tunne ja älylohkot tapailevat toisinaan.Käpyrauhanen virkistyy keväällä.Kesään mennessä se on jo hekumassa.Uimalasit ovat osoittautunet parhaimiksi.

• tähtitoimittaja

* Tulin rähjääntyneenä Hakkiksen hornankattilasta siinä toivossa, että kaffella voisi rauhoittua.

* Nuttu on entistä repaleisempi, posket naarmuilla, tukka kuin pomminpurkajalla, laastarit polvissa, toinen korva repsottaa puoliksi irti. Suu messingillä.

Persoonallisuus:
        * Vedän kun muistan.

Rasti ruutuun.

Onko sinulla hyvä Pokka?
        * -tilannekohtainen X

Rasti ruutuun.

* -lennät oven välistä X

Rasti ruutuun.

Kerro itsestäsi:

Kirjoitatko vasemalla ,vai oikealla kädellä ,vai etusormi peukalo-otteella, tai pääasiallisesti pikkulillillä?
        * Kymmensormijärjestelmällä, kun tuli se joskus opeteltua.

Entä aivot,pelittääkö? Onko vasen ja oikea kondiksessa? Entä käpyrauhanen? Löytyykö?

*Aivotoiminta on epätasaista ja vaihtelevaa. Käpyrauhanen löytyy jostain.
        Laseja tarvitsen Tulkintaan; kuka sanoi mitä, kenelle ja miksi. Mihin sitä tietoa tarvitaan, en minä tiedä.

• Carmerita
        tähtitoimittaja kirjoitti:

* Tulin rähjääntyneenä Hakkiksen hornankattilasta siinä toivossa, että kaffella voisi rauhoittua.

* Nuttu on entistä repaleisempi, posket naarmuilla, tukka kuin pomminpurkajalla, laastarit polvissa, toinen korva repsottaa puoliksi irti. Suu messingillä.

Persoonallisuus:
        * Vedän kun muistan.

Rasti ruutuun.

Onko sinulla hyvä Pokka?
        * -tilannekohtainen X

Rasti ruutuun.

* -lennät oven välistä X

Rasti ruutuun.

Kerro itsestäsi:

* Kymmensormijärjestelmällä, kun tuli se joskus opeteltua.

*Aivotoiminta on epätasaista ja vaihtelevaa. Käpyrauhanen löytyy jostain.
        Laseja tarvitsen Tulkintaan; kuka sanoi mitä, kenelle ja miksi. Mihin sitä tietoa tarvitaan, en minä tiedä.

..kirjuuttaa:D
        Taisi ,itse ja kukanenkin hornankattilan kautta kaffeeseen muuttaja olla rupisissa hiertymissä raahautuen kuka mitenkin keppiin nojaten ja rullattuolissa pää paketissa jalat kantamattomina, kun kummitusjuna pysäköi seesteisen Salunan kohdalla.

Huokaistiin syvään ja hartaasti. Sydän sykkyrällä ja mieliala noususuhdanteessa päätettiin levittäytyä leppoisaan ja ah niin rauhaisaan uuteen kotopaikkaan. Jermu sinnitteli tankkeineen vielä kahden oven välissä kaipaillen kunnon nujakointia. Toivemme olivat ylimitoitettuja.Tämä rupusakki sai kyllä hiljaisen unohdetun aavekaupungin" elämään.
        Taisi olla meijän Mäksi, joka vähän vaisusti naurahtaen ilmoitti,että älkääs nyt,rajansa kaikella lälläröinilläkin.Vai pitäiskös tässä mennä isoon käsipiiriin ja huudahtaa riemuisasti:
        Nyt sit isooo HALIIIT ja ....
        Just niin ja ohhistahoijakkaa.Gallis kuvat kertonevat totuuden.Katsotaan monellako sisu rittää näytille asettautua.

• mixaaja

ei henkilön ulkonäön,vaan virtuaalihahmon olemuksen perusteella

pirpana = lotta lindroos / kirsi salo
      tähtitoimittaja = jari tervo / bettina.s.
      jermu = ruben stiller/tommi korpela
      nainenkirjoittaa = tuija piepponen/maija-liisa peuhu
      taikis = viivi avellan/krisse salminen
      nurinperin = susanna päivärinta/maarit tastula
      waffen-ss = arttu harkki/ville virtanen
      millan = mervi nykänen/lenita airisto
      jokinen = taneli mäkelä/hannu karpo
      jokiska = outi heiskanen/tiina lymi
      normix = arttu harkki/timo koivusalo
      sima = raakel liekki/marco bjurström
      merlin = riitta väisänen/outi alanen
      tukkis = markus kojo/esko hukkanen/jone nikula
      masse = risto kaskilahti/ville klinga
      kossunen = petelius/janne virtanen
      esko tennari = simo frangen/aaro vaalanne
      sirkkux = mirja pyykkö/eija vilpas
      mariet = ripsa koskinen/erja häkkinen
      maxi = peter nyman /tommy tabermann
      ihmettelix = esko-matti hytönen/anna-kaisa hermunen
      lyytikaisa = anita hirvonen/outi mäenpää
      angiina = kata kärkkäinen/kirsi piha
      maxelle = nanna mikkonen/meiju suvas
      lionheart38 = juho milonoff/ismo apell
      puhurix = sara la fountain/tuija ernamo
      pirre = ben furman/aira samulin
      herrax = lyly rajala/jouko turkka

• hyvä!

Mietitty mixaus :D

• Aika osuvia sekoituksia olet laatinut. Heh, tukkis on hyvä.

Hmmm... Ripsa Koskinen/Erja Häkkinen, mielenkiintoista. Ihan varma en tuosta Ripsa Koskisesta ole. Nimi on tuttu, mitä hän hommaa? Minkälainen hän on?

• mixaaja

taisi mennä galleria ja julkkis ketju sekaisin.

Vaan eipä tuo haitannee.

• Angiina

Liitän puheena oleviin nuoriin rouviin (minuun suhteutettuna) Kärkkäinen ja Piha ripauksen jonkinlaista "vihaista nuorta naista". Vai, onko kysymyksessä pelkkä napakkuus. Ehkä minussa sitten on vähän kumpaakin. Vaikka, jos itse arvioin itseäni, koen ajan pyöristäneen kulmiani melkoisesti. Enää ei ole montaa kysymystä, jotka saavat minut raivon partaalle; joiden vuoksi viitsin vaivautua.

• merliNi

täällä hei:D

Tämä ei nyt oikeastaan kuulu tähän muttakun meni tuo lasku vähän pitkäksi ja pallukkakin oli tupsahtanut paikalle:)

• merliNi

paljon valheita ja ulkonäön korostaminen on tietysti pääasia.
      Kannatta myös räväyttää trendikkäillä harrastuksilla.
      Puolihuolimattomasti voi korostaa rahapuolta, sijoitukset sekä huvila, auto ja kenties myös oma helikopteri käy..mikäli ei satu omistamaan huvijahtia.
      Kännykkänumero kruunaa komeuden.

Tavallisten tallaajien tai valehtelutaidottomien ei kannata raapustaa galleriaan mitään.

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      4
      12356
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      4
      11143
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      174
      5064
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      28
      3679
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3524
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      44
      3047
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2769
    8. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      37
      2117
    9. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2108
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1935
    Aihe