sairaslomalla olen edellen, välillä kävin töissä, mutta uuvuin ja masennuin. Työkaverit vältti seuraani ja piikiteli edelleen. Nyt on tilanne se, että esimies on täysin puolellani...olen onnekas ja tukiverkkoni laaja. Pelotti ottaa kiusaaminen puheeksi, mutta suosittelen kaikille. Älkää kärsikö vaan ajatelkaa tulevaisuutta, elämäänne ja ennenkaikkea itseänne!
Tämä on nyt tilanteeni...
7
1252
Vastaukset
- ovat ihmiset
Miten nykyään kaikki vaan uupuu ja masentuu koko ajan? Ihmeen heikkoja ihmisiä. Vähän kun tympii, niin heti ollaan sairaslomalla. Se on muotia nykyään. Hienoa! Antaa toisten tehdä hommat vaan. Tää on reilu meininki.
Nyt hyvä mieli, kun sait polkea maahan heikompaasi?
Niin pitkään, kun omat asiasi ovat kunnossa, on muille helppoa huudella.
Muotia on nykyään lyödä lyötyä ja polkea heikompaa, sen osasit juuri tehdä.- parempi mieli
HCD kirjoitti:
Nyt hyvä mieli, kun sait polkea maahan heikompaasi?
Niin pitkään, kun omat asiasi ovat kunnossa, on muille helppoa huudella.
Muotia on nykyään lyödä lyötyä ja polkea heikompaa, sen osasit juuri tehdä.Minua niin ärsyttää kun nykyään on muotia kaikesta turhasta valittaminen ja kaikkea yliymmärretään. Lääkkeitä annetaan joka vaivaan ja jo pikkulapsilla on avustajat koulussa ja tarhassa. Kukaan ei tunnu pärjäävän itsekseen. Kiva kun saa täällä netissä kertoa mitä ajattelee, ettei tartte oikeessa elämässä ruveta räyhäämään.
- ryhmäk
Oletko noin kova ihminen oikeasti? Ajatteletko oikeasti noin? Ei ihmisen taritse olla aina vahva. Elämänpolkuun kuuluu heikkojakin hetkiä, ne kuuluu käydä läpi ja jatkaa taas normaalia elämää. On tainut sinuakin joskun joku nujertaa kun ajatusmaailmasi on tuo. Empatiaa ei sinulta heru, toivon että olet oikeassa työpaikassa etkä aiheuta heikoimmillesi mielipahaa! Rauha sinulle!
parempi mieli kirjoitti:
Minua niin ärsyttää kun nykyään on muotia kaikesta turhasta valittaminen ja kaikkea yliymmärretään. Lääkkeitä annetaan joka vaivaan ja jo pikkulapsilla on avustajat koulussa ja tarhassa. Kukaan ei tunnu pärjäävän itsekseen. Kiva kun saa täällä netissä kertoa mitä ajattelee, ettei tartte oikeessa elämässä ruveta räyhäämään.
Arvelinkin.
Ei kannta kuitenkaan unohtaa sitä asiaa, että netissäkin se toinen kirjoittajakin on ihminen.- Lähihoitaja/äiti
ryhmäk kirjoitti:
Oletko noin kova ihminen oikeasti? Ajatteletko oikeasti noin? Ei ihmisen taritse olla aina vahva. Elämänpolkuun kuuluu heikkojakin hetkiä, ne kuuluu käydä läpi ja jatkaa taas normaalia elämää. On tainut sinuakin joskun joku nujertaa kun ajatusmaailmasi on tuo. Empatiaa ei sinulta heru, toivon että olet oikeassa työpaikassa etkä aiheuta heikoimmillesi mielipahaa! Rauha sinulle!
Kyllä ne on vahvoja mielestäni, jotka uskaltavat laittaa vastaan sellaisille, jotka yrittävät olla joitakin yli-ihmisiä ja yrittävät laittaa joillekin kaikki paskat hommat, ja itse vaan myhäilevät, sitähän se on, eivät itse ne kiusaajat aja asioitaan kunnolla, eikä tee työtä hyvin, kun vahtaavat vaan koko ajan toisten asioita.
Kaikin puolin vahvoja ne ihmiset JOTKA EIVÄT siedä vääryyttä, vaan nostavat sen kissan pöydälle, vaikka joutuisi sairaslomalla käydä, akkuja lataamassa, ei se tee ihmisestä silti mitenkään poikkeavaa, toivon mukaan.
Älkää antako esimiesten tai ylempi arvosten työntekijöiden pompottaa... Tasa-arvoa!!! Inhimillisyyttä! - Lähihoitaja/äiti
Lähihoitaja/äiti kirjoitti:
Kyllä ne on vahvoja mielestäni, jotka uskaltavat laittaa vastaan sellaisille, jotka yrittävät olla joitakin yli-ihmisiä ja yrittävät laittaa joillekin kaikki paskat hommat, ja itse vaan myhäilevät, sitähän se on, eivät itse ne kiusaajat aja asioitaan kunnolla, eikä tee työtä hyvin, kun vahtaavat vaan koko ajan toisten asioita.
Kaikin puolin vahvoja ne ihmiset JOTKA EIVÄT siedä vääryyttä, vaan nostavat sen kissan pöydälle, vaikka joutuisi sairaslomalla käydä, akkuja lataamassa, ei se tee ihmisestä silti mitenkään poikkeavaa, toivon mukaan.
Älkää antako esimiesten tai ylempi arvosten työntekijöiden pompottaa... Tasa-arvoa!!! Inhimillisyyttä!Äskeinen teksti oli tarkoitus lähteä tuolta heikkoja ovat ihmiset kohdasta. Siihen lähinnä kommentti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383839Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51608Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23731