YLEISVAIKUTELMA:
Naisen tulee aina antaa itsestään ketterä ja eloisa yleisvaikutelma. Hiusten on oltava kiiltävät ja hyväkuntoiset. Naisen tulee olla kesy ja puhdas. Etuhampaat saavat olla väriltään keltaiset tai oranssit, kasvavat suoraan ja kuluvat tasaisesti. Nainen ei saa olla liian lihava tai laiha.
Virheitä: Lievä likaisuus, vuotavat silmät tai sieraimet, haavat ja vammat, lihavuus ja laihuus.
Hylkääviä virheitä: Epämuodostumat, loiset, erittäin likainen nainen, jonkin ruumiinosan puuttuminen, kantavat ja imettävät naiset.
VARTALON MUOTO:
Naisen tulisi muistuttaa sivulta katsottuna isoa limppua. Naisella on vahva, kiinteä ruumiinrakenne. Vartalo on ylhäältä katsottuna tasapaksu ja leveä. Hyvällä naisella on myös härkämäinen niska (lyhyt ja leveä). Selkälinjan tulisi alkaa päästä kaartuen pyöreästi, loivan selän kautta pakaroihin. Niskakuoppa ei ole toivottava.
Virheitä: lihavuus, laihuus, triangelinmuotoinen vartalo, olkapäihin kapeneva muoto, voimakas niskakuoppa.
KOKO:
Naisen tulee olla mahdollisimman suuri. Naisten tulisi olla yleensä suurempia kuin miesten, mikä ei ole rangaistavaa. Naisella toivotaan myös olevan reilusti painoa.
Virheitä: Pienuus (rankaisematta kuitenkaan miehiä erikseen).
Rotunainen
17
1231
Vastaukset
- (N.)
Mielikuvani sinusta vain vahvistuu. Haluat ISON naisen? Olet mies, et MIES.
Ketä yleensä kiinnostaa millaisen naisen haluat? - ollut
rotan kuvaus?
- haluaa
siis ison naisen, joka ei ole lihava. Toivottavasti kolli ei ole töpöhäntäinen?
- pörröpää
Ei näiden huumorintaju riitä sun jutuilles :D
Onkos itselläsi chinchilla?- pörröpää
ton yhden sanan ja ekana tuli linkki tonne noin juu..
Hah, mä paljastin sut taas!:D - Kolli Kellinen
pörröpää kirjoitti:
Hah, mä paljastin sut taas!:DOnhan täällä näemmä joku fiksukin joukossa :D
Ja se sanahan oli tietysti "niskakuoppa". Aivan oikein, yritin etsiä googlesta mikä sen virallinen nimi on ja ekana eksyin chinchilla-sivulle. Löysin sieltä sitten tällaisen ihannenaiseni kuvauksen. Aaahh... - pörröpää
Kolli Kellinen kirjoitti:
Onhan täällä näemmä joku fiksukin joukossa :D
Ja se sanahan oli tietysti "niskakuoppa". Aivan oikein, yritin etsiä googlesta mikä sen virallinen nimi on ja ekana eksyin chinchilla-sivulle. Löysin sieltä sitten tällaisen ihannenaiseni kuvauksen. Aaahh...aivojen ja googlen käyttö sallittu ;)
- kelliselle
pörröpää kirjoitti:
aivojen ja googlen käyttö sallittu ;)
taidat olla pieni härskimäinen lihavan näköinen pallo pärstä!
- pörröpää
kelliselle kirjoitti:
Kollille vai mulle? Minun viestiin vastasit, mutta otsikon perusteella Kollille.. Päättämättömyyttä? :D
Jokatapauksessa mitäpä tuota on väliä kirjoittajan ulkonäöllä, kun kuvattomana tässä viestitään kaikki (sinäkin ystäväiseni) kuitenkin?
Se on hurjan hauskaa, kuinka ihmiset kuvittelevat voivansa päätellä jotain ihmisen ulkonäöstä mielipiteiden perusteella :) - donqujo
kelliselle kirjoitti:
- Google tekee fiksuks
pörröpää kirjoitti:
Hah, mä paljastin sut taas!:D - Repesin:.!1%#?+
Google tekee fiksuks kirjoitti:
.
"Hylkääviä virheitä: virtsasuihkun tähtääminen suoraan tuomarin päälle tai eläimet, jotka purevat kunnolla."
.
- mimmi
Meinasin just kuolla nauruun! Huh huh, vedet silmissä sai nauraa =)
- viIi.
Kolli Kellinen?
http://treffit.suomi24.fi/showUserProfile.do?id=1042528
Hähä! :D- Ei voi olla:.!1#%?+
.
koska kotipaikkana ei ole Sipirija (Siperia 1800-lukulaisesti ilmaistuna)
Har!
. - viIi.
Ei voi olla:.!1#%?+ kirjoitti:
.
koska kotipaikkana ei ole Sipirija (Siperia 1800-lukulaisesti ilmaistuna)
Har!
.Eikö Outokumpu ole Sipirijassa?
Hähä! :D
- tuomiokapituli
Sehän on itse _Serpico_ ! Vahha kunnollinen, aisia ruoskiva hihhuli
185cm pituus on vain 30cm liioteltu pituutta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511447- 639900
- 1495597
- 1443794
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 652815
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603