Olen muutaman kerran tavannut erästä miestä lähikuukausien aikana ja viime treffeillä tapahtui outo juttu. Miehen lisäksi oli sattumalta samoilla kulmilla asuva sievä nainen vastassa minua menossa jonnekin.
Nainen järkyttyi selvästi minut nähdessään ja mies teki selväksi miksi minä olen siellä. Nainen alkoi sättimään miestä ja kertoi minullekin kuinka paha hän kuulemma on.
Meinasin lähteä kävelemään, mutta naisen agressiivinen käytös sai minut jostain syystä jäämään.
Lähdimme sitten omille teillemme ja nainen soitti varmaan sata kertaa illan aikana äänettömällä olevaan puhelimeen ja lähetteli tekstareita, joissa uhkaili miestä ja minua.
Nyt en tiedä mitä ajatella. Olemme vasta tapaamis asteella, emme seurustele. Lähetin pari tekstaria miehelle alkuviikosta ihan niitä näitä vain kertoakseni. Mies vastasi, valitti kiirettään, vaikka en tapaamista ehdottanutkaan.
Pidän miehestä, mutta en kyllä ala yhdestäkään ukosta taistelemaan. Voisiko olettaa, että kiireet johtuvat hänen vaikeuksistaan päättää, että kumman kaa? Pitäiskö pistää peli poikki?
Mitä mieltä tästä
2
1550
Vastaukset
- Ihmetyskummitus
Vastasit jo itsekin omaan kysymykseesi.;) Todennäköisesti miehellä on vaikeuksia päättää, että kumman kanssa olisi: sun, vai sen toisen naisen.
Oletko kysynyt mieheltä suoraan, että mikä se nainen on "naisiaan"? Exä, nykyinen tyttöystävä, lintu vai kala? Mies on toiminut musta aika epäreilusti sua kohtaan ainakin siinä tapauksessa, jos on salannut sulta seurustelunsa tai esim.sen, että olisi vielä ns. "kiinni" exässään.:( Itse en välttämättä jaksais sun asemassasi jatkaa tapailua, en ainakaan ilman hyvää selitystä siitä, että mikä/mitä se nainen on miehelle oikeasti.
Noitahan riittää.:/ Valitettavasti miehen äkilliset kiireetkin saattais siis hyvinkin viitata siihen, että "täytyy pitää sitä toistakin rautaa kuumana välillä". Hän on saattanut nyt myös "palata" sen toisen tytsin luokse, mutta hänellä ei vaan ole munaa kertoa asiasta sulle suoraan. Who knows.
Suosittelisin ihan reilua puhetta miehen kanssa. Jos näyttää, että se ei halua keskustella siitä toisesta naisesta ollenkaan, sitä suuremmalla todennäköisyydellä hommassa on jotain mätää...
Tsemppiä. Kusetettavaksi ei tarvitse suostua. - Nimetön
Minusta tuntuu, että ne kiireet ovat sen toisen lepyttämistä. Tuskin sinun tilassasi näkisin vaivaa moisen tyypin eteen, tulee vain suruja... Eikö suhde saisi hiukan paremmalla pohjalla alkaa, eikä tuolla lailla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558