tässä vaan, kun täällä on niin hurjasti huudettu SAK:n osallistumisesta Halosen vaalikampanjaan, että onko jollakulla tietoa miten paljon yritykset, työnantajat ja työnantajaliitot rahoittivat Niinistön kampanjaa ?
Mietiskelin
7
280
Vastaukset
- qwert
murhaa oikeutetusti puolustella sillä että muuallakin murhataan ihmisiä?
- Yritykset/ Sak
SAK ( Lue SDP:n apupuolue) tuki Halosta ilman minun lupaani,olen SAK:n jäsenliiton jäsen,mutten kannata SDP:tä,saatikka Halosta.
En siis ole sosialisti,vaikka käyn töissä.
Yritykset taas laittavat peliin itse hankkimimiaan ( omia) rahoja.- paljonko
yritykset laittoivat Niinistölle rahaa.
- väärässä
SAK ei tarvitse henkilökohtaista lupaasi, koska ammattiliitossa asioista päättävät jäsenistön vaaleilla valitsemat edustajat. Halosen tukeminen on tällöin ollut jäsenistön tahdon mukaista ja demokraattisesti, koska se on edustanut enemmistöä koko jäsenistöstä.
Et kai oikeasti ole niin lapsellinen, että kuvittelet, että päätöksiä tehdään vähemmistön tahdon mukaan. Se ei olisi oikein. Suurin osa SAK:n jäsenistöstä on ollut Halosen puolella ja pitänyt tukea Haloselle oikeana ratkaisuna. Vähemmistön on oikeusvaltiossa tyydyttävä enemmistöpäätöksiin.
Jos et demokratiaan halua sopeutua, niin eroa liitosta ja liity YTK-kassaan. Se on juuri sinunlaisiasi varten.
- tässä vaan
Mietiskelin tässä vaan, että mitähän se mulle oikeastaan kuuluu? Eihän ne minun rahojani ole.
Varmasti Halonenkin olisi jäsenistöltään erillisellä keräyksellä vaalityöhönsä saanut jonkinnäköisen pääoman tuohon käyttöön saanut kasattua. Ihan vappaaehtoisesti. On se sen verran hyvä pressa. - työnantaja
ja kuulun työnantajaliittoon enkä hyväksy, jos jäsenmaksujani käytettiin Niinistön tukemiseen !!
- hyväksy
niin eroa. Ei se sen ihmeellisempää ole.
"Kyky ajatella tänään erilailla kuin eilen erottaa viisaan itsepäisestä"
- John Steinbeck -
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458