Ongelmia parisuhteessa?

Jude

jos on ongelmia parisuhteessa; kehotan EHDOTTOMASTI lukemaan John Grayn kirjan "mieht ovat marsista naiset venuksesta"....se kannattaa lukeakummankin osapuolen, aivan mahtava kirja...siitä selviää,miten erilaisia ovat naiset ja miehet,ja miksi kumppani ymmärretään väärin ja syntyy riitoja.
Kyseinen kirja on pelastanu tuhansia parisuhteita,enkä ihmettele,juuri luin sen vaikka olen sinkku,ja valtava määrä asioita selkeni päässä!

Esim.jos mies ei suostu puhumaan,se on aivan normaalia, mies on silloin omassa "luolassa", ja silloin ei naisen missään nimessä pidä mennä sinne kyselemällä ja tenttaamalla...mies kyllä tulee sieltä pois ajallaan...jne...
LUKEKAA IHMISET,ETTE PETY!!

7

1467

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jatko-osa,

Mars ja Venus vuoteessa...

• thai

Kirja on silkkaa soopaa. Siinä kerrataan vain yleisiä perusteettomia uskomuksia ja sanotaan ihmisille juuri sitä mitä he haluavatkin kuulla. Pönkitetään siis vanhoja virheellisiä sukupuolistereotypioita. Minkäänlaista pohjaa minkään tieteenalan teoriassa kirjalla ei ole eikä se perustu mihinkään tutkimuksiin.

Kirjoittaja tituleera itseään tohtoriksi. Sitä hän myös on. Tosin kirjeopistotohtori eli arvo on tilattu postitse maksua vastaan. Minkään yliopiston kirjoilla herra ei liene ollut edes opiskelijana saati sitten tutkijana tai opettajana.

Hyväuskoisten häynäytystä koko pumaska.

• Jude

missä maailmassa elät?...loistava kirja,helppo samaistua itse siihen...

• ja mene
        Jude kirjoitti:

missä maailmassa elät?...loistava kirja,helppo samaistua itse siihen...

vuosia taaksepäin.

• Ellimelli

Olen lukenut ko. kirjan ja mikäli sen mukaan alkaisimme käyttäytyä tässä parisuhteessamme, se olisi kuin matka kivikaudelle.

En todellakaan suosittele.

• farkku

Mutta kun se mies on ollut siellä luolassa koko suhteen ajan, yli vuoden. Tuskin se sieltä ulos tulee, pakko kai sitä on välillä itsensä sinne tunkea.

• Salla

tuo kirja on liiaksi sukupuolipainotteinen. Ihmisen käyttäytymismallit tyypitellään joko miehelle tai naiselle kuuluviksi. Esimerkiksi minä vetäydyn "omaan luolaani" aivan kuten miehenikin joskus. Siksi ei tulisi mieleenkään häiritä miestäni kysymyksillä ym. silloin, kun hän haluaa olla rauhassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      154
      4116
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      401
      3164
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2088
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1755
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1158
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1013
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      995
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      24
      911
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      886
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      869
    Aihe