Mä en oikein tiedä mille palstalle tää mun juttu olis kuulunu, mut kokeillaan täällä... Eli mulla on mielestäni kamala tilanne!!!
Olen onnellisesti avoliitossa ja elämä hymyilee. Nyt sitten viime viikolla vanha työkaverini (kutsutaan häntä vaikka Mikoksi...) otti minuun yhteyttä. Työskentelimme yhdessä kaksi vuotta enkä ole koskaan tullut kenenkään miehen kanssa niin hienosti juttuun kuin Mikon kanssa tulen. Meitä voisi kutsua sielunkumppaneiksi :)
Sen kaksi vuotta kun olimme työkavereita, Mikko oli vakituisessa suhteessa, minä taas sinkku. Olisimme molemmat halunneet olla yhdessä todella paljon ja usein keskustelimmekin asiasta ja myönsimme olevamme rakastuneita toisiimme. Koskaan Mikko ei kuitenkaan eronnut avovaimostaan ja meidän kahden juttu jäi vain haaveeksi. Muutaman kerran ravintolaillan jälkeen päädyimme samaan osoitteeseen, mutta siihen se sitten jäikin.
No niin, nyt Mikko sitten piiitkän ajan kuluttua otti yhteyttä ja kertoi eronneensa avovaimostaan syksyllä. Mikä kamala tilanne!!! Ensin en edes tajunnut kunnolla mitä hän sanoi ja kun vihdoin tajusin, suutuin!!! Tai en suoranaisesti suuttunut Mikolle, mutta heräsi kysymys Miksi nyt, miksi ei silloin aiemmin!?!?!?
Puhuimme todella pitkään puhelimessa niitä näitä. Ihan niin kuin ennenvanhaan. Tuli todella ikävä vanhoja aikoja ja Mikkoa! Meillä oli aina niin mukavaa yhdessä. Ymmärsimme (ja ymmärrämme näköjään edelleenkin) toisiamme niin hienosti. Toisen ei tarvitse kuin aloittaa lause, niin toinen tietää jo mitä toinen on sanomassa :)
Nyt sitten puhuimme että jos tapaisimme vaikka kahvilla. Tai koiriemme kanssa lenkillä. Mikko tosiaan muutti puolen kilometrin päähän meistä!!! En ole vaan varma onko minun järkevää tavata Mikkoa... En halua missään nimessä riskeerata hyvää suhdettani avomieheeni jota rakastan kovasti... Mutta!!! Mä en tidä mitä teen... :(
Onko muilla yhtään vastaavia kokemuksia? Toivottavasti tänne kirjoittaminen keventää edes hiukan sydäntä. Mulla on nyt jo huono omatunto vaikka mitään ei ole tapahtunutkaan...
Vaikeaa!!!
5
1675
Vastaukset
- samiska
se Mikko taitaa sulle olla. Aina voi haikailla muuta, mutta itse sanoit että sulla on hyvä suhde. Miksi pilata sitä?
- rakastunut...
Haavehan se varmasti onkin, en menis toteuttaa mitään käytännössä. Vaikeeta vaan kun Mikko asuu melkein naapurissa ja väkisinkin tullaan varmasti välillä törmäämään. Ja kun meidän jutulle (tai sen olemattomuudelle) ei koskaan ole laitettu pistettä, kaikki on niin kesken ja tunteet vielä tallessa jossain syvällä...
- Mies.
että sinulla on juuri nyt paljon asioita ympärilläsi, jotka olivat kerran sinulla haaveena.
Älä mieti sitä, mitä kaikkea sinulla ei vielä ole, vaan näe se, mitä olet jo saanut.
Olet saanut paljon, mutta jollakin toisella haaveella voit menettää lähes kaiken. Yritä olla järkevä, vaikka se ei helppoa olisikaan, sillä haave ei ole koskaan todellisuuden kaltainen. Haaveile jostakin muusta kuin Mikosta, sillä rikot itsesi ja ehkä muitankin, jos jäät "rajamaille" huopaamaan. - eräs vain
Tämä sinun Mikkosi etsii lohduttajaa, laastaria. olet hölmö,jos pilaat hyvän suhteesi tälläiseen juttuun, mistä et voi olla varma mitä siitä tulee. jos soppaa lähdet hämmentämään voi menettää molemmat. Aina ei voi saada kaikkea.
- järjellä
Aikaisemmin olit hänelle se toinen.
Miksi uhraisit nyt hyvän suhteesi hänen takiaan.
Ei hänkään uhrannut suhdettaan sinun vuoksi.
Eron jälkeen hän turvautuu entisiin, joita voi olla useita.
Ajattele sinä nyt itseäsi ja jätä hänet toiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal313250- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478