Painoni nyt 108,6kg

Lihavamies25

Tuntuu toiveikkaalta, kuin kevät olisi ensi kerran vuosiin todella tulossa. 107,5 kiloa on unelmien kohdepainonani, 1,1 kiloa vielä, tarvitseeko mun nyt epäonnistua, en haluaisi enää kokea häviämistä läskeilleni. Läskit ovat vähentyneet, ihmeellistä! Hymyä on huulilla, kaikki tuntuu nyt menevän taas hyvin pienen suvantovaiheen jälkeen.

Kiitos tsemppaajille, ehkäpä silläkin on ollut osansa, tämä pieni taisteluvoitto on osaksi kai teidän ansiotannekin. Olen yrittänyt ajatella teitä, millaisia olette, silmiänne, ääntänne ajatuksianne, olisi mukava tuntea teitä lähemmin, toisaalta tämä lirjoittelukin on juuri riittävää lihapullille ja lihapullattarille.

Kateellisena ja toiveikkuuden kasvaessa olen lukenut jo laihtuneiden kertomuksia uudesta laiahasta minästään ja tuntuu vaikealta alkaa tajuamaan, että minustakin tulee hoikka. Olen alkanut haluamaan hoikkana olemista ihan tosissani. Syyt ovat kevyt olo, terveyssyyt joita on kymmenittäin ellei sadottain, ulkonäön totaalimuutos=seksiä.

Tällaiset pienet onnistumiset painon pudottamisessa aikaansaavat mussa voiman ja tahdon nousua, perkele, periksi en anna enää...siltikin kuinka haurasta tuo voimakas tahtotila voi olla tunnin päästäkin....haluan rakkautta antaa, en tiedä kumpaa haluan enemmän, ruiskuttaa kaunista misua vai rakastaa sellaista, unelmatilanteessa kumpikin voi olla mahdollista. Kirjoitin eilen tänne hurjasta painonpudotustavoitteesta ja ainakin tässä vaiheessa aikataulussa pysyminen on mahdollista. Vettä kannuun lisää....suu irvessä sitä pitää vaan juoda. On mulla pepsi maxiakin juomana.

Kaikenlaista pörssinpuolellakin on tapahtunut kivoja juttuja mulle, mutta en halua ärsyttää ketään puhumalla rahasta, joten menenpä tästä jatkamaan elämäni viimeisiä hetkiä lihavana silmistänne. Saanhan vielä kerran kiittää osoittamastanne laihdutus tuestanne ja hyväksynnästänne persoonaani kohtaan.

Olen päättänyt minäkin kertomaan kokemuksiani sitten tulevaisuudessa KUN olen hoikka mies. Päätän nyt, että huhtikuussa olen hoikka ja juoksen kieli pitkällä treffeillä....97 kilossa alkaa treffeily, en ole treffeillä käynyt useisiin vuosiin,piirakkaa en ole saanut maistella yli kahteen vuoteen. Kyllä vaan maistuis pienen tauon jälkeen piirakkakin, voin vakuuttaa. Nyt on piirakan himo niin kovaa, että laihdun kyllä kevääksi. Huomenna palaan raportointimerkeissä asiaan, voisinpa silloin kertoa olevani sen 107,5 kg. Tarkoitus oli eliminoida 110-100 kg väli 2,5kg:n läskiköntteinä, eli 4 läskiköntin poistamiskertaa. Pesistermein: Ykköspesällä 107,5, kakkospesällä 105,0kg, kolmospesällä 102,5kg, kotijuoksu 100kg. Viimeinen rynnäkkö piirakalle heti kun 97kg on totta.

5

535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MiinaLiina

Siinähän sulla on monta syytä laihduttaa!! :) Ajattele ettei piirakalle pääsy kestä enää montaa kuukautta! :D Voi että meinasin revetä :D

Ite oon 170/61 ja vielä on kolme kiloa tavoitteeseen. Imetän, joten yhtä rankkaa kuuria en uskalla aloittaa kun sinä. Noh, olen jo pikkuhiljaa tiputtanut 8kg joten ei 3kg ole enää ongelma. Mutta sinusta sain itsekuria pitämään näppini erossa juurileivotuista runebergin tortuista :)

Että eiköhän tavoitteeseen päästä. Niin sinä kuin minäkin! Tsemppiä!! :)

• sinulle vaan

taisit olla Mika..vai muistanko väärin.Olen kaivannutkin sua mihin olet mahtanu jäädä.Viimeksi kerroit enosi tulevan kylään ja niin hän nyt sit oliki.
        Sinä se et valitse väärää tapaa ilmaisteksesi asiasi.En tiennyt itkeäkkö vaan nauraa joten tein ne kummatkin ,lukiessani kuulumisesi.
        Näinhän se on;elämä on kuin wc-paperi joskus pyyhkii hyvin ja joskus ei,nyt sinulla "pyyhkii" hyvin olethan oivaltanut.Kevyt olo kevyt mieli ja rakkautta runsain mitoin.Nyt se onnistuu kohdallasi se hohkaa kirjoituksestasi.
        Toivon sinulle onnea kun lähdit sitä tutkimaan.
        Monta jättihalausta ja onnen toivotusta!t.Minä

• Stewe 36

Moikka. Lähtisitkö kävelylle kanssani. Olen 36 vuotias sexyx haukuttu mies. Mulla on kanssa painon kanssa ongelmaa. Painan 89 kiloa ja haluan painaa vähemmän, laihtua sun kanssas, painaa......sua.....olet tosi ihanan tuntunen kundi, oikeesti. Kissin lentokenttä klo 22.00 lauantaina jos kiinnostaa vaikka yhteislaihdutukset...

• Lihavamies25

Painoni on nyt 108,5kg. En ole pettynyt vaikken päässyt 107,5 kg:oon. Sillä eilen illalla tuli klo 17.50 kaveri käymään, yks Jyri jota en ole nähnyt n. 3 vuoteen.....ei ole ex-sulhaseni vaan lapsuuden aikainen paras tai toiseksi paras kaveri, tämä sille hinttarille tiedoksi joka haluaa kanssani kävelylle, olen siis täysin 100%:a heteromies, Petri oli ykkönen jos Jyrin kanssa meni kinasteluksi ja toisinpäin, kummallekin aina supattelin, että juuri hän on paras kaveri, sanoinpa mitä vain tuolle toiselle.

No, me juotiin laphroaigia, suosikkiviskiäni. Tuli nälkä, tilattiin perhepizza per suu. Syötiin ja juteltiin etupäässä lapsuudesta ja kaikista niistä kujeista joita me tehtiin, niitä kolttosia oli pitkä lista. Mukava oli muistella menneitä. Olin lapsena ns. luuviulu ja nyt lihava, miten ja miksi noin on käynyt sulle, kysyi Jyri. Siihen on omat emotionaaliset syynsä (ainakin näin uskon ja uskoni on voimakas), joita en halua selvitellä, sanoin etten tiedä, näin vain on päässyt käymään. Kävin lenkillä, hölkkäsin 42 minuuttia, enempää ei oikein huvittanut, käyn toisen samanlaisen illemmalla, tai ainakin 20 minuuttisen niin tulee se yli tunti hölkättyä vaikka pitikin yhdellä kerralla hölkätä. Paikkailla voi aina yrittää. Yyyynhhh....mitäs sitten muuta. Taidan alkaa keiton tekoon. Voi, että kun pystyisin sitä sitten kohtuudella syömään, keitot ovat aina olleet heikkouteni jostain syystä. Sitä tulee koko kattilallalinen syötyä samoin tein aika usein, ettei kattila vie tilaa turhaan jääkaapissa, ettei se vaan mene pilalle kun unohtaa sen sinne....no mä katselen silmät kiiluen useamman kerran päivittäin jääkaappiin, sekin on vähentynyt kun siellä ei ole pitkään aikaan ollut mitään superhyvää, mutta pakastimessa on. Voi että siellä onkin kaikenlaista herkkua. Ruokahalua olisi, keittiö kuin kutsuva kuin keidas jalkov... eikun erämaassa.

Nyt on vaikea vaihe menossa, eilen ratkesin syömään ja hinku olis polttava jatkaa ja saaavuttaa taas se 110 kg. Ihan kuin kroppa haluaisi just sitä kiusallaan. Ja minä yritän epätoivoisesti päästä tästä suosta sinne 107,5 kiloon, hjääääälp. Olis pikku hjälpit ja tsempit paikallaan, jostain nsyystä saan niistä ihan oikeasti voimaa, vaikka se tulee netin kautta, silti se vaikuttaa paljon. Tue mua niin mä tuen sua....

• sinulle vaan.

Kuules:ajattele näin,eilen illalla oli herkuttelu ilta,sehän sallitaan kerta viikko.
        Nyt,sitten vaan keittoa syömään,ei ole kielettyä kun vaan kohtuus kaikessa.Juo sitä vettä pari lasia ennen syöntiä,niin ja kokojyvä näkkäri on hyväksi(Wasa sport 2isoa pkt.tarjous k-kaupas yht.2e.)Niin ja keittoa voit syödä,ei ahmimalla 3-4tunnin välein ei kerkeä tulla nälkä.
        Älä nyt hellitä olet hyvässä alussa.
        Ja hinttarit pois linjoilta...olin mykistynyt..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe