Olettekos tekin muut huomanneet että 4-kauden kantava teema on ollut kiduttaminen? Sitä on ollut yhteensä jo näissä 10 jaksossa enemmän kuin muissa jaksoissa lähestulkoon yhteensä. Älytöntä!
4.kauden teema: Kidutus
6
1042
Vastaukset
Huomioin saman. Ja se kyllä alkaa jo kyllästyttää, että CTU:lla ei tunnu olevan mitään muita kuulustelukeinoja käytettävissään kuin jonkinasteinen kiduttaminen.
Mutta jenkkisotilaiden otteet Irakissa kertovat, ettei se ole kovin kaukaa haettuakaan...- hille2
Dekkarien ystävänä olisin itse kiinnostuneempi katsomaan miten päästään älyn avulla roistojen jäljille, vaikkapa tietokoneella. Esim. CSI on siksi mielenkiintoinen, että ammattilaiset löytävät labrassa kaikenlaista ja saavat siitä vihiä kuka voisi olla roisto.
Onkohan tämä joku takaisinveto näille viime aikojen syytöksille CIAn kidutusvankiloista. Totutetaan ikäänkuin kansaa hyväksymään kidutukset, jotta sitten kun shit hits the fan, eli asia tulee julkisuuteen, ei kansa mekkaloi niin kovaa.
- Oniyuri
sehän tästä kaudesta juuri tekee katsomisen arvoisen.
- Kiki
Kahta tyyppi on kidutettu:
Toista soittamalla kuulokkeisiin Jari Sillanpäätä ja toista antamalla juovamuuntajasta sähköiskuja.- ssffgsdds
24 katsomisen arvoisen tekee juuri se, että siinä on toimintaan, eikä mitään tietokoneräpeltelyä koko ajan, kuten Csi:ssa jossa kaikki asiat hoidetaan "silkkihansikkain" eikä ole paljoakaan mitään "oikeaa" toimintaa, kuten 24:ssa
- enya
ssffgsdds kirjoitti:
24 katsomisen arvoisen tekee juuri se, että siinä on toimintaan, eikä mitään tietokoneräpeltelyä koko ajan, kuten Csi:ssa jossa kaikki asiat hoidetaan "silkkihansikkain" eikä ole paljoakaan mitään "oikeaa" toimintaa, kuten 24:ssa
Lisäksi CSI on selvemmin puhdas poliisisarja, 24 taas on actionin ja saippuaoopperan sekoitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282527- 1142126
- 1221809
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?971803Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91547Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161391140Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891031Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu211022Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987