4.kauden teema: Kidutus

Oletteko huomanneet

Olettekos tekin muut huomanneet että 4-kauden kantava teema on ollut kiduttaminen? Sitä on ollut yhteensä jo näissä 10 jaksossa enemmän kuin muissa jaksoissa lähestulkoon yhteensä. Älytöntä!

6

1063

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huomioin saman. Ja se kyllä alkaa jo kyllästyttää, että CTU:lla ei tunnu olevan mitään muita kuulustelukeinoja käytettävissään kuin jonkinasteinen kiduttaminen.

Mutta jenkkisotilaiden otteet Irakissa kertovat, ettei se ole kovin kaukaa haettuakaan...

• hille2

Dekkarien ystävänä olisin itse kiinnostuneempi katsomaan miten päästään älyn avulla roistojen jäljille, vaikkapa tietokoneella. Esim. CSI on siksi mielenkiintoinen, että ammattilaiset löytävät labrassa kaikenlaista ja saavat siitä vihiä kuka voisi olla roisto.

Onkohan tämä joku takaisinveto näille viime aikojen syytöksille CIAn kidutusvankiloista. Totutetaan ikäänkuin kansaa hyväksymään kidutukset, jotta sitten kun shit hits the fan, eli asia tulee julkisuuteen, ei kansa mekkaloi niin kovaa.

• Oniyuri

sehän tästä kaudesta juuri tekee katsomisen arvoisen.

• Kiki

Kahta tyyppi on kidutettu:

Toista soittamalla kuulokkeisiin Jari Sillanpäätä ja toista antamalla juovamuuntajasta sähköiskuja.

• ssffgsdds

24 katsomisen arvoisen tekee juuri se, että siinä on toimintaan, eikä mitään tietokoneräpeltelyä koko ajan, kuten Csi:ssa jossa kaikki asiat hoidetaan "silkkihansikkain" eikä ole paljoakaan mitään "oikeaa" toimintaa, kuten 24:ssa

• enya
        ssffgsdds kirjoitti:

24 katsomisen arvoisen tekee juuri se, että siinä on toimintaan, eikä mitään tietokoneräpeltelyä koko ajan, kuten Csi:ssa jossa kaikki asiat hoidetaan "silkkihansikkain" eikä ole paljoakaan mitään "oikeaa" toimintaa, kuten 24:ssa

Lisäksi CSI on selvemmin puhdas poliisisarja, 24 taas on actionin ja saippuaoopperan sekoitus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1084
    2. 68
      974
    3. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      938
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      47
      932
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      875
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      694
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      649
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      587
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      580
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38