naiseni kiusii minua

bomba

Tapasimme jokin aika sitten ja aloimme olemaan yhdessä. En toki tiedä seurustelemmeko, mutta nykyään tapaamme aika usein ja kiihkeitä suudelmia vaihdellaan.

En vain ota naisesta selvää mitä hän haluaa. Monesti hän viettelee minut, ja antaa ns selviä vihjeitä mahdollisesta seksistä. Sitten kun lopulta ehdotan, että mentäiskö sänkyyn, niin nainen sanoo mulle että nyt sun pitää varmaan lähtee kotiis nukkumaan. En toki ole suuttunut vielä kertaakaan, vaan lähtenyt kiltisti kotiin. Joka kerta käy samalla tavalla. Nainen houkuttelee minut tiettyyn pisteeseen, sitten tulee ystävällinen häätö. Nainen puhuu paljon kaikkea pervoa ja puristelee housujeni läpi vehkeitäni, ja tunkee kieltä korvaani, kyllä siitä saa jo aika paljon käsityksiä. Mutta ei. Vai onko tämä jotain testailua naisen osalta, eli kuinka helppo olen. En oikein tiedä miten pitäisi suhtautua, entä jos itse tekisin ns "pakit", miten nainen siihen suhtautuisi. Vai nauttiiko nainen vain siitä, että saa vieteltyä minut... No joo vastuksia..

7

1456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epeli.

seuraavalla kerralla kun lähentelee, että "ei tää nyt halua mitään kummempaa, koska tän pitää kohta lähteä kotiin".

Tee tuo ja pidä tuosta linjasta kiinni pidemmän aikaa, eli kiusi takas.

• Neene

Anna kopeloida ja vietellä rauhassa ja nauti olostasi! Sehän on ihanaa! Matkalla olo on monesti paljon antoisampaa kuin perille pääseminen.
      Heittäydy rohkeasti vaan käsiteltäväksi ja hellittäväksi ja anna hänenkin kiihottua aikaansaannoksestaan. Ehkä häntä jännittää siirtyä yhtäkkiä totiseen touhuun, ehkä hän kaipaakin, että sytytte hitaasti piiitkän esileikin kautta toisistanne, siinä, sohvalla, lattialla, missä nyt oottekin!
      Ei siinä tarvi mitään järkeä käyttää, että jaa mutta oliskohan sängyssä sittenkin mukavampaa. Annat vaan halun ja viettelyn viedä teitä molempia, riisua teidät ja kastella kaikki paikat. Rohkeutta, mies! Nauti KOKO matkasta kohti täyttymystä!

• n20

oihh...pitääkin tehdä noin omalle kullalle :)

• Teena

Ei naiset syty yhtä nopeesti ku miehet. Naiset yleensä kaipaakin eniten sitä, että mieskin uskaltautuis todella nauttimaan himontunteesta ja viettelystä eikä vaan kiiruhtais yhdyntään.
        Seksihän on ennen muuta läheisyyttä ja hellyyttä eikä vain kiihdyttävä ja hikoiluttava suoritus. : )

• kokemusta on

ei sun tarvi erikseen ehdottaa seksiä vaan annat vaan asioiden edetä niin pitkälle kun hyvältä tuntuu, vaikka sitten ihan loppuun asti. Nainen kyllä sanoo jos ei halua seksiä. Omalla kohdallani ainakin tunnelman jostain syystä latistaa saman tien jos miehen pitää erikseen kysyä asiaa. Älä ole nössö vaan anna mennä ja nauti rohkeasti.

• '''''''

akka sängylle ja ota se väkisin.

• bkbk

Seuraavan kerran samanlaisen leikin paatteeksi revi silta vaatteet pois ja sanot, etta nyt naidaan s*tana.

Mitas leikkii tulella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3878
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      351
      3011
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      11
      1915
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1635
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1099
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      944
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      781
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      67
      769
    Aihe