Moi kaikille ihanille naisille :)
Ajattelin sellaista kysyä (tiedä en kuuluuko edes tälle palstalle) kiinnostaako teitä itseänne nuoremmat miehet mitenkään?? Luin UK :n Cosmopolitania ja yllätyin kuinka paljon siellä päin (eli briteis) naiset haluaa ystäviksi, kavereiksi tai jopa peräti suhteisiin nuorten miesten kanssa --> johtuen ilmeisesti demi moore-aston tyyppisistä tapauksista, joten kysymykseni onkin että tapahtuuko tälläistä Suomessa vai onko suomalainen luonne sellainen että haluaisi muutei uskalla jos pelkää sitä kritiikin määrää, mikä siitä voisi seurata oman ikäisten keskuudessa??
-kiitos vastauksista-
jos ei tänne halua vastata niin voi myös mailiini :
[email protected]
olisi mukava saada vastauksia :)
hyvää kevättä
Ladyt
17
2409
Vastaukset
- ''''
Itse ainakin fantsuilen nuoremmista sälleistä. Itse olen 25, ja sellaiset 18-20-vuotiaat ovat niin lutusia ja seksyjä. Pari hieman nuorempaa on ollut, mut fantsuilen et saisin jonkun 18-vuotiaan kollin sänkyyni.
- en ainakaan
tunnusta miehelleni Jonne Aaronin tupsahtelevan silloin tällöin päiväuniini... :D
- Nainen0
en ainakaan kirjoitti:
tunnusta miehelleni Jonne Aaronin tupsahtelevan silloin tällöin päiväuniini... :D
Sehän nyt riippuu ihan tapauksesta.
Jos joku kiva nuorimies tulis ehdottamaan seksiä ja hän näyttäisi olevan ihan tosissaan. ja muutenkin synkkais niin voishan sitä, ei niin iällä väliä.
Täytyy sitä ikää kuitenkin sen verran olla, ettei itse tarvi äidiksi rueta.
- Lady 45v
Olen sensuelli, upea 45v aikuinen nainen.
Itselläni on ystävyyssuhde 29v miehen kanssa.
Emme sekstaile, suhde ei ole sen laatuinen, koska kummallakin meillä on omat parisuhteemme toisaalla ja varsinkin oma liittoni on niin vankka ettei siihen olisi kellään mahdollisuutta tulla väliin.
Nuori ystäväni on kuitenkin mainio seuraihminen, keskusteleva ja ilo silmille. Ystävyytemme on jatkunut useita vuosia.
Oma mieheni tietää tästä nuoresta ystävästäni, joten mahdollisille moralisoijille tämä tiedoksi. - Kuumatar
Joka ilta ja yö haaveilen nuoresta uroksesta!
- kyllä
nuorempi saa olla, muttei ihan omien lasten ikäinen. Enintään ehkä noin kahdeksan vuotta ikäeroa olis sopiva. Sellainen nuorekas yksinhuoltaja-iskä olis aikas kiva...
- poika vaan
niin miksi ette sitten hommaa tälläistä "nuorta urosta"??jos niistä haaveilette koska varma olisi se että sellaisen saisitte ;)
- Kuumatar
poika vaan kirjoitti:
niin miksi ette sitten hommaa tälläistä "nuorta urosta"??jos niistä haaveilette koska varma olisi se että sellaisen saisitte ;)
Onkos sit nuoret miehet oikeesti kuumana tällaisiin 40 v. naisiin? En halua mitään muuta kuin kuumia jutteluhetkiä ja vielä kuumempia seksihetkiä. Mutta epäilen, ettei niitä kiinnosta. Nainen kun on "kypsä" se silloin on ja janoaa seksiä, koska oma mies ei enään jaksa niin monta kertaa viikossa. Yöt, unet, aamut, päivät, illat, huh, luulen tulleeni hulluksi. Voiko siis nuoret miehet sammuttaa janoni?
- poika vaan
Kuumatar kirjoitti:
Onkos sit nuoret miehet oikeesti kuumana tällaisiin 40 v. naisiin? En halua mitään muuta kuin kuumia jutteluhetkiä ja vielä kuumempia seksihetkiä. Mutta epäilen, ettei niitä kiinnosta. Nainen kun on "kypsä" se silloin on ja janoaa seksiä, koska oma mies ei enään jaksa niin monta kertaa viikossa. Yöt, unet, aamut, päivät, illat, huh, luulen tulleeni hulluksi. Voiko siis nuoret miehet sammuttaa janoni?
niin sinulla olis niin paljon kysyntää ettet varmaan edes totuutta voisi uskoa :) itse olen 20v ja kaikki kaverini (minä mukaan lukien) olisi aivan onnensa kukkuloilla jos vaikka esim 40v naisen kanssa saisi yön viettää vaikka vaan ihan leffaa katsellen, syöden ja vierekkäin nukkuen :) ilman mitään ihmempää sitoutumista...se olisi hienoa :) ekassa viestissäni olisi maili osoitteeni jos kiinnostaa enemmän jutella ;)
- 44vee
Minä ainakin otan nuoren miehen niinkauan kun heille kelpaan...siis aah, nuori, kiinteä, kestävä...mikäs sen parempi...kun on vapaa, voi tehdä mitä haluaa, kunhan ei satuta ketään..;)))
Siis nuoret&komeat tapaillaan edelleen.. - Lumikki
En ole ikinä kuvittelut olevani itseäni vanhemman miehen kanssa. En koe heissä olevan mitään mielenkiintoista. Yleensä nuoremmat miehet pukeutuvat hyvin, tuoksuvat hyvälle ja ovat vaan niin syötävän ihania muutenkin... ;) Olen vasta(jo?) 30v. ja voisin aivan hyvin kuvitella aloittavani suhteen esim 18v. kanssa, jos en siis olisi varattu, oma mies on niinkin vanha kuin 24v. =) Ystävyyssuhteita voisi tietysti silti niihin nuorempiin miehiin mielellään solmia.
- sitä
mieltä, että ikäero on este. Mutta kun olen törmännyt näillä palstoilla ikäisiini ja vanhempiin miehiin, "tarjonta" on ollut aika masentavaa nähtävää, ylipainoisia, itseään huolimattomasti kohtelevia miehiä on paljon, toki joukossa muutama helmikin. Vaude, taidankin kiinnostua niistä nuoremmista, hyvin pukeutuvista, kohteliaista, itsestään huolta pitävistä miehistä. 47 v nainen.
- 44vee
...Sullekin..nuoret miehet on niin siistejä, hyväkäytöksisiä, helliä, innokkaita oppimaan..kerrassaan upeita;))
- poika vaan
44vee kirjoitti:
...Sullekin..nuoret miehet on niin siistejä, hyväkäytöksisiä, helliä, innokkaita oppimaan..kerrassaan upeita;))
kiva kuulla ja saada näin paljon positiivisia kommentteja ja me nuoret todella arvostetaan ja pidetään hyvää huolta teistä..esim hemmottelemalla ;) vai millon olette kuulleet ylistäviä kommentteja kauniista vartalosta mieheltänne tai kukkakimpun tai vaikka pelkästään romenttisen illan ?? meille se on vähin vaatimus mitä voidaan tehdä teille ;)
- pump, pump
poika vaan kirjoitti:
kiva kuulla ja saada näin paljon positiivisia kommentteja ja me nuoret todella arvostetaan ja pidetään hyvää huolta teistä..esim hemmottelemalla ;) vai millon olette kuulleet ylistäviä kommentteja kauniista vartalosta mieheltänne tai kukkakimpun tai vaikka pelkästään romenttisen illan ?? meille se on vähin vaatimus mitä voidaan tehdä teille ;)
..niin fiksu..sehän selvis chattaillessa;)
ps. kuva kuvasta..omani jo annoin;)) - Nöpö
pump, pump kirjoitti:
..niin fiksu..sehän selvis chattaillessa;)
ps. kuva kuvasta..omani jo annoin;))Taitaa kerätä haaremikuvia,jotta saavat naureskella poikien kanssa:)
- 44vee
Nöpö kirjoitti:
Taitaa kerätä haaremikuvia,jotta saavat naureskella poikien kanssa:)
..väliä;)
Kiva, että iloa nuorisolle....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593