Suomen Robinson

ja se blondi muija joka juonsi joskus myös jtn. vitun yöchattiä ja tais olla jopa Lamourettes-ryhmässä,ne miehet jotka tietää ketä tarkoitan suoraan kysymykseen suora vastaus:a.panisitko b.voisitko harkita nykyisella tietämyksellä ulkonäöstä / luonteesta seurustelua kys.muijan kanssa??? Kävin nimittäis tossa äsken kaupassa ja siellähän se pikkupimbo oli keikistelemässä jossain tuote-esittelijän roolissa,mun täytyy sanoa rehellisesti ja ilman minkään sortin katkeruuttaa että tottakai panisin mutta en vittu alkais mihinkään vakavampaan juttuun kys. muijan kanssa.Eikä johdu edes tippaakaan luonteesta tai muusta vastaavasta vaan hän ei yksinkertaisesti oo edes luonnossa mitenkään erikoisen hyvännnäköinen eikä varsinkaan miellytä meikäläisen silmää tippaakaan.Mulle tuli melkein heti kun näin hänet mieleen näittenkin keskustelupalstojen kaunottaret jotka kuvittelee että joka ainut mies on polvillaan ja sulaa vahaa heidän edessään.Hän on niin elävä ja hyvä esimerkki naisesta joka todennäköisesti kuvittelee itsestään ummet ja lammet (jos ihminen on naispuolisessa hunksissa niin kyllä kuvittelee) mutta todellisuudessa harvan miehen naismaku on hänen kaltainen (tai ainakin kuvittelen niin,siks mä tätä utelenkin).

20

1453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no hohhoh

Miksi oi miksi on olemassa niin paljon edellisen kaltaisia ällöjä ja typeriä miehiä?

Eikö ihmisillä - siis niin miehillä kuin naisillakin - ole oikeutta olla tyytyväisiä omaan itseensä ja ulkonäköönsä ilman, että jonkun täytyy heti alkaa urputtaa? Mä en vaan enää JAKSA tommosta vittumaista ja pikkumaista paskanjauhantaa. Hemmettiäkö se sun elämistäs estää, jos se tyttö onkin mielestään melko kivannäkönen?

• on pakko

aukasta turpansa joka välissä, vaikka ketään ei kiinnosta kuunnella. Vittuako räkytät, kun sulta ei kysytty mitään.

• katsos
        on pakko kirjoitti:

aukasta turpansa joka välissä, vaikka ketään ei kiinnosta kuunnella. Vittuako räkytät, kun sulta ei kysytty mitään.

Yleisten keskustelupalstojen viehätys piilee juuri siinä, että kaikki saavat vuorollaan kertoa mielipiteensä.

Sinäkin kerroit omasi, ja se olikin melko mullistava.

• ihan miesten mielipidettä :-) Ja toisekseen kun kyse ei oo vain hänestä vaan niin helvetin monesta samanlaisesta naisesta,hän nyt vaan sattui hyväksi esimerkiksi.Se että on 2 kohtuu mojovaa tissiä,muutenkin ok kroppa,normi lärvi ja blondit hiukset ei vielä tarkota et joka jätkä myyty,silti moni tuntuu niin ajattelevan.Ja tää ei oo edes mikään perstuntuma koska oon aika ahkerasti lueskellu esim. tätäkin palstaa jossa naiset uskaltaa tuoda esille oikean ajatusmaailmansa ja luonteensa.Miks mua vituttaa moinen,no eiks naisia muka vituta miehet jotka kuvittelee saavansa joka muijan sormia napsauttamalla,jos ei niin olen kyllä hiukan ymmälläni.

• eräs nainen
        yrmio kirjoitti:

ihan miesten mielipidettä :-) Ja toisekseen kun kyse ei oo vain hänestä vaan niin helvetin monesta samanlaisesta naisesta,hän nyt vaan sattui hyväksi esimerkiksi.Se että on 2 kohtuu mojovaa tissiä,muutenkin ok kroppa,normi lärvi ja blondit hiukset ei vielä tarkota et joka jätkä myyty,silti moni tuntuu niin ajattelevan.Ja tää ei oo edes mikään perstuntuma koska oon aika ahkerasti lueskellu esim. tätäkin palstaa jossa naiset uskaltaa tuoda esille oikean ajatusmaailmansa ja luonteensa.Miks mua vituttaa moinen,no eiks naisia muka vituta miehet jotka kuvittelee saavansa joka muijan sormia napsauttamalla,jos ei niin olen kyllä hiukan ymmälläni.

Minäpä en vastannutkaan ensimmäisen viestisi kysymykseen, vaan ilmaisin - vaikkakin voimakkain sanankääntein, sillä mielipiteeni olivat sillä hetkellä varsin voimakkaat - oman näkemykseni siitä.

Minua henk. koht. alkavat liian itserakkaat miehet ärsyttää vasta siinä vaiheessa, kun he yritettyään huonolla menestyksellä minua pokata ryhtyvätkin v-mäisiksi silkkaa katkeruuttaan.

Minua ärsyttävät myös sellaiset miehet, jotka eivät edes uskalla yrittää pokata minua (tai ketä hyvänsä, vaikka naapurin silmäpuolta Hilppaa), mutta ryhtyvät silti v-mäisiksi silkkaa katkeruuttaan.

Pysytkö perässä?

• moni asia
        eräs nainen kirjoitti:

Minäpä en vastannutkaan ensimmäisen viestisi kysymykseen, vaan ilmaisin - vaikkakin voimakkain sanankääntein, sillä mielipiteeni olivat sillä hetkellä varsin voimakkaat - oman näkemykseni siitä.

Minua henk. koht. alkavat liian itserakkaat miehet ärsyttää vasta siinä vaiheessa, kun he yritettyään huonolla menestyksellä minua pokata ryhtyvätkin v-mäisiksi silkkaa katkeruuttaan.

Minua ärsyttävät myös sellaiset miehet, jotka eivät edes uskalla yrittää pokata minua (tai ketä hyvänsä, vaikka naapurin silmäpuolta Hilppaa), mutta ryhtyvät silti v-mäisiksi silkkaa katkeruuttaan.

Pysytkö perässä?

ja siinä kun ärsyynnyt. Minua ärsyttää tuollaiset vitun itseriittoset ämmät, joille ei kelpaa mikään. Tukehdu tamppooniis.

• hhhhhhrrrrrrrr
        moni asia kirjoitti:

ja siinä kun ärsyynnyt. Minua ärsyttää tuollaiset vitun itseriittoset ämmät, joille ei kelpaa mikään. Tukehdu tamppooniis.

hrhrrrrapuahhhhhhhhhhrrrrrrrrrr

Opetus: tällä palstalla ei kannata käyttää tamponia.

Kokeile sinäkin tätä:

http://kuukuppikunta.net/

• Yrmio ihanan
        yrmio kirjoitti:

ihan miesten mielipidettä :-) Ja toisekseen kun kyse ei oo vain hänestä vaan niin helvetin monesta samanlaisesta naisesta,hän nyt vaan sattui hyväksi esimerkiksi.Se että on 2 kohtuu mojovaa tissiä,muutenkin ok kroppa,normi lärvi ja blondit hiukset ei vielä tarkota et joka jätkä myyty,silti moni tuntuu niin ajattelevan.Ja tää ei oo edes mikään perstuntuma koska oon aika ahkerasti lueskellu esim. tätäkin palstaa jossa naiset uskaltaa tuoda esille oikean ajatusmaailmansa ja luonteensa.Miks mua vituttaa moinen,no eiks naisia muka vituta miehet jotka kuvittelee saavansa joka muijan sormia napsauttamalla,jos ei niin olen kyllä hiukan ymmälläni.

kiihottava kun sä suutut...

• eräs nainen kirjoitti:

Pysytkö perässä?

mähän kyllä myönnän katkeruuteni silloin kun oon oikeasti katkera,vaan kun en mainitun esimerkin näköisistä naisista sitä oo ja silti säkin heti ajattelit automaattisesti niin.Esim eilen näin junassa Jaana Pelkonen 6v sit vielä pikkasen sievempänä pienempänä look a liken,ok mä oon katkera ettei mulla oo saumoja sellaseen muijaan mut en mä oikeesti oo katkera esim. siitä robinsonin muijasta vaikka voisin lyödä melkein tonnin vetoa että sekin prinsessa kuvittelis heti niin jos me tavattais.

• asian ytimeen
        yrmio kirjoitti:

mähän kyllä myönnän katkeruuteni silloin kun oon oikeasti katkera,vaan kun en mainitun esimerkin näköisistä naisista sitä oo ja silti säkin heti ajattelit automaattisesti niin.Esim eilen näin junassa Jaana Pelkonen 6v sit vielä pikkasen sievempänä pienempänä look a liken,ok mä oon katkera ettei mulla oo saumoja sellaseen muijaan mut en mä oikeesti oo katkera esim. siitä robinsonin muijasta vaikka voisin lyödä melkein tonnin vetoa että sekin prinsessa kuvittelis heti niin jos me tavattais.

Miksi sun sitten ylipäätään pitää vaivata päätäsi miettimällä sitä tyttöä?

Hämmästyttävän monet ihmiset elää koko elämänsä juuri noin: ovat tyytyväisiä, kun hetkellisesti saavat tuntea oman paremmuuteensa mollaamalla muita. Oman itsensä panettelemiselta kun ei ilmeisesti saa rauhaa muulloin kun silloin, kun inhonsa kohteeksi löytää jonkun muun.

Lisäksi mua erityisesti kuvottaa (ja se on varsin lievä sana) miehet, jotka täysin reteesti puhuu naisista jonain panoesineinä, kuten sinä ensimmäisessä viestissäsi teit.

• asian ytimeen kirjoitti:

Hämmästyttävän monet ihmiset elää koko elämänsä juuri noin: ovat tyytyväisiä, kun hetkellisesti saavat tuntea oman paremmuuteensa mollaamalla muita. Oman itsensä panettelemiselta kun ei ilmeisesti saa rauhaa muulloin kun silloin, kun inhonsa kohteeksi löytää jonkun muun.

Lisäksi mua erityisesti kuvottaa (ja se on varsin lievä sana) miehet, jotka täysin reteesti puhuu naisista jonain panoesineinä, kuten sinä ensimmäisessä viestissäsi teit.

eiks tässä olla jo 2000-luvulla,eiköhän me miehet olla naisille kuule ihan yhtä panovälineitä kuin naiset miehillekkin,vai mihis vittuun se tasa-arvoinen ajattelu taas yhtäkkiä katos?? Kyllähän sitä mietiskelee kaikenlaista kun näkee ns. pikkujulkkiksen,mm heti tuli mieleen se et sillä on Timpe niminen sulka hatussaan :-)

• kuules...
        yrmio kirjoitti:

eiks tässä olla jo 2000-luvulla,eiköhän me miehet olla naisille kuule ihan yhtä panovälineitä kuin naiset miehillekkin,vai mihis vittuun se tasa-arvoinen ajattelu taas yhtäkkiä katos?? Kyllähän sitä mietiskelee kaikenlaista kun näkee ns. pikkujulkkiksen,mm heti tuli mieleen se et sillä on Timpe niminen sulka hatussaan :-)

Minä en ole maininnut tasa-arvoa sanallakaan. Ilmeisesti sitä paitsi tasa-arvo tarkoittaa eri ihmisille eri asiaa - sinulle se tuntuu merkitsevän sitä, että naiset voi kohdella miehiä yhtä inhottavasti kuin miehet naisia. Itse en näe sitä aivan noin.

Minusta kyse on lähinnä kunnioituksesta. Mielestäni kaikki ansaitsevat tulla kunnioitetuiksi, mutta kaikkien pitää myös ansaita kunnoituksensa kunnioittamalla muita.

Itseni on vaikea kunnioittaa mm. rasisteja, sovinisteja ja yleisesti väkivaltaisia ihmisiä. Silloin kun ihmisen epäkunnioitus kohdistuu etupäässä häneen itseensä, tunnen häntä kohtaan lähinnä sääliä.

Tämän jälkeen lakkaan vastaamasta tähän typerään ketjuun.

• satakieli
        asian ytimeen kirjoitti:

Lisäksi tämmöinen "se varmasti aatteli" ja "se on niin täynnä itteään, naamasta näki" on tämmöstä juoruakkojen ja -ukkojen lapsellista huhuamista. Jos mietityttää, että luuleeko se nainen saavansa jokaikisen miehen, niin käypi sitten kysymässä! Vi****uako sitä pitää arvella seläntakana ja luulla tietävänsä toisen ihmisen kaikki ajatukset, kun ei kuitenkaan oikeasti yhtään tiedä.

Esimerkki: Menin uuteen duunipaikaan. Yks työkaveri oli mulle tosi inhottava ja vittumainen ensimmäiset neljä kuukautta. Kerran lähdettiin ryyppäämään yhdessä ja kävi ilmi, että se oli ajattellut mun olevan tosi ylpeä -TIESI että minä ajattelin, että "voi vit***u millaista olla töissä tommosen tyypin kanssa, ihan typerä". Kun minä oikeasti olin ihan kakat housussa, että osaisin tehdä kaiken oikein ja kelpaisin ja työkaverit tykkäisi minusta. Epävarmuutta siis.

• just niin
        satakieli kirjoitti:

Lisäksi tämmöinen "se varmasti aatteli" ja "se on niin täynnä itteään, naamasta näki" on tämmöstä juoruakkojen ja -ukkojen lapsellista huhuamista. Jos mietityttää, että luuleeko se nainen saavansa jokaikisen miehen, niin käypi sitten kysymässä! Vi****uako sitä pitää arvella seläntakana ja luulla tietävänsä toisen ihmisen kaikki ajatukset, kun ei kuitenkaan oikeasti yhtään tiedä.

Esimerkki: Menin uuteen duunipaikaan. Yks työkaveri oli mulle tosi inhottava ja vittumainen ensimmäiset neljä kuukautta. Kerran lähdettiin ryyppäämään yhdessä ja kävi ilmi, että se oli ajattellut mun olevan tosi ylpeä -TIESI että minä ajattelin, että "voi vit***u millaista olla töissä tommosen tyypin kanssa, ihan typerä". Kun minä oikeasti olin ihan kakat housussa, että osaisin tehdä kaiken oikein ja kelpaisin ja työkaverit tykkäisi minusta. Epävarmuutta siis.

Mua ärsyttää myös tyypit, jotka TIETÄÄ, mitä muut ajattelee ja tuomitsee ne sen mukaan! Vittu en käsittääkseni ole kuitenkaan tavannu yhtä ainutta ajatustenlukijaa tähän ikään mennessä!

• Mies.

suomen Robisson?

• pia

olen kyllä aivan samaa mieltä sinun kanssa! vaikka kyllä nainen olenkin mut vastaanpa silti! mua ärsyttää sellaset naiset jotka kuvittelee ittestään ummet ja lammet! yms. en ole katkera meinaan olen itsekkin hyvännäkönen mutta onneksi omaksun että sellaset muijat on ärsyttäviä bimboja niin musta ei tule samanlaista:)

• vähän

niin siis mistä olet samaa mieltä?

siitäkö että vain panisit kyseista muijaa mutta et haluaisi mitään vakavampaa suhdetta sen kanssa?

• NoJust

Sarkasmi. Joskus se toimii, joskus ei.

Tähän väliin haluaisin kysäistä, että mitä se tarkoittaa, että "ajattelee itsestään ummet ja lammet"? Onko parempi, että nainen on itseensä tyytymätön bulimikko, ikuinen laihduttaja, cipramilin suurkuluttaja, joka haluaa seksiä peiton alla ja pimeässä koska ei halua nähdä itseään?

Itse pidän itsevarmoista miehistä. Mieluummin siis enemmän kuin vähemmän itserakkaista, mikään ei ole viehättävämpää kuin mies, joka kävelee selkä suorassa ja hieman ivallinen ilme kasvoillaan. Miksi sitten täällä saa keskustelussa kuin keskustelussa sellaisen kuvan, että miehet haluavat naisen "tiedostavan vikansa". Meinaan vaan, että jos ihminen ei itse rakasta itseään, niin miten voi edes uskoa, että kukaan muukaan niin tekisi?

• sulle
        NoJust kirjoitti:

Sarkasmi. Joskus se toimii, joskus ei.

Tähän väliin haluaisin kysäistä, että mitä se tarkoittaa, että "ajattelee itsestään ummet ja lammet"? Onko parempi, että nainen on itseensä tyytymätön bulimikko, ikuinen laihduttaja, cipramilin suurkuluttaja, joka haluaa seksiä peiton alla ja pimeässä koska ei halua nähdä itseään?

Itse pidän itsevarmoista miehistä. Mieluummin siis enemmän kuin vähemmän itserakkaista, mikään ei ole viehättävämpää kuin mies, joka kävelee selkä suorassa ja hieman ivallinen ilme kasvoillaan. Miksi sitten täällä saa keskustelussa kuin keskustelussa sellaisen kuvan, että miehet haluavat naisen "tiedostavan vikansa". Meinaan vaan, että jos ihminen ei itse rakasta itseään, niin miten voi edes uskoa, että kukaan muukaan niin tekisi?

siksi, että monet miehet pelkäävät vahvoja ja itseensä tyytyväisiä naisia yli kaiken.

siihen en kyllä enää osaa vastata, että miksi...

• naikkonen100

Mutta oletko itse sitten niitä miehiä jotka kattoo liikaa telkkaria ja nais käsitys on joku tietokoneella muokattu olento mitä ei luonnosta löydy. mallikuvat ym kuitenkin aina nykyään käsitellään, joten sellaista naista on turha kuvitella itelleen...

Mun mies taas aina sanoo että sitä häiritsee mun huono itseluottamus. Se olis ilonen jos luulisin itsestäni liikoja. Sellasta naista on helppo kusettaa.

Mä kyllä saan miesten huomion joka paikassa mutta pidän itseäni silti rumana, koska mun naisihanne on suoraan telkkarista. Eli luonnoton.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3645
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      25
      3202
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2845
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2633
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1718
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1660
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1487
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1455
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1444
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      27
      1415
    Aihe