Olen korviani myöten rakastunut.
Onneani kuitenkin varjostaa tieto siitä että
mies on viettänyt jokusen vuoden aika hurjaakin
poikamieselämää.
Nais-suhteita on ollut monia.
Nämä olen kuullut sivulliselta taholta eikä
miesystäväni ole niillä itse retostellut minulle.
Hän sanoo olevansa tosissaan minun kanssani.
Tunne siitä että mies on ehkäpä näin sanonut
kaikille muillekkin kiusaa minua.
Turvallisuuden tunne ei ole vahvana nyt mukana suhteessamme.
Olenko hurahtanut sydämensärkijään?
En voi sille mitään mutta pikkuisen pelottaa.
Itse pitkän parisuhteen ja eron jälkeen vietin hyvinkin rauhaisaa yksineloa.
Epävarma miehestä.
9
1304
Vastaukset
- Kolli Kellinen
Yritäpä selvittää, onko "hurja poikamieselämä" seurausta jostakin kriisistä kuten pitkän parisuhteen kariutumisesta vai onko se ollut hänen tapansa noin yleisemminkin.
Monilla ihmisillä on satunnaisia kausia esimerkiksi nuoruudessa tai eron jälkeen, jolloin he naivat suunnilleen kaikkea mikä liikkuu. Toiset taas tekevät sitä koko ikänsä, koska eivät muuta osaa. - ja petyin
vastaavanlaisen miehen kanssa seurustelin useita kuukausia kunnes hän jätti minut, koska häntä "ahdisti". vasta eron jälkeen hän paljasti, että vuosia kestäny sinkkuhurjasteluvaihe johtui hänen kyvyttömydestään sitoutua. minusta hän oli toivonut itselleen pitkäaikaista kumppania, mutta sitoutumisenpelko iski taas päälle. seurustelumme aikana hän suunnitteli yhteistä tulevaisuutta, oli todella rakastuneen oloinen jne... ei merkkiäkään siitä villistä poikamiehestä.
- ajan kanssa
Ei sitä tarvitse päättää nyt ja heti. Ajan kanssa se kyllä selviää, mikä se on miehiään, vaikka puhuisi miten lipeviä tahansa. Kyllä siitä eroon pääsee, jos tarvitsee.
- lissuli
Itse ainakin lähtisin karkuun niin nopsaan kuin pääsisin. H**ria on kummassakin sukupuolessa. En tiedä, mitä mieltä olet, kun miehet täällä arvostelevat naisia, jotka antavat kaikille. Mutta jos olet sellaisia mielipiteitä lukenut, niin muistele mitä niissä sanottiin sellaisista naisista. Kaikki ne haukut ja varoittelut pätevät samanlaisiin miehiinkin.
- rakkaudessa
vaikka miehesi historia olisi miten mallikas tahansa, aina on riski että teidän suhteenne päättyisi. Ei sitä vaan ikinä aluksi, eikä oikeastaan myöhemminkään, voi varmasti tietää. Mieletäni sinun on nyt mietittävä mitä sinun on mahdollista saada ja mikä on pahinta mitä voi tapahtua, ja sitten päättää haluatko ottaa sen riskin.
On totta että paras keino ennustaa tietyn ihmisen tulevaa käytöstä on hänen aikaisempi käytöksensä. Mutta sydän on kuitenkin oikukas, ja ainahan voi virheistään oppia. Voisithan kysyä häneltä että mitä hän on oppinut/mieltä aiempien vuosien lyhyistä suhteistaan?
Joka tapauksessakin, KOSKAAN et voi varmasti tietää tuleeko joku mies pysymään vierelläsi loppuelämänsä ajan, sitä ei edes avioliitto takaa. Joten jossain vaiheessa sinun on vain opittava luottamaan, jos haluat itsellesi pitkän ja tasapainoisen suhteen.
Eli aika pelottavaa on elämä, ja harvat niiltä sydänsuruilta välttyvät. Mutta toisaalta, jälkeenpäin katsottuna itse olen ainakin ollut tyytyväinen kun olen ottanut vähän riskiäkin, nimittäin eipä ole sitten tarvinnut jälkikäteen miettiä että entäs jos...ja oisko meillä sittenkin voinut olla jotain... Jää helposti elämä elämättä jos aina vain miettii että mitä kaikkea voi mennä pieleen. Ja sekin on tietty henkilökohtaista, mutta ainakin itselleni niitä suurempia tunteita ei kovin usein miehiä kohtaan ole, joten olen ajatellut että kyllä ne taytyy sitten katsoa loppuun saakka, silläkin uhalla että sen jälkeen taas ollaan puoli vuotta sydän karrella.
Mutta päätös on tietty sinun. Olisi hienoa jos voisit hänelle vähän kertoa että olet tosi ihastunut, mutta pelottaa että teidän juttu ei kestä, ja että et pysty olemaan ihan niin luottavainen hänen kanssaan kuin haluaisit. Kun näet miten hän siihen reagoi, niin saat ehkä varmistusta päätöksellesi.
Jos vielä neuvon kuitenkin haluat, niin sanoisin että tartu hetkeen ja tunteeseen, sillä ei niitä love stooreja kellekään liian monia suoda. Kävi miten kävi, se on vain elämää, ei sen kummempaa. - sdfss
Taidatpa olla rakastunut sydämensärkijään. Sille varmaankin riittää ,kun muutaman kerran olet antanut pimpsaa, joten kannattaa pihdata.
- naikkonen100
Pyydä joku tosi kaunis kamus kokeileen onneaan miehen kans. sellanen jota miehes ei ole vielä tavannut.
Kyllä ihminen voi muuttua. Itse käytin nuorena miehiä hyväksi. nyt ei tulis mieleenkään... - sukupuolitauteja varmasti
Näillä mieshuorilla on aina sukupuolitauteja, vaikka muuta väittäisivätkin. Käytä ehdottomasti kondomia, koska suhde voi päättyä lyhyeen ja sinulle jää vain sukupuolitauti muistoksi.
Varo kondyloomaa, herpestä ja HIViä. Muutkin taudit voivat aiheuttaa lapsettomuutta, mutta bakteeritauteja voidaan hoitaa, joskaan lapsettomuutta on joskus jopa mahdotonta hoitaa.- pelottaa
Lapset on jo tehtyinä eikä lapsettomuus pelota.
Enemmänkin se sydämen särkyminen koska yksi iso kokemus jo takana enkä haluaisi toista samanlaista.
Tarkoitukseni ehkä on saada uskoa siihen että
ihminen hurjasteluisa huolimatta voi myös kyetä
sitouumiseeenkin ja muuttumaan???
Miehellä oli kipeä avioero viisi vuotta sitten ja tämän jälkeen nämä villit kuviot.
Toivon vain etten olisi yksi kuvio lisää mut aika näyttää.
Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403741Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333314- 692938
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912780- 351798
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no821766- 241609
- 281557
- 291539
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231524