Naiset ovat tylsiä

#mies

Aina pelaamassa kumien tai pillereitten kanssa.
Kuitenkin miehen elämän mukavimpia hetkiä on se, kun vieressä makaa raukea nainen jonka on juuri pumpannut täyteen spermaa ilman ehkäisyä.

28

2162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinua vaivaa, on...

Sinulla taitaa olla vauvakuume...

• #mies

Ei juurikaan.
        Toisaalta en sitä pelkääkään, joskus ne lapset kumminkin on hankittava. Sattuma ratkaiskoon.

• lasten saannin
        #mies kirjoitti:

Ei juurikaan.
        Toisaalta en sitä pelkääkään, joskus ne lapset kumminkin on hankittava. Sattuma ratkaiskoon.

Ei ole huolta lasten saannista. Klamydia on hoitanut sinut jo hedelmättömäksi ja jos lapsen kuitenkin voisit saada, niin sille tulee herpeksestä aivokalvon tulehdus, koska olet tartuttanut senkin äidille.

• Just

Helppo miehen on sanoa noin koska hän ei joudu tästä yhdestä raukeasta hetkestä maksamaan koko elämäänsä ja kehoaan. Sun ehkä kannattais ottaa vähän vastuuta asiasta ja ajatella mitä se sun pummpaus saattaa aiheuttaa. Katsos niin syntyy lapsia.

Hitto kun miehet osaa välillä olla tyhmiä. Ei mua pahemmin ehkäisyasioiden hoito kiinostais mutta pakko kiinnostaa kun miehillä on tälläinen asenne että kiva pummpailla spermaa ilman huolen häivää. Vähemmän mua kiinostaa alkaa lapsia hankkimaan tässä ja nyt joten kyllä se ehkäisyn hoito on pakko vaan hoitaa. Kasva isoksi ja pumppaile sitä spermaasi vaikka vessanpönttöön.

• Just

Tietenkään millään muulla ei ole väliä kuin miehen parhaimmilla hetkillä...

• naisena
        Just kirjoitti:

naisena sitä kantaa ehkä huolta enemmän kun se voi olla se kohtalokas kerta se yksi ja ainut! Eihän siinä mitään, jos ollaan valmiita ottamaan se kolmaskin mukaan joukkoon,mutta jos se ei ole ajankohtaista on pakko kantaa vastuuta. Kerran tapahtui vahinko ja sen jälkeen oli pakko ottaa jälkiehkäisy koska en olisi kestänyt sitä epävarmuutta. Sen jälkeen poikakaverikin ymmärsi ettei varmaan kannata leikkiä näillä asioilla...

• #mies
        Just kirjoitti:

Naisetkin kyllä tuntuvat tykkäävän enemmän kun on vähän riskiä mukana, sitten kun ovat päässeet arastelusta.

• Vai niin
        #mies kirjoitti:

Naisetkin kyllä tuntuvat tykkäävän enemmän kun on vähän riskiä mukana, sitten kun ovat päässeet arastelusta.

Ensinnäkin minä en ainakaan pitänyt siitä epävarmuudesta että olenko raskaana vai en. Ehkäisy petti ja minulla oli aivan hirveä olo kun ajttelin että nyt sitä ollaan raskaana eikä ole mitään turvaa saatika itselleen vielä niin lapsellekkin. Minä ainakin nautin seksistä eniten kun sitä voi harrastaa huolettomasti ilman pelkoa tai ajatusta seurauksista. Mutta jos olet todellakin sitä mieltä että ehkäisy on turha asia suosittelen lestaadilaiseksi kääntymistä. Saat ainakin harrastaa seksiä mielesi mukaan ilman ehkäisyä ja katsoa vierestä kuinka naisesi raapeutuu synnytettyään sinulle kymmenen jälkeläistä. Jokainen tavallaan kuitenkin ja muistakin se, sillä et voi yleistäen sanoa että "naisetkin tykkäävät enemmän kun riskiä on mukana" sillä minä ainakin pidän turvatusta seksistä sillä en todellakaan ole valmis hankkimaan niitä lapsia ihan milloin vain, esimerkiksi nyt.

En mollaa nyt sinua mutta eräs tuttuni, 13-vuotias lapsi on nyt kuudennella kuukaudella raskaana juuri tuollaisen ajattelun takia. Kaikista pahinta on se että lapsen tuleva isä on täysi-ikäinen ja hän aikuisena ihmisenä ei osannut ottaa vastuuta ehkäisystä ja näin hän huolettomasti pilasi tuttavani elämän. Hänellä jää koulut kesken ja hän jotuu kasvattamaan lapsen yksin, koska tämä tuleva isä ei omista työpaikkaa, asuntoa eikä mitään muutakaan jolla voisi ottaa vastuun tulevasta perheestään. Olen niin vihainen sille miehelle koska hän ei ottanut vastuuta leikkiessään lapsen kanssa. Ehkä hänestäkin oli mukava "pumpata sprermaa" lapseen ilman huolen häivää koska eihän hän joudu sitä lasta kantamaan ja hoitamaan.

• kamalaa
        Vai niin kirjoitti:

Ensinnäkin minä en ainakaan pitänyt siitä epävarmuudesta että olenko raskaana vai en. Ehkäisy petti ja minulla oli aivan hirveä olo kun ajttelin että nyt sitä ollaan raskaana eikä ole mitään turvaa saatika itselleen vielä niin lapsellekkin. Minä ainakin nautin seksistä eniten kun sitä voi harrastaa huolettomasti ilman pelkoa tai ajatusta seurauksista. Mutta jos olet todellakin sitä mieltä että ehkäisy on turha asia suosittelen lestaadilaiseksi kääntymistä. Saat ainakin harrastaa seksiä mielesi mukaan ilman ehkäisyä ja katsoa vierestä kuinka naisesi raapeutuu synnytettyään sinulle kymmenen jälkeläistä. Jokainen tavallaan kuitenkin ja muistakin se, sillä et voi yleistäen sanoa että "naisetkin tykkäävät enemmän kun riskiä on mukana" sillä minä ainakin pidän turvatusta seksistä sillä en todellakaan ole valmis hankkimaan niitä lapsia ihan milloin vain, esimerkiksi nyt.

En mollaa nyt sinua mutta eräs tuttuni, 13-vuotias lapsi on nyt kuudennella kuukaudella raskaana juuri tuollaisen ajattelun takia. Kaikista pahinta on se että lapsen tuleva isä on täysi-ikäinen ja hän aikuisena ihmisenä ei osannut ottaa vastuuta ehkäisystä ja näin hän huolettomasti pilasi tuttavani elämän. Hänellä jää koulut kesken ja hän jotuu kasvattamaan lapsen yksin, koska tämä tuleva isä ei omista työpaikkaa, asuntoa eikä mitään muutakaan jolla voisi ottaa vastuun tulevasta perheestään. Olen niin vihainen sille miehelle koska hän ei ottanut vastuuta leikkiessään lapsen kanssa. Ehkä hänestäkin oli mukava "pumpata sprermaa" lapseen ilman huolen häivää koska eihän hän joudu sitä lasta kantamaan ja hoitamaan.

miksei ihmeessä se ole tehnyt aborttia? eihän siinä ole mitään järkeä synnyttää näin nuorena.. :O

• #mies
        Vai niin kirjoitti:

Miksi ihmeessä alat kääntää puhetta lestadiolaisiin tai pedofiileihin?

Aika paljon on onneksi vielä sellaisiakin jotka suhtautuvat lisääntymiseen normaalina elämään kuuluvana asiana, jota ei tarvitse pelätä jos ei kiirehtiäkään. Naisilla kyllä tuntuu olevan joku ongelma näissä jutuissa.

• luulisin !
        #mies kirjoitti:

Aika paljon on onneksi vielä sellaisiakin jotka suhtautuvat lisääntymiseen normaalina elämään kuuluvana asiana, jota ei tarvitse pelätä jos ei kiirehtiäkään. Naisilla kyllä tuntuu olevan joku ongelma näissä jutuissa.

Sinulla varmaan kuitenkin on vakituinen kumppani?

• #mies
        luulisin ! kirjoitti:

Sinulla varmaan kuitenkin on vakituinen kumppani?

On on.

Pointti oli se, että niistä kumien kanssa puuhaajista ja vessaan juoksijoista ei tullut vakituisia.

• viri viri
        #mies kirjoitti:

On on.

Pointti oli se, että niistä kumien kanssa puuhaajista ja vessaan juoksijoista ei tullut vakituisia.

voi herran jumala kuin yksinkertainen ja lapsellinen tyyppi...sääliks käy kumppania.

• #mies
        viri viri kirjoitti:

voi herran jumala kuin yksinkertainen ja lapsellinen tyyppi...sääliks käy kumppania.

Itse taidat olla paljon yksinkertaisempi ja etenkin lapsellisempi.

Elämä pitää elää eikä yrittää paketoida sitä värittömäksi, hajuttomaksi ja mauttomaksi.

• Vai niin
        #mies kirjoitti:

Kerroin vain osuvan kommentin aiheesta ja ajettelutavastasi. Uskon että monille on käynyt samalla tavalla vain sen takia että ilman ehkäisyä on kivempaa. Lestaadialaiset eivät käytä ehkäisyä joten ajattelin että sinä voisit pitää ajatuksesta ettei sitä ehkäisyä olisi ollenkaan. Halusin myös tuoda ilmi ettei kaikille sovi tuo ajattelu että niitä lapsia tulee sitten kun tulee. Lisääntyminen on toki normaali asia ja niin on seksikin mutta niin on myös ehkäisy nyky maailmassa. Jos useimmat naiset haluavat harrastaa seksiä ehkäisyn kanssa niin mikä ongelma se on sinulle? Kyllä sinäkin haluaisit jos voisit tulla yhdestä kerrasta raskaaksi 15-vuotiaana tai viisikymmentä vuotiaana. Et ole näköjään ajatellut asiaa naisen näkökannasta. Se että nainen haluaa huolehtia siitä ettei saa ei toivottua raskautta ja välttää sukupuolitaudit on siis sinusta ongelma ja jotenkin itsekästä koska silloin sinä et saa rauhssa pumppailla naisiin spermaasi. Ei se ehkäisy kuule jälkiehäisypillereilläkään toimi. Ne ovat vain hätätilanteita varten. Hyvä jos kumppanisi kanssa teillä toimii asiat ja olette samaa mieltä ehkäisystä mutta sinun tulisi opetella kunnioittamaan naisia jotka haluavat huolehtia itsetään. Onko siinä jotain väärää ettei nainen halua olla jatkuvasti raskaana? Miksi se että naiset huolehtii asiasta josta useimmat miehet eivät huolehdi on SINULLE ONGELMA? Usein käy myös niin että mies hylkää raskaaksi tulleen naisen. Kannattaisi sinun miettiä tätä asiaa hieman perusteellisemmin sillä näillä asioilla ei vain voi leikkiä. Toki ymmärrän että haluat saada siemensyöksyn naisen sisään mutta miksi tämä nainen ei saisi syödä pillereitä? Mitä haittaa siitä on sinun nautinnollesi? Ja minä ainakin huolehdin omasta hygieniastani käymällä vessassa alapää pesulla seksin jälkeen. Märkänä ja valuvana se ihana raukea tunne ei kovin kauvaa kestä.

Niin ja vielä pakko sanoa etä ehkä yliarvoit taitosi uskoessasi että nainen makaa raukeana käsittelysi jälkeen... Kysehän saattaa olla pelkästä pitkästymisestä =]

Tuttavani ei luultavasti edes ajatellut koko asiaa. Hän ei ensin huomannut että menkat jäivät pois ja vanhemmilleen hän kertoi vasta ollessaan viidennellä kuukaudella.

• ei vielä lapsia
        #mies kirjoitti:

Yksinkertaisesti: Nainen joka ei halua lasta, ei tykkää riskeistä.

Ja siinä vaiheessa, kun siitä raukeasta sperman tuoksuisesta hetkestä muistuttaa kakkavaipat ja ainainen rahanmeno tutteleihin ja kurahousuihin, niin voi miehenkin mielessä käväistä, että olis sitä voinut eka lyhentää asuntolainaa ennen kuin alkaa leikkiä isukkia. Tai jos pari ehtii siinä arjen pyörityksessä "kasvamaan erilleen", niin lakipykälät hyppää silti silmille ja sitten maksellaan elatusmaksuja.

• lasten oikeus
        #mies kirjoitti:

Itse taidat olla paljon yksinkertaisempi ja etenkin lapsellisempi.

Elämä pitää elää eikä yrittää paketoida sitä värittömäksi, hajuttomaksi ja mauttomaksi.

Etkö ymmärrä, että vanhemmuus tuo vastuun lapsesta? Se muuttaa elämää aivan varmasti. Voit sitten unohtaa kaljaillat poikien kanssa, kun lapsi tarvitsee hoitajaa. Lapsi tulee herättämään sinut joka toinen yö, kun äiti herää joka toinen yö vauvan ravinnonsaannista. Olet varmaan naimisissa, kun olet ajatellut hankkia lapsia, ei niitä lapsia niin vaan hankita ajattelemattomasti. Lapsella on oikeus turvalliseen elämään ja henkisesti tasapainoisiin vastuullisiin vanhempiin. Sinä et näytä ymmärtävän vanhemman vastuusta mitään.

• hansu
        #mies kirjoitti:

No mikäpä siinä jos lapsen haluaa , mutta jos ei halua niin ON PAKKO käyttää ehkäisyä jos et sitä tiennyt .

• on tehty
        Vai niin kirjoitti:

rikosilmoitus lapseen sekaantumisesta ?
        Sietäisi saada linnaa tollanen kusipää .

• hansu
        #mies kirjoitti:

pitää olla yhteinen päätös !

• En tiedä miksi ei
        on tehty kirjoitti:

rikosilmoitus lapseen sekaantumisesta ?
        Sietäisi saada linnaa tollanen kusipää .

En tiedä mikseivät ole tehneet rikosilmoitusta.. Mun puolesta ne sais kyllä heittää sen kusipään linnaan. Lapseen sekaantumisesta voi saada enimmillään neljä vuotta.

• hansu
        En tiedä miksi ei kirjoitti:

En tiedä mikseivät ole tehneet rikosilmoitusta.. Mun puolesta ne sais kyllä heittää sen kusipään linnaan. Lapseen sekaantumisesta voi saada enimmillään neljä vuotta.

että lastensuojeluviranomaiset olisi sen tehnyt sen voi tehdä vaikka vanhemmat ei tekisikään .

• joku...

niinpä niin..mikäs sen mukavampaa..mutta autas sitten kun pullat on hyvin pantuina uuniin ja ja maistiaisia odotellessa syttyy pienimuotoinen paniikki, ja akka haukutaan pystyyn liiallisesta hedelmällisyydestä, pakataan kampsut, hävitetään osoitetiedot ja vaihdetaan nimi ja sitten vielä kehdataan itkeä että akka teki minusta väkisin pikku isin. HALOOOO!!!!!

• #mies

Kehno tuuri.

Suurin osa miehistä kuitenkin suhtautuu asioihin järkevästi. Naisista lähes kaikki tulevat raskaaksi ennemmin tai myöhemmin, ei ole katastrofi jos se on ennemmin.

• ofelia
        #mies kirjoitti:

Kehno tuuri.

Suurin osa miehistä kuitenkin suhtautuu asioihin järkevästi. Naisista lähes kaikki tulevat raskaaksi ennemmin tai myöhemmin, ei ole katastrofi jos se on ennemmin.

Kyllä se jollekin voi olla katastrofi jos se lapsi tulee liian aikaisin!Ja onhan ihmisellä nyt oikeus valita haluaako lapsen 15 vai 25- vuotiaana, siinä on kuule melkoinen ero! Eikä sun kaltaisia kuppamunia kukaan järkevä uskalla ilman kortsua kuksiakkaan...onneksi kaikki ei ole noin dorkia, muuten Aidsit sun muut olis vielä yleisempiä!Jihaa eläköön vaarallinen elämä ja mahdollisuus saada joku kiva koko elämän kestävä pikkutauti!ja pillereiden käytönkään ei kyllä pitäisi sulle kuulua mitenkään...pitääkö naisten kärsiä epäsäännölisistä kuukautisista ja kuolettavan karseista menkkakivuista vaan siksi että susta on tylsää jos nainen syö pillereitä?Itsekkyys maan perii!Ikävää että ajattelet noin joku kaunis päivä sulle vielä käy köpelösti...

• Vai niin
        ofelia kirjoitti:

Kyllä se jollekin voi olla katastrofi jos se lapsi tulee liian aikaisin!Ja onhan ihmisellä nyt oikeus valita haluaako lapsen 15 vai 25- vuotiaana, siinä on kuule melkoinen ero! Eikä sun kaltaisia kuppamunia kukaan järkevä uskalla ilman kortsua kuksiakkaan...onneksi kaikki ei ole noin dorkia, muuten Aidsit sun muut olis vielä yleisempiä!Jihaa eläköön vaarallinen elämä ja mahdollisuus saada joku kiva koko elämän kestävä pikkutauti!ja pillereiden käytönkään ei kyllä pitäisi sulle kuulua mitenkään...pitääkö naisten kärsiä epäsäännölisistä kuukautisista ja kuolettavan karseista menkkakivuista vaan siksi että susta on tylsää jos nainen syö pillereitä?Itsekkyys maan perii!Ikävää että ajattelet noin joku kaunis päivä sulle vielä käy köpelösti...

Asiaa! Kyllä pistää tollanen ärsyttämään kun miehet tulee inisemään asioista mistä ei mitään tiedä! Itsekästä touhua tosiaan..

Tuolla kuukautispalstalla joku mies väittää et naiset tykkää käyttää terveyssiteitä ja et naiset saavat niistä orgasmeja. Miten mies voi sanoa niin kun sen ei oo pakko käyttää siteitä (tai vaikka pillereitä/muuta ehkäisyä) ja kestää kuukautisia koko elämäänsä.

• ...

Miehen elämän mukavimpia hetkiä on kun huomaa, että suojaamattoman seksin jälkeen penis on täynnä näppylöitä ja siihen koskee. Silloin on saanut herpeksen ja sen kanssa on elettävä kuolemaan asti. On mukavaa, kun se aika ajoin oireilee ja tuntuu, että alapää on tulessa ja voi silloin joutuu jättämään jääkiekkotreenit väliin ja töissä on kiukkuinen.

Toinen mukava hetki on, kun tyttöystävä pakottaa sukupuolitautitestiin, kun haluaisi alkaa harrastamaan seksiä ilman kondomia ja yrittää lasta ja siellä paljastuu, että sinulla on hiv. Sen jälkeen voitkin unohtaa sen naisen, lapsen ja kondomittoman elämän.

• vai niin

Toivottovasti me kaikki saimme päähäsi heiman järkeä. Ajattele asiaa ja kasva iskosi. Ja että naiset tykkää jos on riskiä mukana.. Pah sanon minä! Yhdessäkään viestissä ei ole ollut mitään mikä olisi kanssasi samaa mieltä hyvä #mies joten mieti ennekuin alat yleistämään. Monet miehet ovat sinua fiksumpia ja ajattelevat muutakin kuin itsekkääsi omaa nautintoaan. Maailmassa on monta sinua fiksumpaa miestä jotka ymmärtävät ehkäisyn turvallisuuden ja sen että on hyvä että se on olemassa. Harmi vaan on se että maailmassa on myös monta sinun kaltaisitasi tautien levitääjää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      170
      5041
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      24
      3649
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      171
      3457
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2971
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2719
    6. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      30
      2086
    7. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      12
      1934
    8. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1915
    9. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      157
      1554
    10. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1515
    Aihe