Kun tuolla toisessa keskustelussa herjattiin niin barnshakersia niin menin ja hommasin levyn. Bändihän on loistava !!
Kitaristi soittaa todella komeasti ja tyylitietoisesti, laulaja on aivan mahtava ja komppiosasto on suoraan kuin 50-luvulta. Soundit on hyvin hyvin autenttiset ja soitanta pilkuntarkkaa, silti maukasta ja rentoa. Omat kappaleet ovat sitä tasoa joka kelpaisi vaikka kenelle levytettäväksi, kerrassaan mainioita.
Vielä kun tähän laitetaan se että levynkannetkin on tehty hyvällä maulla ja tyylillä niin ei voi muuta kuin sanoa että tämän täytyy olla planeetan kovin rockabillyryhmä tällä hetkellä.
Barnshakers
Todella loistavaa
3
672
Vastaukset
- Ronnie Self
Olen täysin samaa mieltä!!!!!!!!
itellä on kans yks levy ja hyvin bändi soittaa.
oon kullu että jenkkiauto friikkien yks suosikeista.- Mr.HotRod
Mulla on 4 barnshakersin levyä kun on mun suosikki bändi. Ensimmäinen mikä mulla on string-o-rama se taisi olla bändin toinen albumi. Tarkoitus olisi kerätä kaikki levyt myös harvinaiset sinkut mitkä tosin löytyy singles albumilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 682871
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468