Olen kehittänyt itselleni sellaisen palkitsemis järjestelmän eli mun tavoite on saada 8 kg itsestäni kesään mennessä (ovat tosi tiukassa, kun painoa ei kumminkaan ole ns. järisyttäviä määriä). Asetin itselleni tavoitteen että kilot pitää lähteä terveellisellä ruokavaliolla (mitään ei kielletä kokonaan) ja liikunnan avulla. Jokaisesta pudotetusta kilosta annan itselleni luvan hemmotteluun. Ensimmäisestä kilosta menin kampaajalle, toisesta menen jalkahoitoon, kolmannesta hierojalle, neljännestä kasvohoitoon, viidennestä manikyyriin, kuudennesta menen ravintolaan syömään, seitsemännestä ostan uuden vaatekerran ja kahdeksannesta varaan viikonlopun kylpylää kaikilla herkuilla. Vaadin toki itseltäni että ennen kuin palkitsen itseni niin tulos on oltava pysyvä eli mittaustulos useampana punnituskertana. Ja koska en varsinaisesti laihduta vaan opettelen uuden elämäntavan niin painokaan ei putoa liian nopeasti. Mitä mieltä?
Palkinto
3
365
Vastaukset
- fantastiselta!
mutta köyhä kun itse olen, ei mulla oikein olis varaa noihin hemmotteluihin. Ihanalta kuulostaa, tosin. Kerro sitten millaista kylpylässä oli! :))
- maksaa
MIksipä et voisi nauttia noista samoista iloita kotona? Jalkahoidon voit tehdä ihan hyvin itse. Samoin kasvojasi voit hoitaa ilman kalliita aineita. Ja ajattele, miten ihanaa on saunan jälkeen rasvata itsensä päästä varmaisiin ja käydä lepäämään!
- Jaakko
maksaa kirjoitti:
MIksipä et voisi nauttia noista samoista iloita kotona? Jalkahoidon voit tehdä ihan hyvin itse. Samoin kasvojasi voit hoitaa ilman kalliita aineita. Ja ajattele, miten ihanaa on saunan jälkeen rasvata itsensä päästä varmaisiin ja käydä lepäämään!
Kukin tyylillään, ei voi moittia. :) Itse laittaisin palkintoja 5 kg:n välein, tuntuisi hienommalta. Mutta kuten sanoin, jos toimii, niin hienoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073