Miten voi aloittaa viulun soiton opiskelun? Ja miten vaikeaa se on kun ikää on kohta jo 20v?
Minulla on ihan ihan vähän pianon soittoa taustalla.. Auttaako se? Ja olin yhden vuoden kuorossa..
miten aloittaa viulun soiton opettelu?
2
2066
Vastaukset
- Proffa
Viulunsoiton aloitus:
1. Osta viulu ja jousi
2. Hanki yksityisopettaja
3. Harjoittele
4. Harjoittele lisää
- se on vaikeaa riippumatta aloitusiästä
- ei pianonsoitto auta viulunsoittoon muussa mielessä kuin että tunnet mahdollisesti jo notaation salat
- kuorolaulu auttaa todennäköisesti kuuntelemaan intonaatiota herkemmin - mävaa14v
Ilmanmuuta pianonsoiton alkeetkin ja kaikki mikä vain liittyy musiikkiin auttavat uuden istrumentin opetteluun. Jos viulu vain kiinnostaa kannattaa ihmeessä ottaa tunteja. Itse olen soittanut 5vuotta viulua ja taustalla oli juuri kuoro ja pianonsoitto, sekäö hieman teoriaakin. Ne ovat auttaneet huomattavasti viulun soiton harjoittelemiseen. Viulu on vaikea soitin aluksi, kun on opittava oikeat otteet ja ilman sävelkorvaa viulun soitto ei taida onnistua parhaalla tavalla. Mutta soittaminen on ihanaa kun ote on hallussa ja parissa vuodessa opetellut perusasiat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311060Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895