Kertoako?

-QueenOfHearts-

Kandeeks miehelle kertoo kuinka monessa eri maassa on käyny? Jos vaikka mies ei oo ikinä käyny kehäkolmosen ulkopuolella mutta tyttöystävä on käyny vaikka kuinka monta kertaa. Hävettääks sellanen? Ja hävettääks et jos mies on naisensa kanssa jossain reissussa ja joku hotellipoika vaikka moikkaa, niin selviää et nainen on käyny siellä aikasemminkin eikä oo kertonu miehelle mitään? Eli kumpi on pahempi?

Sitte vielä sellanen kysymys että jos kauheesti nauttii siitä matkustelusta ja sitä tulee tehtyä paljon niin kandeisko sitte ruveta jokski lentäjäks tai lentoemoks niin sais palkkaa siitä mitä tykkää tehdä eniten? Haittaisko sellanen miestä?

71

3300

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pukari Ökäri

Tollasia muuttolintuja ne naiset on! Lennetään vaan maasta maahan, eikä yhtään kunnioiteta kotimaata :/ Tietty sit vielä oot syöny niiden muiden maiden ruokia, etkä edes ottanut kotimaan evästä mukaan. No ehkä salmiakkia, mut sekin on mustaa, niin sama asia ku ulkomaan makkara. Hmph.

• -QueenOfHearts-

eroa on sitte sillä että vaikka syö Suomessa espanjalaisia tomaatteja kuin sillä että syö niitä Espanjassa?

• rasistisesta
        -QueenOfHearts- kirjoitti:

eroa on sitte sillä että vaikka syö Suomessa espanjalaisia tomaatteja kuin sillä että syö niitä Espanjassa?

suomalaisesta pizzanpaistajasta?

• vaarinhousut...

No. Jos olet kiivennyt Himalajalla, hypännyt Benji-hyppyjä Los Angelesissa, ajanut rallia Saharassa, syönyt apinan aivoja Turkmenistanissa, tappanut käärmeitä Tansaniassa, kirmaillut pitkin Kiinan muuria tai muuten vaan bongannut lumileopardeja Intiassa... niin vastaus on ei.Älä kerro.

Mutta jos ne biitsilomat Bulgariassa ja Kanarialla saa jonkun kateelliseksi,vika ei ole sussa.
      Lentäjäks et pääse koska sulla ei kasva munat. Emoksi kyllä mutta siihenkin hommaan vaaditaan muutakin kuin se, ettei kasva ne munat. Onkohan sulla vaadittavat ominaisuudet?
      *hirn hirn*

• Kolli Kellinen

Miksei noista seikkailuista muka saisi kertoa? Jos nainen olisi tehnyt tuollaisia asioita, hän vaikuttaisi minusta aivan hirvittävän mielenkiintoiselta!

• vaarinhousut...
        Kolli Kellinen kirjoitti:

Miksei noista seikkailuista muka saisi kertoa? Jos nainen olisi tehnyt tuollaisia asioita, hän vaikuttaisi minusta aivan hirvittävän mielenkiintoiselta!

..että noilla ja monilla muilla seikkailulla joku voisi tuntea omat reissunsa heiveröisiksi... Jäi muuten mainitsematta road-racing Times Squre Avenuella ja norsunmetsästys Nairobissa.

• 0ldie

Sano että pidät matkustelusta. Viesti menee perille, ja se kuulostaa paljon paremmalta kuin hirmuinen luettelo paikoista, joissa olet käynyt - jälkimmäisestä voi jopa saada sellaisen käsityksen, että yrität leveillä.

Ammatilla ei sinäänsä pitäisi kauheasti merkitystä olla. Lentohommissa tulee oltua aika paljon poissa kotoa (riippuu tietysti reitistä) ja joitakin se voisi häiritä - toisaalta joillekin se sopii varsin mainiosti. 50-60, niinkuin aina.

• -QueenOfHearts-

Kyllähän miehetkin tykkää matkustelusta YHDESSÄ. Mutta entäs jos mies ensin sanoo ettei se että oot käyny monissa maissa haittaa ja sit myöhemmin sitä rupee haittaamaankin, jos just esim. joku hotellityöntekijä muistaa naisen nimeltä ja tulee vaikka jutteleekin.

Kannattaaks se muuten sitte kertoo suhteen alkuvaiheessa jo?

Mutta entäs jos nainen ei ookaan matkustellu oikeestaan koskaan, oisko se huono? Huomaako mies jos et oo koskaan aikasemmin ollu lentokoneessa? Ja haittaako miestä jos se joutuu esim. näyttää miten ne ruokapurkit avataan ja missä on vessa?

• Kolli Kellinen

Eräs nainen josta olin vähän kiinnostunut suutahti kun näytin valokuvia ja kerroin matkakokemuksistani. Väitti että elvistelen. Itse se ei ollut käynyt kuin Ruotsin ja Tallinnan risteilyillä ja kerran Kanarialla. Ja kun ehdotin, että voitaisiin lähteä yhdessä johonkin reissuun se kieltäytyi, koska sanoi että sitä hävettäisi siellä, kun ei osaisi puhua paikallista kieltä ja minä olisin siksi muka jotenkin vahvemmilla. Mielestäni se oli vähän outoa käytöstä. Ja koska itse tykkään matkustella, en voisi kuvitella seurustelevani sellaisen naisen kanssa, joka ei kehtaa lähteä ulkomaille vaikka maksettaisiin.

Jos noista ammateista pitää valita, niin mieluummin lentäjäksi. Paitsi sinne taitaa olla aika hankala päästä. Enkä tiedä, paljonko lentäjillä ja lentoemoilla on vapaa-aikaa katsella nähtävyyksiä. Vai tykkäätkö sinä muka nimenomaan siitä lentokoneessa olemisesta? Itse inhoan sitä kun koneessa on niin ahdasta ja tylsää, mutta se on välttämätön paha jos johonkin kauemmas haluaa päästä. Mieluummin matkustaisin junalla tai laivalla.

• Maailmanmatkaaja_

Yhteen kysymykseesi: "Ja hävettääks et jos mies on naisensa kanssa jossain reissussa ja joku hotellipoika vaikka moikkaa, niin selviää et nainen on käyny siellä aikasemminkin eikä oo kertonu miehelle mitään?"

Olen kylläkin käynyt erittäin monessa maassa, eli en välttämättä kuulu kohderyhmääsi. Mutta jos mentäis johonkin paikkaan, ja hotellipoika moikkaisi ja olisi kovin tuttavallinen naiselle ( eli olisit siis pannut hotellipojan kanssa), niin kyllä ottaisin finskin helsinkivantaalle ja nopeasti. Tai vähintään ottaisin huoneen jostain toisesta hotellista. Joka tapauksessa, viettäisit loppulomasi yksin ja saisit sitten pyytää vaikka hotellipoikaa vaikka myöskin avustamaan huoneesi ja elämisesi kustantamisessa. Jos nimittäin rahasi eivät riittäisi.

• matkailijaW

Omituinen kysymys. Jos miekkosen kanssa seurustelee, niin kaitpa nuo asiat tulevat jossain vaiheessa esille.

Sitäpaitsi nykyaikana suurin osa (nuorista) miehistä taitaa olla sellaisia, jotka ovat edes joskus jossakin matkustelleet. Toista oli 40-luvulla kenties...

Ja voin kyllä kertoa, että hotellipojat moikkaavat, vaikka eivät olisi ikinä ennen nähneetkään. Ulkomailla nääs on tapana tervehtiä kaikkia hotellin asukkaita. Että se huoli nyt ainakin on turha.

Ja jos pidät matkustelusta, niin tuskinpa silloin lentoemännäksi tai lentäjäksi kannattaa yrittää. Se on nimittäin työtä se eikä lepolomaa.

• Maailmanmatkaaja_

On joo tarpeeksi nähty kun naiset panettaa itseään hotellipojilla. Kyllä normaali kohtelias tervehtiminen eroaa "annatko tälläkin kertaa?"- moikkaamisesta yhtä paljon kuin yö eroaa päivästä.

• herää kysymys

Että paljon sulla on ikää? 14? 16?

• hämmästyttävää

että tääkin juttu uppoaa ku kuuma veitsi voihin :D

• -QueenOfHearts-

sitä oon tässä ihmetelly viimeset n. 50 min... Pukari Ökäri tähän saakka ainoo joka on tajunnu... voih, olen niin pettynyt!!!!

;D

• Pukari Ökäri

sitä oon tässä ihmetelly viimeset n. 50 min... Pukari Ökäri tähän saakka ainoo joka on tajunnu... voih, olen niin pettynyt!!!!

;D

se tässä ihmetteleekin..

Sitäpaitsi Pukari Ökärikin ikävä kyllä tunnustautuu naiseksi :D

• -QueenOfHearts-
        Pukari Ökäri kirjoitti:

se tässä ihmetteleekin..

Sitäpaitsi Pukari Ökärikin ikävä kyllä tunnustautuu naiseksi :D

Hei, hyvä homma siskoseni... meniköhän liian tippaleipämaiseksi tämä tän iltanen???? :DDDDD

• Ö.P.

Hei, hyvä homma siskoseni... meniköhän liian tippaleipämaiseksi tämä tän iltanen???? :DDDDD

Nyt tehtiin tippaleivät :D

Mut pitää jatkaa samaan malliin, ettei maine kärsi:)

• -QueenOfHearts-
        Ö.P. kirjoitti:

Nyt tehtiin tippaleivät :D

Mut pitää jatkaa samaan malliin, ettei maine kärsi:)

Mulla on sellanen yhdennaisen 'anonyymit koomikot' -kerho. Kerho on kyllä vähän hajoamisen partaalla, että en tiedä kaatuuko sisäsiin ristiriitoihin, kun me ei oikein osata aina päättää että minkäslaista juttua tälläkertaa... ;)

• P.Ö.P.I.

Mulla on sellanen yhdennaisen 'anonyymit koomikot' -kerho. Kerho on kyllä vähän hajoamisen partaalla, että en tiedä kaatuuko sisäsiin ristiriitoihin, kun me ei oikein osata aina päättää että minkäslaista juttua tälläkertaa... ;)

Nimittää kerholle puheenjohtaja, jonka sana ratkaisee viimekädessä :)

• dayum

et kertoisi. Eli ei kannata salailla. Tuo moikkaaminenkin on todellakin sellainen juttu, kuten jo todettu, että on moikkaamista ja "moikkaamista". Pistäisi kyllä vähän mietityttämään, jos hotelliPOJAT muistaisivat erityisen hyvin ko. naisen. Eli jos et olisi kertonut sanotaanko vaikkapa minulle, että olet ollut juuri siinä hotellissa aiemmin tai yleensäkin matkustellut, niin saattaisi pistää sylettämään jos yksi jos toinenkin muistaisi sinut :)

Mutta jos olisit kertonut, niin tietäisin ainakin sinun käyneen siellä täällä aiemmin.

Toisaalta olisi ihan kätevää matkustella sellaisen konkarin kanssa, jolla olisi ihan käytännön kokemusta.

Empäs osaa sanoa tuosta lentäjän / lentoemon ammatista, työhän se on siinä missä joku muukin homma. Eli en osaa sanoa tämän kummempaa, miten menenee ne työvuorot jne.

• menit..

tuohon halpaan :(

• -QueenOfHearts-

et edes sinä!?!... *huoh* turhauttavaa... Ihan turhaan täällä roikkua. Ei hupia, ei haasteita... Pah, taidan aloittaa taas sen vierotusohjelman tästä palstasta...

• dayum
        menit.. kirjoitti:

tuohon halpaan :(

on vastauksia ja on "vastauksia" :)

• dayum

et edes sinä!?!... *huoh* turhauttavaa... Ihan turhaan täällä roikkua. Ei hupia, ei haasteita... Pah, taidan aloittaa taas sen vierotusohjelman tästä palstasta...

vastaan samaa mitä edelliselle: on vastauksia ja on "vastauksia" :D

• -QueenOfHearts-
        dayum kirjoitti:

vastaan samaa mitä edelliselle: on vastauksia ja on "vastauksia" :D

on selityksiä ja on "selityksiä" ;D

• Ö.P.
        dayum kirjoitti:

on vastauksia ja on "vastauksia" :)

..nyt tämän kerran ;)

• dayum
        Ö.P. kirjoitti:

..nyt tämän kerran ;)

... :)

• dayum

on selityksiä ja on "selityksiä" ;D

ero, että koska sinä kirjoitit avauksen (tai oikeastaan ihan sama kuka tuon olisi kirjoittanut) niin ei tuollaista oikein jaksa ottaa tosissaan. Sä et ainakaan oo noin blondi :D

• -QueenOfHearts-
        dayum kirjoitti:

ero, että koska sinä kirjoitit avauksen (tai oikeastaan ihan sama kuka tuon olisi kirjoittanut) niin ei tuollaista oikein jaksa ottaa tosissaan. Sä et ainakaan oo noin blondi :D

taida vieläkään olla kärryillä... koitas nyt dayum virittää päänuppis tummablondi-taajuudelle... kyllä se siitä sitten lähtee ;)

• P.Ö.P.Ö.

taida vieläkään olla kärryillä... koitas nyt dayum virittää päänuppis tummablondi-taajuudelle... kyllä se siitä sitten lähtee ;)

Kunse onniin inana muuten :)

• dayum

koska minua ei ikinä oteta kyytiin. Joudun aina patikoimaan ja talvella hiihtämään, että pääsisin perille :(

• dayum

on sitten matkustelua ja "matkustelua", ettei tarvitse kinastella :P

• -QueenOfHearts-
        dayum kirjoitti:

koska minua ei ikinä oteta kyytiin. Joudun aina patikoimaan ja talvella hiihtämään, että pääsisin perille :(

keräsit ainakin muutaman säälärin ;) *ojentaa käden* nousehan sieltä tänne mukaan kyytiin niin ei tarvihe patikoija :D

• dayum

keräsit ainakin muutaman säälärin ;) *ojentaa käden* nousehan sieltä tänne mukaan kyytiin niin ei tarvihe patikoija :D

mutta annatkos sinä kyydin vai "kyydin"??
        Uudestaan -> :P

• -QueenOfHearts-
        dayum kirjoitti:

mutta annatkos sinä kyydin vai "kyydin"??
        Uudestaan -> :P

kun sait kalastettua niitä pisteitä... aijai, hyi hyi... ;)

• dayum

kun sait kalastettua niitä pisteitä... aijai, hyi hyi... ;)

Pyrin käyttämään säälimättömästi tilanteet hyväkseni. Ensin esitän viaton, tai sitten olen oikeasti viaton jos ei ihan aukea, ja sitten käytän kaikkia hyväkseni :((

*häpeää ja painuu maan rakoon häpeämään lisää*

• -QueenOfHearts-
        dayum kirjoitti:

Pyrin käyttämään säälimättömästi tilanteet hyväkseni. Ensin esitän viaton, tai sitten olen oikeasti viaton jos ei ihan aukea, ja sitten käytän kaikkia hyväkseni :((

*häpeää ja painuu maan rakoon häpeämään lisää*

eiköhän se sääläreiden kerääminen yhdeltä illalta riitä ;)

• ,Huvittunut,

Ei lentäjäksi noin vain ruveta, oletkos vähän epärealisti. Sinun tulee käydä ensin läpäistä tiukka terveystarkastus ja sen jälkeen suoritua vaativista fysiikkaa ja psykiikkaa sisältävistä testeistä. Tämän jälkeen voit sitten hakeutua koulutukseen jos sinussa ainesta on. Lentoemännäksi ei ole niin kovia vaatimuksia, kunhan osaat vähän kieliä mutta tulijoita on paljon.

• Asiasta huvittunut

et rupeaisit mieluummi vaik englantilaiseks asianajajaks, et kato tarviis ees niit hassui peruukkei. Riittäis jos vähän kihartaisit kutrejas!

• P.Ö.P.I

järjenvalokin valaisemaan jutusteluamme :)

• -QueenOfHearts-

se ois hyvä, niitä ku kutsutaan Bar membereiks... paitsi en kyllä tykkää yhtään kaljasta.

• -QueenOfHearts-
        P.Ö.P.I kirjoitti:

järjenvalokin valaisemaan jutusteluamme :)

tommosia 'järjenvalo'juttuja sille ollenkaan... se tuulettaa tota lausahdusta ainakin viikon ;)

Tai no...

... miksei tuulettais? :D

• Asiasta huvittunut

se ois hyvä, niitä ku kutsutaan Bar membereiks... paitsi en kyllä tykkää yhtään kaljasta.

Ja lisään vielä, että on huutava vääryys, ettei niihin lautakuntiin hyväksytä isotissisiä naisia!

• P.Ö.P.Ö.

tommosia 'järjenvalo'juttuja sille ollenkaan... se tuulettaa tota lausahdusta ainakin viikon ;)

Tai no...

... miksei tuulettais? :D

kunhan ei pilaa mun mainetta ja ala kantamaan sitä valoa säkissä pihalle.. Meneeköhän jo liian tippaleipäseksi? :D

No vaan jos ollaan hetki vakavalla naamalla, niin yleisen käytännön vastaisesti en usko, että se tekee minusta tyhmempää, vaikka tunnustan muidenkin älykkyyden. Vaikka tuossa nyt kyllä piili omakehun siemen, jonka vuoksi minut kivitettäköön heti välittömästi :D

• -QueenOfHearts-
        Asiasta huvittunut kirjoitti:

Ja lisään vielä, että on huutava vääryys, ettei niihin lautakuntiin hyväksytä isotissisiä naisia!

mutta onneks mulla ei oo isot tissit :DDD

• -QueenOfHearts-
        P.Ö.P.Ö. kirjoitti:

kunhan ei pilaa mun mainetta ja ala kantamaan sitä valoa säkissä pihalle.. Meneeköhän jo liian tippaleipäseksi? :D

No vaan jos ollaan hetki vakavalla naamalla, niin yleisen käytännön vastaisesti en usko, että se tekee minusta tyhmempää, vaikka tunnustan muidenkin älykkyyden. Vaikka tuossa nyt kyllä piili omakehun siemen, jonka vuoksi minut kivitettäköön heti välittömästi :D

on todistettu ihan neurologisesti ;) että siinä samassa kun tunnustat jonkun toisen älykkääksi, omia aivosoluja kuolee liuta ;DDDD

• P.Ö.P.I.lään joudan

on todistettu ihan neurologisesti ;) että siinä samassa kun tunnustat jonkun toisen älykkääksi, omia aivosoluja kuolee liuta ;DDDD

Ilmankos olo tuntuikin niin tollolta samantien kun lähetin ton edellisen viestin :/

Vaan nyt täytyy lähteä hukuttamaan viimeisetkin älynrippeet tuoppiin, joten.. adios. Hauskaa viikonloppua! :)

• voi pyhä

jysäys, mitä kysymyksiä täällä välillä onkaan !

• voi pyhä..

jysäys kuin tyhmä olet :D

• Dille dong

Just sun kaltaisten idioottien vuoksi aloittaja kirjoitti ton jutun. Täällä palstalla kun on suurin osa niin tyhmää väkeä, että niihin uppoaa mikä vaan, oli aloitus kuin typerä provo tahansa.

• Kärmestys
        Dille dong kirjoitti:

Just sun kaltaisten idioottien vuoksi aloittaja kirjoitti ton jutun. Täällä palstalla kun on suurin osa niin tyhmää väkeä, että niihin uppoaa mikä vaan, oli aloitus kuin typerä provo tahansa.

Minä en kyllä nähnyt tuota provona.
        Luulisin että kysyjä on ihan tosissaan.
        Sitäpaitsi kysymys on ihan fiksu.

• -QueenOfHearts-
        Dille dong kirjoitti:

tarkoitti tämän vitsiksi kaikkia näitä "haittaaks miestä jos naisella on ollu paljon miehiä ja pitääkö kertoo" juttuihin kyllästymisen takia. Aloittaja ei siis edes tarkoittanut tätä provoksi kun taas kuvitteli ihmisiä fiksummiksi näköjään kun ovat. Luuli että kaikki tajuu heti että se on vitsi.

Noooh... tunnetusti mun vitsit on huonoja ;D No can do ;)

Aloittaja on kyllästynyt virikkeiden sekä haasteiden puuttumiseen täältä. Ja suunnittelee suomi24 vieroitushoitoa. Taas.

• Kärmestys

tarkoitti tämän vitsiksi kaikkia näitä "haittaaks miestä jos naisella on ollu paljon miehiä ja pitääkö kertoo" juttuihin kyllästymisen takia. Aloittaja ei siis edes tarkoittanut tätä provoksi kun taas kuvitteli ihmisiä fiksummiksi näköjään kun ovat. Luuli että kaikki tajuu heti että se on vitsi.

Noooh... tunnetusti mun vitsit on huonoja ;D No can do ;)

Aloittaja on kyllästynyt virikkeiden sekä haasteiden puuttumiseen täältä. Ja suunnittelee suomi24 vieroitushoitoa. Taas.

Nyt naurattaa.

• Kärmestys
        Kärmestys kirjoitti:

Nyt naurattaa.

Olihan se niin hassusti aseteltu kysymys lentäjäjuttuineen, ettei ihan niin todelliselta hädältä kuulostanut, mutta pohjimmiltaan kysymys ei ole hassumpi ja saattaa jotakuta häiritäkkin.
        Hitto kun en löydä yhtä sivua.

• -QueenOfHearts-
        Kärmestys kirjoitti:

Olihan se niin hassusti aseteltu kysymys lentäjäjuttuineen, ettei ihan niin todelliselta hädältä kuulostanut, mutta pohjimmiltaan kysymys ei ole hassumpi ja saattaa jotakuta häiritäkkin.
        Hitto kun en löydä yhtä sivua.

kaikki vieroituskikat kiitos tänne :)

• Asiasta huvittunut

kaikki vieroituskikat kiitos tänne :)

Et sie mihinkään oo lähös... Ethän? Me rakastetaan siuta!

• -QueenOfHearts-

Et sie mihinkään oo lähös... Ethän? Me rakastetaan siuta!

Sinä se sitten osaat tehdä vierottautumisen täältä vaikeaksi... kuinka voisinkaan tuollaisen kommentin jälkeen?!!?

Mutta muuten... sun täytyy jutella mulle enemmän :) muuten tylsistyn ;)

• Asiasta huvittunut

Sinä se sitten osaat tehdä vierottautumisen täältä vaikeaksi... kuinka voisinkaan tuollaisen kommentin jälkeen?!!?

Mutta muuten... sun täytyy jutella mulle enemmän :) muuten tylsistyn ;)

oon niin toivottoman ujo kauniiden naisten seurassa :)

Eikö Kuningattarellani muka ole jo tarpeeksi hovinarreja viihdyttämässä?

• -QueenOfHearts-

oon niin toivottoman ujo kauniiden naisten seurassa :)

Eikö Kuningattarellani muka ole jo tarpeeksi hovinarreja viihdyttämässä?

noita narreja.. ei niistä ole viihdykkeeksi. Samat vitsit aamusta iltaan... ei kovin huvittavaa sellainen.

• Asiasta huvittunut

noita narreja.. ei niistä ole viihdykkeeksi. Samat vitsit aamusta iltaan... ei kovin huvittavaa sellainen.

Kylläpä neiti osaa olla vaativa... Että ihan uusia kujeita pitäisi keksiä? Mie oon ainakin naisia naurattanut samoilla jutuilla jo vuosia :)

• -QueenOfHearts-

Kylläpä neiti osaa olla vaativa... Että ihan uusia kujeita pitäisi keksiä? Mie oon ainakin naisia naurattanut samoilla jutuilla jo vuosia :)

Minkäslaisia temppuja sitä herralla sitten on takataskussaan? Toivottavasti ei mitään pientä vanhanaikaista? :D

• Asiasta huvittunut

Minkäslaisia temppuja sitä herralla sitten on takataskussaan? Toivottavasti ei mitään pientä vanhanaikaista? :D

Tyhjät on taskut, mutta hihasta vetäisin tarvittaessa herttaässän...

• -QueenOfHearts-

Tyhjät on taskut, mutta hihasta vetäisin tarvittaessa herttaässän...

Vähän pelottaa sellainen ässäilijä.

• Asiasta huvittunut

Vähän pelottaa sellainen ässäilijä.

Eihän sinun tarvitse minua pelätä! Herttaässää ja -rouvaa kumpaakin tarvitaan muodostamaan voittamaton värisuora :)

• -QueenOfHearts-

Eihän sinun tarvitse minua pelätä! Herttaässää ja -rouvaa kumpaakin tarvitaan muodostamaan voittamaton värisuora :)

siinä värisuorassa on niitä muitakin kortteja :( Ja pelottavaa on että ässällä pesee ne muut ihan tosta_noin_vain.

• Asiasta huvittunut

siinä värisuorassa on niitä muitakin kortteja :( Ja pelottavaa on että ässällä pesee ne muut ihan tosta_noin_vain.

Mutta miehän pelaan siun tiimissä :)

Käännän selkäni ainoastaan kohdatakseni vihollisesi edestä...

• -QueenOfHearts-

Mutta miehän pelaan siun tiimissä :)

Käännän selkäni ainoastaan kohdatakseni vihollisesi edestä...

Sen minä tiedän :)

En minä itseäni tarkoittanutkaan.

• vato retro

Mulle olis aivan sama vaikka olisit myynyt 5 vuotta persettä damissa. Se on vaan plussaa jos nainen on nähnyt vähän maailmaa.

• ja koska paneminen ympäriinsä ei oo sen kummallisempi juttu kuin matkustelukaan niin miehillähän on sit suhteessakin oikeus käydä vähän kokeilemassa eri kohteita :-)

• -QueenOfHearts-

miehen logiikkaa? ;)

Pyh, pah ja poh!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      34
      11301
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      62
      9162
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5455
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3690
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3599
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3348
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      61
      2713
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      72
      2430
    10. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      15
      2249
    Aihe