joo, olen aloittanu yasminit viikko sitten ja haluaisin tietää millasii vaikutuksii on teille kyseiset pillerit tehny...Kiitoksii etukätee!!!!!
yasminista taas...
7
1312
Vastaukset
- uuskäyttäjä itsekkin
Mä aloitin yasminit kaks viikkoo sitte ja mulla ei oo tähän mennessä ollu muita sivuvaikutuksia kuin että menkat on kestäny yhtä jaksoisesti jo kaks viikkoa. Vuoto on niukkaa niin että pikkuhousun suojilla pärjää mut muuten aika stressaavaa ku ei ala loppua. Soitin jo neuvolaanki pillerit määränneelle hoitajalle ja se meinas et tää on normaalia ilmeisesti tämä pitäisi käsittää välivutona vaikka välissä ei oo ollu yhtään kuivaa päivää. Mut se sano et tilanne tulee kolmen kuun aikana tasottumaan et ei auta muu ku seurata mitä tapahtuu.
- pikkuleppis
Juuh, itse aloitin noiden Yasmineiden käytön viime kesänä. Kuukautiset kestivät aluksi koko ensimmäisen liuskan ajan, alkoi pikkuhiljaa mennä hermot, muistelisin.. Onneksi tuo ikävä vuoto loippui seuraavan liuskan aikana, ja siitä lähtien olleet säännölliset.
- tosi tehokasta ehkäisyä
kun on pillerit ja jatkuva vu0to niin ei ainakaan voi tulla raskaaksi!!! itse en käyttänyt pillereitä 2 viikkoa pidempään ton vuodon takia,hankinahan pillerit että voisin nauttia seksistä ilman raskaaksitulon pelkoa mutta mitä tapahtui:seksiä ei voinut edes ajatella tuon jatkuvan vuodon takia ja muutenkin seksihalut katosivat samantien..
- myy -83
Ite oon syöny neljävuotta kyseisen merkin pillereitä. Mulle ne on sattunu tosi hyvin. Eikä olossa oo ollu mitään poikkeusta siihen mikä oli ennen kun alotin pillerien syönnien.
Meitä sattu olemaan muutama kaveri jotka alotti suht samoihin aikoihin kanssa yasminien syönnin. Ja ainoostaan yks on joutunu vaihatamaa merkkiä. Itseasiassa sitten useempaakin otteeseen. Eli siis se että käykö jotkut tietyn merkkiset pillerit teille riippuu täysin teijän omasta kehosta. Ja siitä miten ne reagoi pillereissä olevaan hormoonimäärään.
Eli siis sopivaa merkkiä ei etukäteen voi kellekään sanoa.
Kirpsakoita pakkaspäiviä oman kullan kainalossa! ;) - koko ajan
Aloitin itsekin viikko sitten ja koko viikko on ollut aivan yhtä H...ttiä.Olo kiukkuinen,ärtynyt,masentunut,nälkä koko ajan,seksihalut katosi...lopetin pillerit eilen ja toivon todella että pian olisin taas se normaali elämäniloinen itseni...
- sepä se
Aloitin kaksi viikkoa sitten. aluksi ei mitään ongelmia. Nyt lisääntynyt valkovuoto, ei kuitenkaan mitään hajua :/...viikon alusta rusehtavaa vuotoa ja kouristelevaa alavatsa kipua sekä hieman kutinaa. Lopetin vuosi sitten Mercilon-pillereiden käytön kolmen vuoden käytön jälkeen. Mercilonien kanssa ei mitään ongelmia. Papa otettu vuosi sitten, Ok oli....
- minä
Moi!
Mulla tuli keuhkoveritulppa yasminien käytöstä. Se taitaa olla kyllä harvinainen, ehkä jotain prosentin luokkaa käyttäjillä, mutta riski kuitenkin. En suosittele pillereitä kenellekään. Kannattaa selvittää onko suvussa veritulppariskiä ennen pillereiden aloittamista. Meidän suvussa ei ollut, mutta silti sain tulpan vaikka olen nuori ihminen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735002Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1174717- 804203
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1064158Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33318Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223124- 352838
- 282787
- 402773
- 372762