Rakkaus

Love

Tere voisitteko neuvoa miten voisin tunnustaa rakkauteni tytölle joka on eri luokalla kuin minä, joka ei edes tunne minua ja kun olen isokokoinen mies (en hirveän iso). Rakastan häntä hirveesti tai neuvokaa miten voisin ystävystyä hänen kanssaan? Onko koosta väliä?

7

960

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Devotion

Välitä jotain infoa sille että ei tarvitse kadehtia sinun isoa massiivisuuttasi, koska pienemmät pystyy paremmin esim. piiloutumaan, pakenemaan ja pitämään puoliaan pippurisella asenteella.

• Floop

kiitos viestistä

• ja mä oon sekopää
        Floop kirjoitti:

kiitos viestistä

Nyt se soi mun päässä, kun kerran alkoi. Se jossa sanat alkaa love, devotion, feeling..Ja myöhemmin perässä tulee 'don't be afraid to be weak'..Kaunis kappale.En muista mutta oliskohan Enigman tai Enyan, ääni on kuin Sade:n. Se on tosi vahva biisi täynnä vahvoja sanoja, rakastan sitä.Vaikka se onkin kipeä ;)

• +++

Pahin mitä voit tehdä, on että menet sanomaan hänelle, että rakastat häntä. Rakastuminen, rakastaminen ja ihastuminen ovat kaikki eri asioita. Mieti mikä on ero. Koulua käyvät pojat ovat poikia, eivät miehiä. Mies voit olla vasta yli 25-vuotiaana. Sen tiedät vasta sitten.

Menet vaan koulun bileisiin ja pyydät häntä tanssimaan. Toinen vaihtoehto, että alat harrastamaan samoja harrastuksia kuin hän.

• whisper of leaves

aina olemaan.Elämän kiertokulkua.Tietyt asiat loppuu, uudet alkaa.Koulussa pojat yrittävät sählypalloilla saada tyttöjen huomion, sen jälkeen ? en tiedä. Mutta sen huomaa ajan kanssa, että alkaa nähdä poikaa ja tyttöä muissa asioissa kuin pojissa ja tytöissä.Elämää elämässä, kauneutta kauneudessa, sitä vaan hiljenee.Mitä onkaan elämän toisella puolen, ja miksi me olemme täällä.Näin minä tänään..

• mutta

Että RAKASTAT hirveesti, etkä tunne? Siis olet kovasti ihastunut, oletan? Aika suuret on sanat.

Älä ainakaan sano että RAKASTAT, siis ihan heti, eli ainakaan ensimmäiseen kahteen kuukauteen :D

Jutteleminen varmaan kannattaa aloittaa vähän kevyemmin, mutta miks et voisi mennä juttelemaan. Sillä lailla sitä yleensä ihmisiin tutustutaan.

• nalle poi

moi tässä tatu 044-3445576 tatu tatu 044-3445576 känny tumma tukka ja ruskeat silmät
      minä pelaan jalkapalloa hjk jengissä sinä voit luotaa aina minun minä olen komea poika sinulle
      kultaseni

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      68
      2871
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1468
    Aihe