Oon tässä pitkään miettiny sinkkuuttani ja yksineloa ja tullut siihen tulokseen, etten vain rakastu enää kehenkään, joten parempi olla yksin (kunnes ehkä joskus sytyttää). Eli elämä on periaatteessa ihan ok yksin, ainakin paremmin kuin huonon miehen kanssa.
Ongelma on kuitenkin se, että jos tähän ikään mennessä ei ole yhtään seurustelusuhdetta takana, niin ihmiset pitää (ainakin osa) selvästi lesbona. En koe olevani lesbo, koska en ole koskaan naiseen ihastunut, moneen mieheen kyllä (jutuista vain ei ole oikeaa suhdetta koskaan tullut). Tavallaan se on muiden ongelma jos mun seksiaalista suuntautumista epäilee, mut kyl se loukkaa kun siitä supistaan.
Onko muilla vastaavia kokemuksia? Miten olette pärjänneet?
Lesbottelu tms
12
1013
Vastaukset
- --------
Samaa ole kokenut tuossa iässä. Yleensä ne luulijat ovat olleet naimisissa olevia ikätovereita, jotka ovat haluneet kiusata. (huom. kaikki ovat olleet naispuolisia) llmeisesti, katuvat sitä että ovat menneet naimisiin ensimmäisen vastaan kävelevän miehen kanssa ja tehneet muksun yhdessä. Mies onkin ollut pettymys. Kyllä se loppuu kun täytät 30 V, etkä ole välittänyt niiden puheista vaan elänyt omaa elämää.
- kysymyksesi ydin
Tuota itse asiassa olen aina pitänyt itselläni fantasian kohteina melko tasapuolisesti miehiä- ja (kenties bi?) -naisia. Kaikista ei tiedä, mitä ne on.Mainittakoon että Panos Emporion malleilla on ihanat rinnat, ehkä kauneimmat kaikista.
Miehissä kiinnitän huomioni söpöyteen vaikka miehet eivät pidä söpöttelystä.
Eivät ehkä kaikki naisetkaan.
Mutta, mieluummin lesbo kumppaniksi, jolla dildokokoelmaa, kuin pihtaajamies puhumattakaan pedofiilimiehestä.Huoh.- -------
Mitn tää liittyy aiheeseen, jos kysymys on selän takana turhaan lesboksi haukkumisesta?
- mies|81
Tiettyjä jenkilökohtaisia asioita ei pidä kertoa kenellekään, ehkä parasta kaveria ja perheenjäseniä lukuunottamatta. Itse en ole koskaan ollut missään tekemissä naisten kanssa, mutta koska kukaan töissä/koulussa ei tiedä sitä, niin siitä ei ole mitään sosiaalista haittaa.
Tietysti on paljon normaalimpaa että mies elää ilman naiskontakteja kuin toisinpäin, mutta silti nuo asiat on syytä pitää tiukasti salaisina. Itse en tunne yhtäkään ihmistä muutaman nörttikaverini lisäksi, jolla ei mm. olisi seksielämää. Vielä nykypäivänä seksuaalinen kokemattomuus aikuisiällä on järjettömän suuri tabu. Sääli sinänsä, koska (hetero) miehistä varmasti ainakin 10% elää elämänsä ilman naiskontakteja, mutta joutuvat pitämään elämäntyylinsä(?) tiukasti salassa, mikä onnistuu tietyissä tilanteissa vain valehtelemalla.- Ikisinkku23v
Mites luulet että tommosen asian voi pitää salassa ettei ole seurustelusuhdetta takana? Kai sen ympärillä olevat ihmiset näkee, onko suhteessa vai ei. Useat ihmiset jatkuvasti utelee, onko mulla miestä. Velehtelenko heille että on? Entä kavereille, valehtelenko heillekin hienosta parisuhteesta, vaikkei sellaista ole?
Mikäli joskus alkaisin seurustella, tulisi se miehellekin ilmi, kuinka kokematon miesten suhteen olen. Siksi en luultavasti koskaan ketään miestä tuu lähelleni päästämään, koska miehille kokematon nainen on mun näkemyksien ja kokemuksien mukaan iso miinus.
Yhenyön juttuja kyllä saisin vaikka joka päivä, muttei mua huvita ku sellaset vonkaajamiehet on musta kuvottavia. - mies83
Ikisinkku23v kirjoitti:
Mites luulet että tommosen asian voi pitää salassa ettei ole seurustelusuhdetta takana? Kai sen ympärillä olevat ihmiset näkee, onko suhteessa vai ei. Useat ihmiset jatkuvasti utelee, onko mulla miestä. Velehtelenko heille että on? Entä kavereille, valehtelenko heillekin hienosta parisuhteesta, vaikkei sellaista ole?
Mikäli joskus alkaisin seurustella, tulisi se miehellekin ilmi, kuinka kokematon miesten suhteen olen. Siksi en luultavasti koskaan ketään miestä tuu lähelleni päästämään, koska miehille kokematon nainen on mun näkemyksien ja kokemuksien mukaan iso miinus.
Yhenyön juttuja kyllä saisin vaikka joka päivä, muttei mua huvita ku sellaset vonkaajamiehet on musta kuvottavia."...koska miehille kokematon nainen on mun näkemyksien ja kokemuksien mukaan iso miinus." Omien näkemyksieni ja kokemuksieni perusteella tuo ei todellakaan ole noin. Näillä palstoillakin tuota aihetta on moneen otteeseen käsitelty, ja ei kyllä kovin moni mies ole sanonut kokemattomuuden häiritsevän.
Tuosta valehtelusta olen kyllä samaa mieltä, eli ei siinä nyt mitään järkeä ole. - Ikisinkku23v
mies83 kirjoitti:
"...koska miehille kokematon nainen on mun näkemyksien ja kokemuksien mukaan iso miinus." Omien näkemyksieni ja kokemuksieni perusteella tuo ei todellakaan ole noin. Näillä palstoillakin tuota aihetta on moneen otteeseen käsitelty, ja ei kyllä kovin moni mies ole sanonut kokemattomuuden häiritsevän.
Tuosta valehtelusta olen kyllä samaa mieltä, eli ei siinä nyt mitään järkeä ole.No kiva jos ei kaikille miehille kokemattomuus ole miinus. Mun tutut miehet vaan aina hokee, että mitä semmosella kokemattomalla naisella tekee ku ei semmonen ees osaa mitään. Ne kai siis luulee että olen itsekin hirveen kokenut. Päällepäin kun olen ihan muuta kuin todellisuudessa. Osa pitää mua jopa miestennielijänä!
Mutta en tosiaan halua, että jos johonkin mieheen ihastun, että saan kokea kylmät siksi etten kelpaa kokemattomuuteni vuoksi. Yhdeltä mieheltä sain kylmää kyytiä kun sille asia selvis, sillon olin vasta 20v.
Useimmat ihmiset ei vaan ymmärrä, etten tunne mitään halua suurinta osaa miehistä kohtaan. En odota mitään oikeeta saati avioliittoa mut kännipäissään jonkun vieraan miehen kans naiminen ei vaan ole mun juttu, vaikka kaverit sitä usein harrastaakin.
Tuntuu että nykyään haluan miehen seuraa entistä vähemmän, koska pelkään tilannetta, jossa joutisi lähikontaktiin. Tai en itse tilannetta pelkää vaan sitä, kuinka mies siihen suhtautuu. - mies|81
Ikisinkku23v kirjoitti:
Yhenyön juttuja kyllä saisin vaikka joka päivä, muttei mua huvita ku sellaset vonkaajamiehet on musta kuvottavia.Ei tietenkään tarvitse suoraan valehdella seurustelevansa, sehän olisi idioottimaista. Valehtelulla tarkoitin sitä, että jos esim. työpaikalla asia jostain ihmeen syystä tulee puheeksi, niin sen voi kuitata tyyliin "en juuri tällä hetkellä seurustele". Oleellista on antaa sellainen vaikutelma, että omaa kuitenkin jonkinlaisen seurusteluelämän, koska ilman sitä sinua pidetään outona.
Seurustelemattomuus/saamattomuus kertoo tietynlaisista sosiaalisista ongelmista ja nykypäivän työelämässä sellaista ei todellakaan katsota hyvällä. Tuo "valehtelu" on siis lähinnä sellaista hienovaraista ihmisten johdattelua, jolla estetään nolot tilanteet ja mahdollisesti merkittävätkin sosiaaliset haitat.
Kokemattomuus on ongelma molemmilla sukupuolilla lähinnä yhdestä ainoasta syystä. Moni ihminen ajattelee niin, että ensimmäinen suhde on usein vain eräänlainen kokeilu. Eli se kokematon osapuoli luultavasti lähtee vihreämmille laitumille heti, kun saa vähän kokemusta ja itsevarmuutta. Siihen on vaikea ottaa kantaa, onko tuossa mitään perää. Tutkimuksia ei tietääkseni ole aiheesta tehty.
- vai väärien
miehen yhdessäolo. Oletko sinun miesmaku adonismiehet vai enemmän tavallisempi.
- hone-y
Lesbojen elämä ei pyöri miesten ympärillä eikä heillä ole mitään tarvetta miellyttää miehiä (itsestäänselvää!). Osa heteronaisista, ne epätoivoisimmat, taas käyttäytyvät päinvastoin omistaen koko elämänsä miehen saamiselle. Jostain syystä tämä epätoivoinen naistyyppi on joidenkin mielestä naisen normityyppi. Ja ajatuskulku lienee sellainen, että jos naisen elämä ei pyöri miesten ja miesten miellyttämisen ympärillä, niin lesbohan se on.
Taidat olla itsenäinen ja miehistä riippumaton sinkkunainen, minkä pienimielinen ja sovinistinen aines siis tulkitsee lesboudeksi.
Olen itsekin itsenäinen eikä minulla ole miesten miellyttämisen tautia ja lesboksi epäilyt ovat tuttuja. Ottaa päähän lähinnä vain siinä mielessä, että lesbouteen liitetään huonoja piirteitä: epänormaalius, rumuus, kelpaamattomuus miehille jne. Koska en ole mitään noista, en kauheasti anna niille arvoa. Saatan kysyä, että onko lesboudessa jotain vikaa tai, että pitäisikö tässä tapailla mitä tahansa luuseria koska nainen ei ole mitään ilman miestä. Myös oman elämänfilosofian avaaminen (eli en suostu hyysäämään reppanoita tai väkivaltaista alkoholista, elämässäni on miehiä tärkeämpiä asioita, en ole tavannut ketään kiinnostavaa) auttaa. Ei kannata jäädä hiljaa kuuntelemaan mitään shittiä, se nakertaa itsetuntoakin jos ei pidä puoliaan. Eikä muiden epäilyt kerro sinusta mitään mutta epäilijöistä itsestään kertovat vähän liikaakin =)- Ikisinkku23v
Lohduttava posti oli. Jotenki noin olen sitä itekin yrittänyt ajatella, mut aina se ei riitä piristämään omaa mieltä. Mun kavereista kukaan ei ole sinkku, joten paineet olla yksin on kovat. Osa on seurustellu jo vuosikausia ja niille sinkkuelämä on kirosana.
Mulle tarjotaan ties mitä rääpälemiehiä, jotta mullakin ois poikaystävä. Jos joku semmonen ei kelpaa, niin kysytään et "mikä siinä on muka vikana, sehän on ihan mukava mies". Ei nää kaverit tunny ymmärtävän, että ihastumiseen tarvii muutakin kun jotain "ihan mukavaa". Mut tosiaan tuntuu, että muille ihmisille olen nolla niin kauan kunnes mulla on mies. Oli se mies sitten kuinka surkea tahansa. - hone-y
Ikisinkku23v kirjoitti:
Lohduttava posti oli. Jotenki noin olen sitä itekin yrittänyt ajatella, mut aina se ei riitä piristämään omaa mieltä. Mun kavereista kukaan ei ole sinkku, joten paineet olla yksin on kovat. Osa on seurustellu jo vuosikausia ja niille sinkkuelämä on kirosana.
Mulle tarjotaan ties mitä rääpälemiehiä, jotta mullakin ois poikaystävä. Jos joku semmonen ei kelpaa, niin kysytään et "mikä siinä on muka vikana, sehän on ihan mukava mies". Ei nää kaverit tunny ymmärtävän, että ihastumiseen tarvii muutakin kun jotain "ihan mukavaa". Mut tosiaan tuntuu, että muille ihmisille olen nolla niin kauan kunnes mulla on mies. Oli se mies sitten kuinka surkea tahansa.olla erittäin ajattelemattomia mutta se ei välttämättä ole tahallista. Ja kun ne ajattelemattomuudet osuvat arkaan paikkaan, niin satuttaahan se. Ei ketään kyllä pitäisi seurustelustatuksen perusteella arvottaa, se on vaan yksinkertaisesti tyhmää. Täytyy vain itse muistaa arvostaa itseään vaikka muut sanoisi mitä! Joskus se on vaikeaa, joskus helppoa... Tsemppiä siinä meille kaikille =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä3711665Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san324609Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2462792Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1382529- 991537
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo81005- 82800
40 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.201771- 10698
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv59683