mitä tehdä kun on tylsä ihminen?
en keksi mitään keskustelun aiheita kun olen toisten ihmisten kanssa, en osaa kertoa hyviä vitsejä..yms.
Miten saada itsestä mielenkiintoinen persoona?
Ja kyse ei ole siitä että etteikö minulla ole huumorintajua, mutta en vain osaa keskustella "jonnen joutavia"..
Help!!!
minä olen..
4
495
Vastaukset
- se...
tylsäksi tee ettei heti osaa olla itsensä, ehkä pitäisi vain oppia viestittämään jotenkin, ettei tässä ole kaikki.
- still believe
Tämä on avaus, jonka olisin voinut kirjoittaa itsekin. En vain halua sitä myöntää itselleni enkä myöskään julkisesti tunnustaa, mutta kieltämättä joskus on samanlaiset fiilikset.
- Nimetön
Tuohon ei auta muu kuin keskustella toisten ihmisten kanssa. Mitä useammin koet tappavan hiljaisuuden, sitä useammin sinulla on mahdollisuus oppia keksimään jotakin puhuttavaa. Äläkä yritä olla mielenkiintoinen, vaan ole oma itsesi. Älä puhu itsestäsi liikaa.
- olet minäkin
...ja olen nyt vain antanut perikseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623