Mitäs tästä sanotte, ollaan oltu nyt 10v naimisissa, 3 ihanaa lasta ja iltatähti tulossa. Mies maailman paras isä, kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä ja huolehtii että perheellä on hyvä olla niin taloudellisesti kuin muutenkin. Suhteemme on tasa-arvoinen, luottamus ja rehellisyys kaiken perusta. Näinkin voi käydä :D
Ihanat Turkkilaiset! :)
23
3525
Vastaukset
- afghaanin vaimo
Onnea siis hyvälle liitolle!!
Meillä 7 onnellista vuotta takana ja hyvin menee!!
Ei ne kaikki ole sellaisia kuin kateelliset ja rasistit kuvittelevat!!
Hyvää kevään odotusta sinulle ja perheellesi!!
nim: älyttömän onnellinen vaimo - monikossa?
Etkö ole naimisissa yhden turkkilaisen kanssa? Miksi voit sanoa monikossa?
- onhan niitä muunkinmoisia
Itse vaan niin onnellinen :) Huomenna juhlitaan 10vuotis taivaltamme yhdessä, kutsuttu ystäviä ja vanhempia ja sukulaisia mukaan. Tehdään hyvää ruokaa (mies kokkaa..) saunotaan ja myöhemmin lähetään miehen kanssa kahdestaan juhlimaan ja jäädään hotelliin yöksi... :3
- onnea
onhan niitä muunkinmoisia kirjoitti:
Itse vaan niin onnellinen :) Huomenna juhlitaan 10vuotis taivaltamme yhdessä, kutsuttu ystäviä ja vanhempia ja sukulaisia mukaan. Tehdään hyvää ruokaa (mies kokkaa..) saunotaan ja myöhemmin lähetään miehen kanssa kahdestaan juhlimaan ja jäädään hotelliin yöksi... :3
Onnea kuitenkin!
- höpö...
Taas joku katkera lähiöruusu avautui... :) Koitahan herätä noista fantasioistasi.
- menee turkkilaisen kans noi...
En tiedä sun ongelmaasi, mutta tollanen viha ja katkeruus ulkomaalaisia kohtaan tappaa vaan ihmistä sisältäpäin.Näkyy varmaan jo uloskinpäin susta. Yritä hyväksyä, että ihmiset on erilaisia eikä kaikki edes halua saatikka tule toimeen keskiverto suomalaisen kanssa. Itse sovimme toisillemme täydellisesti.
- Ihmettelijä
menee turkkilaisen kans noi... kirjoitti:
En tiedä sun ongelmaasi, mutta tollanen viha ja katkeruus ulkomaalaisia kohtaan tappaa vaan ihmistä sisältäpäin.Näkyy varmaan jo uloskinpäin susta. Yritä hyväksyä, että ihmiset on erilaisia eikä kaikki edes halua saatikka tule toimeen keskiverto suomalaisen kanssa. Itse sovimme toisillemme täydellisesti.
Kun olen lukenu jonkun viestin täältä tai kaukosuhdepalstalta, jossa joku kertoo kuinka onnellinen on ulkomaalaisen miehensä kanssa, niin AINA joku on kommentoinu juttua HöpöHöpö-juttuna! Tai siltä ainaki tuntuu..
Mistä tollasia ihmisiä riittää?! Onko niin vaikea uskoa, jos joku kertoo olevansa onnelinen ja kyseinen mies on juuri hänelle se sopivin?! Minäkin seurusten ulkomaalaisen kanssa (ei turkkilainen) ja käsi sydämellä voin sanoa olevani onnellisempi kuin koskaan! =) - se vaan
menee turkkilaisen kans noi... kirjoitti:
itkee täällä kovaa kohtaloaan eikä kestä toisten onnea. itse tod.näk. osattomaksi jäänyt, ei kelpaa kenellekään... heikäläisiä pitää sitten kai vaan yrittää ymmärtää... vai?
onnea ap:lle ja muille onnellisille :)
t. nimim. onnellinen minä myös
(enkä tietenkään suomalaisen kanssa, en kyllä turkkilaisenkaan) - noin...
Ihmettelijä kirjoitti:
Kun olen lukenu jonkun viestin täältä tai kaukosuhdepalstalta, jossa joku kertoo kuinka onnellinen on ulkomaalaisen miehensä kanssa, niin AINA joku on kommentoinu juttua HöpöHöpö-juttuna! Tai siltä ainaki tuntuu..
Mistä tollasia ihmisiä riittää?! Onko niin vaikea uskoa, jos joku kertoo olevansa onnelinen ja kyseinen mies on juuri hänelle se sopivin?! Minäkin seurusten ulkomaalaisen kanssa (ei turkkilainen) ja käsi sydämellä voin sanoa olevani onnellisempi kuin koskaan! =)Mulle on ihan sama kuinka onnellinen kukin on ulkkissiippansa kanssa, sanonpahan vaan että tuo alkuperäinen kirjoittaja on aivan selvä provo. Kyllähän nuo nyt tunnistaa. Kumma kun te taas kelpuutatte provoiksi ainoastaan ne kirjoitukset, missä joku muslimimiehen kanssa pariutunut valittelee ongelmiaan.
- sitten
noin... kirjoitti:
Mulle on ihan sama kuinka onnellinen kukin on ulkkissiippansa kanssa, sanonpahan vaan että tuo alkuperäinen kirjoittaja on aivan selvä provo. Kyllähän nuo nyt tunnistaa. Kumma kun te taas kelpuutatte provoiksi ainoastaan ne kirjoitukset, missä joku muslimimiehen kanssa pariutunut valittelee ongelmiaan.
Miksi edes kommentoit viestiin,kun usko sen olevan tottakaan? Mikä sun ongelmasi on? Jos se liittyy mokusuhteeseen, kerro yritetään auttaa sua.Jos taas ei niin vaihda palstaa, se vois jo helpottaa. Jaksamista.
- niin...
sitten kirjoitti:
Miksi edes kommentoit viestiin,kun usko sen olevan tottakaan? Mikä sun ongelmasi on? Jos se liittyy mokusuhteeseen, kerro yritetään auttaa sua.Jos taas ei niin vaihda palstaa, se vois jo helpottaa. Jaksamista.
Kommentoinpahan vaan sen, että kyseessä on typerä provo, ja vastauksistakin varmaan puoleton saman tyypin kirjoittamia. Ei se sinällään mua haittaa, ajattelinpahan vaan että kokemattomammat lukijat eivät välttämättä tätä hiffaa. Jaksamista teillä "turkinkävijöillekin", terveisiä Alanyaan. ;)
- mussunössö
niin... kirjoitti:
Kommentoinpahan vaan sen, että kyseessä on typerä provo, ja vastauksistakin varmaan puoleton saman tyypin kirjoittamia. Ei se sinällään mua haittaa, ajattelinpahan vaan että kokemattomammat lukijat eivät välttämättä tätä hiffaa. Jaksamista teillä "turkinkävijöillekin", terveisiä Alanyaan. ;)
uskotko tosiaan, että sinua kaivataan selittämään toisten viestejä? Jotta suu suppuun. Anna jokaisen itse päättää kuin suhtautuu kirjoituksiin. Siis esitä asias, mutta älä aliarvioi ja tee päätelmiä toisten puolesta. Jaksamista sulle. Vaan miksi olet palstalle? Tekiskö mieli matkaan, mutta et pääse?
- PropShit
se vaan kirjoitti:
itkee täällä kovaa kohtaloaan eikä kestä toisten onnea. itse tod.näk. osattomaksi jäänyt, ei kelpaa kenellekään... heikäläisiä pitää sitten kai vaan yrittää ymmärtää... vai?
onnea ap:lle ja muille onnellisille :)
t. nimim. onnellinen minä myös
(enkä tietenkään suomalaisen kanssa, en kyllä turkkilaisenkaan)Muista nyt selittää vain kaikki kateudella, niin saat hyvän mielen. Illalla katselet sitten Kauniita ja Rohkeita, kun algeerimiehesi on kavereidensa kanssa kaupungilla jahtaamassa teinejä "kahviseuraksi". Kyllä me sinulle kateellisia ollaan.
- Jaakko
hienoa että teilä menee hyvin, tuo on kyllä hyvin harvinaista turkische miesten kanssa.
- halloota
Kerro Jakko-kulta mihin väitteesi perustuu. Sellanen "tilastot kertoo" ei ihan riitä.
- no...
halloota kirjoitti:
Kerro Jakko-kulta mihin väitteesi perustuu. Sellanen "tilastot kertoo" ei ihan riitä.
Ehkä se jotain kertoo, että lähemmäs 80 % suomalaisten naisten ja turkkilaisten miesten avioliitoista päätyy eroon seitsemän avioliittovuoden sisällä.
- Turkin-kurkku
no... kirjoitti:
Ehkä se jotain kertoo, että lähemmäs 80 % suomalaisten naisten ja turkkilaisten miesten avioliitoista päätyy eroon seitsemän avioliittovuoden sisällä.
Kerro Jakko-hopea,
-suomalaisten naisten ja suomalaisten miesten avioliitoista?
- naikkonen100
joskus positiivisia asioita täälläkin. Onnea teille.
- onnellinen
samanlaiset onnentähdet ovat pyörineet meidän kodin yläpuolella myös yli 10 vuotta.
3 lasta on siunaantunut tänä aikana,ja hyvältä näyttää myös tulevaisuus.
puolisoni on myös turkkilainen,kaikkihan me ollaan yksilöitä.- SatuSaunassa
"puolisoni on myös turkkilainen,kaikkihan me ollaan yksilöitä."
mutta kebab on aika samanmakuista yleensä. - ja-miksei
SatuSaunassa kirjoitti:
"puolisoni on myös turkkilainen,kaikkihan me ollaan yksilöitä."
mutta kebab on aika samanmakuista yleensä.Mistähän sais lammaskebabia...
- tasta
ja-miksei kirjoitti:
Mistähän sais lammaskebabia...
- ja-miksei
tasta kirjoitti:
joopajoo...
Siis että itse pitäis ensin ampua lammas ja vielä siivuttaa se... Sulta unohtui välistä lihamylly, sehän jauhetaan ennen siivutusta sekä sopiva kypsennysväline. Linkkeihisi sopiva sellainen saattaisi löytyä jostakin Puolan suunnalta.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383839Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51608Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23731