Millä teistä ottaa baarissa selvän siitä että oletteko kiinnostuneita ja uskaltaako tulla juttelemaan?
miehet kertokaa......
8
2092
Vastaukset
- MmmMies
Miehet tulee sitten omia aikojaan juttelemaan, jos tulevat.
- Jerikolainen
Eihän se ole kiellettyä mennä jotain sanomaan.Itse ainakin pitäisin jos joku outo osoittaa huomiota ja rohkenee tulla jotain kysymään.Ei se ole aina automaattisesti miesten tehtävä.Helpompaa se on naisille,ei miehet tyrmää suoralta kädeltä ketään.
- Ukkeli
Niin, samaahan useat miehetkin miettivät naisten suhteen. Eipä siihen taida mitään nyrkkisääntöä olla, ikävä kyllä. Usein (ainakin itellä) käy niin, että en välttämättä huomaa jos joku nainen koittaa esimerkiksi ruumiinkielellä rohkaista tekemään aloitetta. Siispä suosittelen vaan menemään rohkeasti juttelemaan.
- coven
katsomalla silmiin ja hymyilemällä kauniisti ja valloittavasti se kertoo itsevarmasta asenteesta. minut on lähes aina isketty sillä tavalla tai sitten vain kysymällä saanko liittyä seuraan. silloin mies on kiinostunut kun se osallistuu aktiivisesti naisen aloittamaan keskusteluun ja tekee itsekkin parhaansa että saisi naisen lassottua silmukkaan
jos oot kaverin kaa liikkeellä, pyydä kaverii hetkeks poistuu pöydästä, johonkin sille suunnalle missä mies on. Kun mies katsoo kohti sinua vinkkaa häntä tulemaan luoksesi, jos/kun tulee sano että et tarkottanu kyllä häntä, mutta että hän on parempi ku se kenelle vinkkaus oli tarkotettu. Jos mies ei kiinnosta, hänestä pääsee pian eroon, vetoomalla siihe, että tarkotit vinkkauksen kaverilles. Eikä kumpikaan loukkaannu, ainakaan pahasti. kokeiltu juttu, ja toimii lähes aina. toinen mikä on todettu jos saat katsekontaktin hänen silmiin, kun hän katsoo sinua, ja se kestää yli 4sek, hän on kiinnostunut sinusta, ainakin jollain asteella.
- minä aineskin uskon
Moi vaan, minuun 37 v m uskon aineśkin että kun jutellaan ihan mukavia ja kyselleen kuulumisia. Eikä ruveta kun ollaan jo pari paukkua juotu kyselemään mieli asennoista ja suuseksistä, yms mua ei oikein kiinnosta sellainen vaan ihan normaali kontakti mieheen niin kyllä se siitä. Ite olen törmännyt usesasti sellaisiin naisiin jotka hyvä etteivät suutu kun kieltäydyn nätisti et sori ei tänään kun ne rupee kysymään millaisessa asennossa haluaisit tänä yönä panna mua ja kertoovat mitä niillä on vaatteiden alla. No toisiin ne sit kai tehoo mut minuun ei aineskaan eli olen kai sit ihan tavallinen suomalainen mies
- kippu
että naiset ehdottelee baarissa missä asennossa ne haluais?
Siis ei jösses sentään.. No, onneksi ei ole itsellä tullut alennuttua moiseen, muistaakseni ;)
- Minä vain
Itselle on pinttynyt päähän näitä kohteliaisuuksia, mitkä sitten toimivat myös baarissa. Jos nään kiinnostavan tapauksen ja hänellä näyttää olevan vaikka ystävänsä kanssa juttu kesken, niin en mene heitä keskeyttämään...
Ennemmin katselen jonkun joka on yksin. Paljon helpompi näin, kun yrittää väkisin tunkeutua toisten seuraan, kerro ystävätterisi vaikka käydä puuteroimassa nenää, että saat olla yksin 2min. Kyllä joku tulee juttusille.
Tosin en pahastu siitä että nainen tekee aloitteen ja tulee juttusille. Olen suorastaan otettu kun yleensä näin ei minun kohdalla ainakaan käy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175420
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2232787- 412405
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella432141Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332076Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731727Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme131480- 381330
- 1641292
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o651257