Kun mies ei vastaa viestiin taitaa olla peli/kaveruus jne menetetty?
Miksi ei suoraan sano/tekstaa ettei kiinnosta?
Tekstari
14
2093
Vastaukset
- mies...
ole vastannut mitään? Voi olla ohi joo.
- mmmmies
En yleensä vastaa jos ei enää kiinnosta, jos kiinnostaa niin vastaan. Yksinkertaista, ja totta.
- nainen37
ajatellut, vaikka oletkin "väärä" mies. miksi ei sitten voi suoraan sanoa ja jos ei uskalla päin naamaa, niin viestilläkin voi. kaikki pääsis helpommalla vai kuinka? vai tekeekö hyvää saada viestejä.
- Asiantuntija.
nainen37 kirjoitti:
ajatellut, vaikka oletkin "väärä" mies. miksi ei sitten voi suoraan sanoa ja jos ei uskalla päin naamaa, niin viestilläkin voi. kaikki pääsis helpommalla vai kuinka? vai tekeekö hyvää saada viestejä.
Usein miehet kyllä kuvittelevat pienestäkin kohteliaisuudesta vaikka mitä, ja sitten vasta soppa syntyy, jos molemmat kuvittelevat, eikä kumpikaan uskalla sanoa totuutta asiasta... mikä se totuus sitten onkin, riippuu tietenkin henkilöistä.
Kyllä mä ainakin tulkitsen niin ja toimin myös niin, että sanon suoraan kun kysytään. Jos en sano suoraan, niin on syytä epäillä.
Jos toinen ei vastaa, niin ei takuulla kiinnosta. Itse pyrin vastaamaan ns. joka toiseen viestiin,jos on vaan normaali hyvää päivää ja niin edelleen viesti, niin ei jää paha mieli ja luulis silti ymmärtävän, ettei kiinnosta. - ,,,
Asiantuntija. kirjoitti:
Usein miehet kyllä kuvittelevat pienestäkin kohteliaisuudesta vaikka mitä, ja sitten vasta soppa syntyy, jos molemmat kuvittelevat, eikä kumpikaan uskalla sanoa totuutta asiasta... mikä se totuus sitten onkin, riippuu tietenkin henkilöistä.
Kyllä mä ainakin tulkitsen niin ja toimin myös niin, että sanon suoraan kun kysytään. Jos en sano suoraan, niin on syytä epäillä.
Jos toinen ei vastaa, niin ei takuulla kiinnosta. Itse pyrin vastaamaan ns. joka toiseen viestiin,jos on vaan normaali hyvää päivää ja niin edelleen viesti, niin ei jää paha mieli ja luulis silti ymmärtävän, ettei kiinnosta.Mitä järkeä on vastata joka toiseen viestiin, kun voi sanoa ihan suoraan, miten asiat ovat. Vähän selkärankaisuutta ja lopeta tuollainen nynnyily.
- wefw
Jotkut miehet on sellaisia etteivät jaksa vaivautua jos ei kiinnostusta löydy. Joten, tuskin saat vastausta.
- The Man
Minä vastaan aina, riippumatta siitä kiinnostaako vai ei, vähän hei toisen kunnioittamista..
- entäs tällainen tapaus???
mutta, mies vastaa kyllä mutta! vasta esim 10 päivän päästä kuuluu jotakin takaisin! mitä mies oikein meinaa? vituttaa tommonen outoilu!!!!!!
- nainen37
miksi pitää pahoittaa kenenkään mieli?
ei kauan menis jos tekstais takasin,esim sori en halua viestejä sulta. - entäs tällainen tapaus???
nainen37 kirjoitti:
ei kauan menis jos tekstais takasin,esim sori en halua viestejä sulta.Niin joo nainen 37,eikö toi olekkin jo ihmeellistä outoilua ja vittuilua mieheltä???
- syrah06
nainen37 kirjoitti:
ei kauan menis jos tekstais takasin,esim sori en halua viestejä sulta.Aivan sama tilanne täälläkin.Olen aivan suoraan kysynyt,pidetäänkö vielä yhtyettä.Ja ei mitään vastausta...mun mielestä todella tylyä ja epäkohteliasta.Ei todellakaan vaadi paljoa,että vastaa vain,että ei.
Ettei vaan olis sama mies kyseessä;)? - syrah06
syrah06 kirjoitti:
Aivan sama tilanne täälläkin.Olen aivan suoraan kysynyt,pidetäänkö vielä yhtyettä.Ja ei mitään vastausta...mun mielestä todella tylyä ja epäkohteliasta.Ei todellakaan vaadi paljoa,että vastaa vain,että ei.
Ettei vaan olis sama mies kyseessä;)?Kiivaasti kirjoittaessa tulee näemmä kirjoitusvirheitäkin.Elikkä yhteydenpidosta oli kyse ei yhtyeen...:)
- Loppuunpalanut
Eipä vastaa minunkaan miesystäväni, mut hän ei osaa kirjoittaa viestejä ei kenellekään. Tietysti se ei ole puolustus, ainahan voi soittaa sitten... Sitäkään hän ei tee jos viestin lähetän, mut puheluihin hän vastaa ja soittaa takas, jos ei ole ehtinyt vastata.
Toisaalta meidänkin tilanne odottaa vain sitä, että hän sanois, ettei kiinnosta, mut eipä sano, vaikka suoraankin olen kysynyt asiaa. Kaikki on vaan mun asiani, jos mä haluan jatkaa.....
Vituttaa!- Nun
..niin, sano nyt mitään noista viesteihin vastaamisista, mulla juttu miehen kanssa, joka kyllä vastaa vajaan viiden minuutin sisällä aina viesteihini jos laitan, vaikka kymmenenkin viestiä saatamme vaihtaa sitten peräkkäin - vaan ei soita, ei tekstaa ei mitään itse! Haluaa silti nähdä, vaan ei itse ota kontaktia omatoimisesti :/ Lopetin viestienkin laittamisen reilu viikko sitten, mitään ei ole enää kuulunut niinkuin oletinkin ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073