Lähdetkö "kaikkien" kanssa?

Pieni tyttönen

Lähdettekö ulos jos "ihan ok" vastakkaisen sukupuolen edustaja teitä pyytää. Jos näet, että hänessä ei ole sitä jotain, mutta muuten tyyppi on täysin mukiinmenevä ja kaunis/komeakin?

...itse olen lähtenyt ulos näin parisen kertaa, seuraukset ei mukavia. Yhteen kertaan on jäänyt, kaikki täysin turhaa. Toisaalta sillä hetkellä on hölmöä kieltäytyäkään...ajatus tuntuu aina niin virkistävältä.

Mitä te siskot ja veljet teette vastaavissa tilanteissa?

9

1409

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eri mieltä

Mistä sen heti näkee, että hänessä ei ole sitä jotain? Moni ihminen on ainakin minut yllättänyt kun on tutustunut paremmin. Suuntaan ja toiseen.

Täysin turhaa tuskin on mikään. Ainakin näkee, että tämä ei ollut se oikea tyyppi ja jotainhan sitä kuitenkin tekee, joten miksi ei tutustuisi uuteen tyyppiin joka mahdollisesti on tavalla tai toisella ehkä tulevaisuudessakin mukana omassa elämässä. Jos ei seurustelun merkeissä, niin vaikka sitten ystävänä tai ainakin tuttuna jonka kanssa voi jutella niitä näitä baarissa. Ja onko sitä nyt parempaakaan tekemistä kuin lähteä vähän syömään, leffaan tms..? Ihan kivaa vaihtelua.

Tietysti jos oma käsitys ihmisestä on vain ja ainoastaan pinnallista (mikään muu kuin ulkoinen kauneus ei merkitse) niin senhän näkee alle minuutissa, että onko toisessa sitä jotain. Mutta jos noin pinnallisesti ajattelee, niin tuskin kovin kestävää parisuhdessa pystyy ikinä luomaan. Ainakaan minä en sellaisen ihmisen kanssa haluaisi olla parisuhteessa, vaikka minua komeana pitäisikin.

• Ikisinkku23v

No totta on että kannattaa tutustua ihmiseen, mut jos miehen ulkonäkö ja olemus ei yhtään sytytä niin tuskin se myöhemminkään riittää sytyttämään. Itse en ainakaan voi kuvitellakaan seksiä sellasen miehen kanssa, jonka ulkoinen olemus ei ole yhtään kiihottava. Malli tai mikään komistus tai urheilija ei tarvi olla, mutta se joku pilke silmissä tai hymy pitää olla.

Eli jos jonkun olemus ei herätä mitään positiivisia ajatuksia, niin aika turhaa ajanhukkaa on mielestäni sellasen kanssa treffeille lähteä. Olen muutamien kans lähtenyt ja aina jää mies itkee perään et miksei jutusta tule mitään. Syy on se, ettei mua kiinnosta kyseinen mies eroottisessa mielessä. Jos taas joku ei eroottisessa mielessä kiinnosta mut on muuten mukava, hän on kaveri.

Miehet ehkä tuntee vetoa vähän jokaista naista kohtaan sen verran, että voisi seksiä harrastaa. Siihen päälle tutustuminen ja jos tyttö on mukava niin suhde on valmis. Mut naiselle toi seksuaalinen veto on hankalampi homma...

• ulkonäön

Alle minuutissa huomaa esim.
        puheäänen, keskustelutyylin, älykkyydestäkin jotain, ujouden/rohkeuden/epävarmuuden jne, pukeutumistyylin, oudon huumorintajun jne.

• Njäy Njäy
        ulkonäön kirjoitti:

Alle minuutissa huomaa esim.
        puheäänen, keskustelutyylin, älykkyydestäkin jotain, ujouden/rohkeuden/epävarmuuden jne, pukeutumistyylin, oudon huumorintajun jne.

Pöh. Moni jännittää ensitreffeillä ja vetää sen takia
        jonkinlaista roolia. Ollaan hiukan varautuneita ja
        varotaan sanomasta "vääriä" asioita.

Jos minuutin perusteella teet lopulliset johtopäätöksesi,
        saat luultavasti ihmisistä aivan väärän kuvan.
        Edes huippurekrytoijat eivät tuossa ajassa selvitä
        ihmisen todellista luonnetta. Pukeutuminenkin voi
        olla hakemalla haettua vain treffejä silmälläpitäen.

• Jjjuuu

Kyllä lähtisin, jos nainen tuntuisi muuten mukavalta,
      mutta ulkonäkö ei olisi mikään ihmeellinen. En minä
      nyt ihan minkä tahansa hirviön kanssa lähtisi, mutta
      minun tapauksessani ulkonäkövaatimukset (toiveet)
      tippuvat huomattavasti jos huomaan naisen olevan
      kiehtova persoona.

Jää monta potentiaalista ehdokasta
      tapaamatta, jos vain etsii sitä Miss Täydellisyyttä.
      Sitä kun ei välttämättä koskaan löydy, tai jos löytyy,
      niin hän ei välttämättä ole juuri sinusta kiinnostunut.

Kyllä se seksikin voi toimia mahtavasti, vaikka
      nainen ei saisikaan ensi silmäykseltä pikkuveikkaa
      keulimaan.

• Tapani!

Kyllä olen aina lähtenyt treffeille jos on pyydetty, vaikka oisin jo aluksi tiennyt ettei siitä sen vakavampaa tulisikaan. Minusta on ihan hyvä antaa mahdollisuus, eikä tyrmätä ensi silmäyksellä.

• Jjjuuu
        Tapani! kirjoitti:

Kyllä olen aina lähtenyt treffeille jos on pyydetty, vaikka oisin jo aluksi tiennyt ettei siitä sen vakavampaa tulisikaan. Minusta on ihan hyvä antaa mahdollisuus, eikä tyrmätä ensi silmäyksellä.

Samat aatteet. Tosin tuo "antaa mahdollisuus" -sanonta
        hiukan särähtää korvaan. Enhän minä ole siinä jutussa
        mikään ylituomari, joka päättää kelpuutanko ko. kumppanikseni,
        vaan se toinen osapuoli "antaa mahdollisuuden" samalla
        tavalla minulle.

En minä ainakaan ole niin täydellinen tapaus, että
        kaikki naiset vain odottaisivat mahdollisuuttaan :)

• tapaamisiin

Omista kokemuksista:

Meitä on moneen lähtöön. Itse(mies 30) kuuluun siihen ryhmään, että toisen ulkonäössä pitää olla myös jokin kiinnostava pointti, vaikka nenänpää. Ja korostan, että tässä kohtaa en tarkoita mitään takapuolta tms. Mulla se on niin, että jos kasvoista löytyy joku juuri minuun pureva juttu, vaikka söpö nenä, aktivoi se mun kiinnostuksen. Välittömästi sen jälkeen herää kiinnostus, että mitä liikkuu korvienvälissä. Tästä alkaa sitten muodostua kokonaiskuva, joka sitten kenties johtaa johonkin tai sitten ei. Lopusta päättää kemiat.

Tällä vaan tarkoitan sitä, että jos jokin pieni jännite löytyy heti alussa, helpottaa se todella paljon ainakin minun kohdalla kiinnostuksen heräämistä. Olen ns. läsnä paremmin. Silti, todella hyviä tyyppejä löytyy, vaikka heti ei kipinää tuntuisikaan. Kommunikointi vaan vaatii hieman enemmän työtä ja se voi näkyä hieman luonnottomana käytöksenä = en olen satasella läsnä, ainakaan aluksi.

Alkuperäiselle väitän kuitenkin, että jokaisesta tapaamisesta oppii. Tietysti jos tapaaminen on vaikeaa järjestellä, kannattaa kuunnella itseään huolella.

• lähde sillä

se on ajan haaskausta. Kyllä sen tyypin pitää olla heti jotenkin kiinnostava.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe