hei!
tarvitsisin neuvoa eräässä asiassa tarinani on aika monimutkainen...
täytän kuukauden päästä 19 (vaikka henkisesti/fyysisesti näytän 15 vuotiaalta)olen vielä neitsyt outoa vai mitä? en seurustele tällä hetkellä...itseasiassa en ole koskaa seurustellut vakavasti. mutta olen ollu rakastunu 2 kertaa ihastumisia ei lasketa. mutta tuntuu jotenki kamalalta se jätkä kenestä oon muka tykänny varmaan 3 vuottta asuu saksassa hänen isän puolveljen ja hänen tädin kans... sen mutsi asuu täällä joten hän tulee tänne melkeen aina kesäisin tutustuin häneen 3 vuot sitten kun hänen äiti on ollu mun äidin tuttuva jo kauan molemmat on lattarista hän on kyllä 3 vuotta nuorempi mut ei sillä väliä kun näin hänet ekaa kertaa tunsin heti jottai outoo rakastuin melkein heti! hänkin taisi tuntea jotain vaikka oli vasta 13! ja minä 15 mutta silti.. tuolloin tapailin hänät miltein jokapäivä tuntui ihanalta ja silloin kun en nähny tuin aivan karsealta. aina olin niiden porukoiden kans rannalla ja oli todella kivaa! sitten kun hän lähti saksaan oli ehkä kamalin päivä itkin joka yö itseni uneen en jaksnu tehdä mitään en syödä enkä mitään. meillä ei ollu mitään muuta kuin pelkkä nätti ystävyys. mut hänen tyhmät jutut tuntui niin ihanilta! sitten en nähny häntä pitkään aikaa jouluna näin vilauksen kun se oli vaan viikon täällä. taas tuntui kamalalta sinä välisenä aikana tykkäsin aika monesta pojasta mutta ne vaan näytti hyvännäkösiltä. ei muuta en tuntenu mitään suurta. kesällä ei nähty kume lähettiin meksikoon mutta sitten ton vuoden jouluna olin niin innoissani luulin et nään hänet mutsi oli meksikossa joten mä jäin sen tutun luokse mentiin 25 päivä niille ja se ei ollu siellä repesin. kuulen sen äänen kun se soitti oli pakko mennä vessaan itkee kesällä jopa mutsi huomas et olen rakastunu vaikka kielsin se sanoi että mun silmät kiiltää XD no joo kun tuli 04 kesä ni näin sen taas olin tuolloin yksin faijan ja "isosiskon" kans kun mutsi lähti silloin kin kokokesöks meksikoon pikkusiskon kans.. mä hoidin pari kertaa sen 3 pikkuveljee kune meni hesaa pressanjuhliin. olin jälleen ihan intsinä ja moikattiin lattari tapaan pusut poskille.. mä en sillon niin rikki ollu olin niillä kerran juhlissa ja ei oikee mitään tapahtunu vaikka yritti epätoivoisesti saada mut mustasukkaseks. "jase tyttä eewa onks se niinku tulos kans" kuse on jalkkis frriikki. sitte kumä lähin en oikee ees muista kamalaa se oli. itken nytkin kun muistelee... sen jälkeen en nähny häntä kun kesäl 05 se ei tullu se porukat meni sinne mut näin sen just joskus 3kk sit ja tuntuu kamalalta itkin melkein viikon en syöny mitään se oli tääl vaa viikon se tuli meijän mutsin kekkereille ja mutsinmielestä katseli mua aikaajoin en tiiä mitä mul tuli se oli vaa kamalaaa ku itkin kokajan salaa yöllä aamulla ja sitten koulussa.. vessassa joka paikassa..mutt en oikee ymmärrä tätä miten mä voin hänt rakastaa en oo nähny sillai tarpeeks et meil olis joku side..mut silti aina välil itken ja katselen sen kuvia vaikka yrit'än unohtaa hän aina ilmestyy ihan ku haamuna hänen nimi ilmestyy jokapaikkaan..ja halauan oppia saksaa en edes tiedä miksi itse kommunikoidaan espanjalla mutta en tiedä olen monesti nähny hänestä unia ja kaikkea en oikeen tiedä voinko mä vielä rakastaa häntä näin paljon? tai onkohan se jotain muuta mutta mitä? mutta aina vaan ajattelen häntä... kauhea sotku auttakaa
apua kaipaava.....
2
432
Vastaukset
- tekstisi..
Kuules Pauliina, tuo tekstisi oli erittäin vaikeasti luettavaa, mutta luin sen silti läpi. Oletko ihan totta 19-vuotias?! Olet kyllä oikeassa siinä, että henkisesti olet korkeintaan 15, ellet jopa nuorempi.
Selvästi olet tuohon poikaan ihastunut, mutta tunnetko häntä kumminkaan kovin hyvin? Jo se, että toinen asuu eri maassa, vaikeuttaa mahdollisen suhteen syntymistä ja syvenemistä. Juttele tuon pojan kanssa tunteistasi, tuskin haluat vain haaveilla vielä vuosia? Voihan olla, että poikakin on sinusta kiinnostunut tai sitten ei.
Tsemppiä.- paulina
no kyllä tunnen...4kk riitti hänen tuntemiseen ja onhan meidän mudet aika hyviä tuttuja ollu vuosia...ja kyllä täytin pari päivää sitten 19 vaikken siltä näytäkkään xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403771Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333364- 692968
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912820- 351828
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no831816- 241659
- 281597
- 291579
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231564