Täällä kysellään miksi ihmiset pettävät toisiaan.
Vastaus:
Puoliso ei ole seksin perään ja itse on...
vaimo innostuu ehkä kerran kahdessa kuussa tai jos hyvin käy, kerran kuussa.
Aiemmin oli enemmän nyt todella kuollutta meidän sängyssä... vaimokin yleensä makaa kuin lahna.
Nauttii kyllä kun minä hieron, hyväilen, nuolen, suutelen jne, muttei juurikaan kiinnitä huomiota minun toiveisiini samanlaisesta käsittelystä... kyllä mieskin kaipaa hellyyttä...edes välillä...
olen useaan kertaan kertonut mistä nautin ja miten tykkäisin jos hän hyväilisi... mutta kun ei... tätä nykä se on kerran puolessa vuodessa kun oikeasti nautin rakastelustamme täysin 100 %...
muulloin se on sitä perusjuttua, josta yritän nauttia silloin kun vaimo innostuu, koska se on ainoa hetki milloin meillä on seksiä... sitä siis on silloin kun vaimo haluaa koska itse haluan jatkuvasti, joten on tyytyminen siihen, että saa silloin kun vaimo haluaa, joten joutuu välillä oikein herättelemään omia halujaan, koska seuraavaan kertaan voi mennä 1 kk tai 2 kk aikaa.
Omin käsin onneen on kivaa, mutta vaihtelun vuoksi olisi kiva rakastella vaimon kanssa useamminkin...
Tästä syystä pettäminen nousee mieleen väistämättäkin...
Vaimokin tykkää monipuolisesta seksistä, johon kuuluvat lelut jne... mutta viimeisen reilun vuoden aikana, ei kyllä montaa kertaa ole ollut että olisin nauttinut niin että hymyilisin useita päiviä sen jälkeen...
Olemme puhuneet asiasta koska eihän toinen muuten tiedä... mutta vaikka vaimo miten aina lupaa ottaa minutkin huomioon kun rakastelemme, niin 9 kertaa 10:stä minä jään lähes ilman kunnon hyväilyjä... kyllähän minä lähes aina orgasmin saan kun rakastelemme mutta kyllä on hölmö ja turha ja kylmä olo kun se ei tunnu juuri miltään...
Rakastelen vaimoni kanssa, koska muuten joutuisin olemaan kokonaan ilman. Ja kyllä huonompikin seksi on tähän asti voittanut seksittömyyden.
Tosin tänä aamuna vaimoni hyväillessä käsillään minua, se oli niin kamalaa, etten sellaista toivo edes pahimmalle vihamiehelleni jos sellainen olisi...
niin väkinäistä oli homma, ettei siitä voi kukaan nauttia vaan kipeetä teki... piti pyytää että lopettaisi mieluummin...
Vaimo varmaan innoissaan, koska minulta meni kyllä nyt halut joksikin aikaa... ei tee mieli ehdotella vaimolle mitään pitkään aikaan... enkä halua häntä vähään aikaan vaikka hän itse ehdottelisi tai kävisi päälle kuinka kiimaisena tahansa.
Enpä ainakaan häiritse häntä ehdotuksillani vähään aikaan kun ei tee yhtään mieli.
Ensimmäinen kerta sen vajaan 7 vuoden aikana jonka olemme yhdessä olleet...
Ei se ole miehen rooli helppoa...
tottakai tilaisuus tekee varkaan, mutta homma voi mennä myös niin päin, että varas tekee tilaisuuden... onko pettäminen silloin paheksuttavampaa ?
Siinä miettimistä kaikille ?
Kuitenkin asia sama; tunteeton nainti jonkun toisen kanssa, ilman mitään kummempia. Turvaseksi tottakai, tieto lisää tuskaa, joten vaimon parempi ilman tietoa jos pettäisin... samaa toivoisin häneltä jos näin olisi...
Ja jos pettää fyysisesti niin ei se ole niin paha kuin henkinen pettäminen !!!
mitä jos pettäminen parantaa avioliittoa ?
toinen osapuoli (huom. voi olla kumpi tahansa..)
käy vieraan ihmisen luona toteuttamassa sellaisia fantasioita, joita oma kumppani ei syystä tai toisesta voi/pysty toteuttamaan.
Tämä "pettäjä" jaksaa liitossaan paremmin ottaa toisen huomioon ja voi keskittyä henkiseen puoleen kunhan hoitaa aviolliset velvoitteensa niiltä osin kun toinen tykkää..
Muuten olisi avioerotilasto vieläkin rumempaa luettavaa...
Kerran oli eräässä lehdessä yhden maksullise naisen haastattelu. Tämä nainen kertoi, kuinka kerran oli yhden hänen (mies-)asiakkaansa vaimo soittanut hänelle ja kiitellyt siitä, että hän toteuttaa miehensä fantasioita, joita hän ei enää pystynyt toteuttamaan, vaikka haluaisikin...
Oli vaimo huomannut, että mies oli paljon pirteämpi, hyvätuulisempi ja muutoinkin heidän liittonsa voi paljon paremmin kuin moneen vuoteen.
En väitä, että tämä toimisi kaikilla samalla tavalla. Mutta ymmärän silti jos tällainen joillakin toimii.
Jos esim. itselläni joskus tulisi ongelmaksi, ettei vaikkapa jostain syystä kalu toimisi vaikka mitä pilleriä ottaisi eikä mikään leikkaus auttaisi jne. niin kyllä suostuisin siihen, että vaimoni saisi rakastella jonkun kaverini kanssa. Pääasia, että toinen mies olisi tuttu, jokin tuttavapiiristä... ja tietty ,että vaimokin tykkäisi sen verran että voisi kiihottua tästä.
Luottamus pitäisi kyllä olla toiseen, että antaisin niin tehdä. Kyllähän sitä vanhaan kaveriin enemmän luottaa kuin vento vieraaseen.
Tosin, jos vielä palaan alkuperäiseen asiaan lähemmin, niin luotettavampaa pettäminen olisi joskun tutun kanssa, mutta kun tuppaa pääosa tutuista olemaan itsekin enemmän tai vähemmän varattuja enkä usko että heistä kukaan hairahtuisi... tai mistä minä mitään tiedän... !
Sitä paitsi, pysyisikö juttu ystäväpiirissä salassa niin hyvin... toinen saattaa joskus vaikkapa kännissä tunnustaa sen, ja sitten siinä onkin selittelemistä.
Jos on tuntematon, ei tule tuollaisia juttuja eteen.
Vielä alkuperäiseen kysymykseen vastausta:
tottakai tyytymättömyys toiseen jollain lailla saa ihmiset pettämään.
puhun tässä pääasiassa fyysisestä pettämisestä.
Seksin puute ---> haetaan sitä muualta.
Joku kysyy nyt, miksei sitten jätä puolisoaan, jos on tyytymätön ?
Noh, jos rakastaa puolisoaan ja muuten yhteiselämä toimii saumattomasti ja olemme loistava tiimi yhdessä.
Tietty tähänkin joku kiihkoilija sanoo, että jos rakastaa puolisoaan, ei petä.
Minä sanon, että jos rakastaa puolisoaan, ottaa hänen tunteensa huomioon ja kuuntelee häntä, jotta hänen ei tarvitsisi pettää !
VASTAUS
25
4486
Vastaukset
- Nainen 40v
Niinpä, kunpa ihmiset vakinaisessa parisuhteessa tajuaisivat, ettei suhde ole kuin yksisuuntainen katu. Molempien panosta tarvitaan eli sitä kaksisuuntaisuutta, jotta molemmilla olisi hyvä olla.
Naisten on ihan turha "itkeä", että oi voi, mitä teen kun mieheni pettää...pettämiseen on aina jokin syy ja yleensä se on ettei seksintarpeet ynm. läheisyys kohtaa.
Naiset voisivat muutenkin panostaa kotioloissakin, varmasti mies innostuu, kun huomaa naisellaan esim. seksikkäät alusvaatteet, ihanan hajuveden tuoksun ynm. naisellista.
Miehille myös vinkkinä, huomioikaa naisianne, kiittäkää vaikka hyvästä päivällisestä tai jostain muusta ihan arkisesta asiasta.
Rakastaa toisianne, mutta rakastakaa ennen kaikkea myös itseänne! :)- Niina
Jos petetyltä edellytetään toisen huomioon ottamista ja syyn etsimistä omasta itsestään, miksi sitä ei edellytetä pettäjältä? Se lienee selvää, ettei mikään parisuhde ongelmitta etene. Jos ongelmana on esimerkiksi seksitarpeiden erilaisuus, miten pettäminen auttaa tuossa tilanteessa? Parisuhteeseen tarvitaan kaksi, ongelmat on harvoin vain toisen syytä. Jos ratkaisua lähdetään etsimään pettämisestä, onnistumistodennäköisyys on kyllä erittäin huono. Jos ei asiat keskenään selvittelemällä parane, lienee järkevämpää erota kuin katkeroittaa petetty varsinkin, jos parilla on lapsia.
- väsähtänyt
Niina kirjoitti:
Jos petetyltä edellytetään toisen huomioon ottamista ja syyn etsimistä omasta itsestään, miksi sitä ei edellytetä pettäjältä? Se lienee selvää, ettei mikään parisuhde ongelmitta etene. Jos ongelmana on esimerkiksi seksitarpeiden erilaisuus, miten pettäminen auttaa tuossa tilanteessa? Parisuhteeseen tarvitaan kaksi, ongelmat on harvoin vain toisen syytä. Jos ratkaisua lähdetään etsimään pettämisestä, onnistumistodennäköisyys on kyllä erittäin huono. Jos ei asiat keskenään selvittelemällä parane, lienee järkevämpää erota kuin katkeroittaa petetty varsinkin, jos parilla on lapsia.
Miten se edistää avioliittoa, että toinen makaa reikäisissä kalsareissa sohvalla, pieree kovaa ja syö räkää. Miten se edistää avioliittoa, että nalkuttaa kroonisesti. Miten se avioliittoa, että toinen myöhästelee jatkuvasti eikä pidä annettuja lupauksia. Miten se edistää avioliittoa, että toinen on vielä aivan kiinni äidissään ja sukunsa mielipiteissä.
Tässä maailmassa on kuule niin paljon inhottavaa ja itsekästä käyttäytymistä, jonka joukossa pettäminen on yksi sikailu. Todella lapsellista ja tyhmää nostaa pettäminen muiden paheiden edelle. Ihmiset pysyvät ei-niin-hyvissä liitoissa erinäisistä syistä, ja turha siinä on alkaa spekuloida, kuka teki pahiten. Huomaa, ettei sulla ole kuin korkeintaan viiden vuoden parisuhdekokemus. - Erik
Niina kirjoitti:
Luulenpa nim. Nainen 40v tarkoittaneen ettei pettämistä tapahtuisi, jos suhteessa olevat huomoisivat toistensa tarpeet. Puhuminen, (niin vaikeaa kun se voi ehkä ollakin) auttaisi kuitenkin monessa asiassa.
Jokaisessa suhteessa on se arki, mikään liitto ei ole ruusuilla tanssimista koko ajan, silti karikoista voi selvitä, jos molemmilla on siihen halua ja voimavaroja. - Niina
väsähtänyt kirjoitti:
Miten se edistää avioliittoa, että toinen makaa reikäisissä kalsareissa sohvalla, pieree kovaa ja syö räkää. Miten se edistää avioliittoa, että nalkuttaa kroonisesti. Miten se avioliittoa, että toinen myöhästelee jatkuvasti eikä pidä annettuja lupauksia. Miten se edistää avioliittoa, että toinen on vielä aivan kiinni äidissään ja sukunsa mielipiteissä.
Tässä maailmassa on kuule niin paljon inhottavaa ja itsekästä käyttäytymistä, jonka joukossa pettäminen on yksi sikailu. Todella lapsellista ja tyhmää nostaa pettäminen muiden paheiden edelle. Ihmiset pysyvät ei-niin-hyvissä liitoissa erinäisistä syistä, ja turha siinä on alkaa spekuloida, kuka teki pahiten. Huomaa, ettei sulla ole kuin korkeintaan viiden vuoden parisuhdekokemus.Olen ollut naimisissakin yli 20 vuotta... Jos et pysty asioilla argumentoimaan, rupeatko parisuhteessasikin solvamaan toista, jotta saat sanottua viimeisen sanan?
Enpä usko parisuhdetta auttavan, että ajaudutaan ikävien asioiden kierteiseen. Siksi en myöskään usko, että pettäminen olisi oikeutettua minkään parisuhdeongelman vuoksi. Lastenkin kannalta on reilumpaa hoitaa ikävät asiat pois päiväjärjestyksestä. Jos ajatellaan, että toinen pieree ja syö räkää sohvalla, toinen vastaa pettämällä, niin mitä sitten? Mielestäni tuo kuvio ei johda mihinkään muuhun kuin kaikkien pahaan oloon ja kostonkierteeseen. Kukaan ei ole aina onnellinen, mutta tuollainen negatiivisuudessa eläminen ei ainakaa minua kiinnosta. Jollekin parisuhteessa pysyminen voi olla niin tärkeä asia, että kestää sen vuoksi vaikka sitä räkää syövää miestä sohvalla, kunhan saa itse helpostusta vieraissa käymällä.
Reilun parinkymmenen vuoden avioliiton (eikä aina niin helpon avioliiton) kokemuksella voin sanoa, että ihmiset varmaan kasvavat välillä erilleen ja joskus jopa pysyvästi esimerkiksi seksin suhteen. Toinen haluaa kolme kertaa viikossa ja toinen joka päivä. Seksi lienee myös niin oleellinen osa parisuhdetta, että erilaiset tarpeet ovat todellinen ongelma myös sille, joka sitä ei niin paljon halua. En vain usko, että pettäminen parisuhdetta auttaa varsinkin, jos on yhteinen sopimus, ettei petetä. Yleensä pettämisen paljastuminen aiheuttaa sellaisen sotkun ihmissuhteissa, että se hetken helpotus alkaa menettää merkityksensä. - Strongman :o)
Niina kirjoitti:
kun pillua saa vieraissa kunnolla niin ei tarvitse kotona olla puutteessa ja äkäinen... siinä avioelämäkin paranee... kokemusta on...
- Kokemusta on
Strongman :o) kirjoitti:
kun pillua saa vieraissa kunnolla niin ei tarvitse kotona olla puutteessa ja äkäinen... siinä avioelämäkin paranee... kokemusta on...
En epäile, etteikö pettäminen auta tilapäisesti pettäjää, jos pettämistään selittää seksin tai hellyyden puutteella. Pettäjä taitaa saada omat asiansa kuntoon ehkä vähäksi aikaa. Olen Niinan kanssa samaa mieltä, että omaa parisuhdetta pettäminen tuskin auttaa. Parisuhde näivettyy, koska siihen tai sen parantamiseen ei enää tarvitse panostaa.
Oma mieheni selitti pettämistään aivan samoin kuin sinä, syynä ei tosin ollut seksin vaan hellyyden ja ymmärryksen puute. Hän ei halunnut erota ja siksi päätti hoitaa omat asiansa kuntoon pettämällä ja väitti, että pettämisestä olisi ollut hyötyä kotielämällemme. Kärvistelimme parisuhteessamme vuoden miehen jäätyä kiinni "terapiakeinoistaan" ja yritimme saada kuntoon oman parisuhteemme, joka kuulemma miehen mielestä ei niin huono ollutkaan, pieniä puutteita siis tuossa vaimon osoittamassa ymmärtämisessä. Kärvistely päättyi eroon vastoin miehen toiveita, mutta ilman katkeruutta minun puoleltani.
Kiinijäämisen riski on myös olemassa, jos siis vieraissa käyminen ei ole yhteinen sopimus. Jos oman mieheni kiinnijääminen olisi kirjoitettu johonkin TV-sarjaan, se tuntuisi epäuskottavalta, niin kummallinen tarina se oli. Vaikka parisuhde olisi kuinka pielessä ennen kiinnijäämistä, sen jälkeen se ja elämän laatu ihan yleisesti varmasti huononee.
Sinulla on kokemusta pettämisestä, mutta onko salasuhteen paljastumisesta? - Strongman :o)
Kokemusta on kirjoitti:
En epäile, etteikö pettäminen auta tilapäisesti pettäjää, jos pettämistään selittää seksin tai hellyyden puutteella. Pettäjä taitaa saada omat asiansa kuntoon ehkä vähäksi aikaa. Olen Niinan kanssa samaa mieltä, että omaa parisuhdetta pettäminen tuskin auttaa. Parisuhde näivettyy, koska siihen tai sen parantamiseen ei enää tarvitse panostaa.
Oma mieheni selitti pettämistään aivan samoin kuin sinä, syynä ei tosin ollut seksin vaan hellyyden ja ymmärryksen puute. Hän ei halunnut erota ja siksi päätti hoitaa omat asiansa kuntoon pettämällä ja väitti, että pettämisestä olisi ollut hyötyä kotielämällemme. Kärvistelimme parisuhteessamme vuoden miehen jäätyä kiinni "terapiakeinoistaan" ja yritimme saada kuntoon oman parisuhteemme, joka kuulemma miehen mielestä ei niin huono ollutkaan, pieniä puutteita siis tuossa vaimon osoittamassa ymmärtämisessä. Kärvistely päättyi eroon vastoin miehen toiveita, mutta ilman katkeruutta minun puoleltani.
Kiinijäämisen riski on myös olemassa, jos siis vieraissa käyminen ei ole yhteinen sopimus. Jos oman mieheni kiinnijääminen olisi kirjoitettu johonkin TV-sarjaan, se tuntuisi epäuskottavalta, niin kummallinen tarina se oli. Vaikka parisuhde olisi kuinka pielessä ennen kiinnijäämistä, sen jälkeen se ja elämän laatu ihan yleisesti varmasti huononee.
Sinulla on kokemusta pettämisestä, mutta onko salasuhteen paljastumisesta?ei tosiaan ole kokemusta kiinnijäämisestä. Toisaalta meillä tuo seksin puute kesti vuosikausia ja kun ei lukuisat keskustelut auttaneet niin lopulta tulin aivan eron partaalle... ajattelin että jos jään kiinni ja ero tulee niin olisin eronnut joka tapauksessa... mutta en halua erota... niin ironista kuin se onkin niin rakastan vaimoani (jos tätä pettämistä ei oteta huomioon)...
Miten miehesi sitten jäi kiinni? - ja naisen logiikkaa
ei tosiaan ole kokemusta kiinnijäämisestä. Toisaalta meillä tuo seksin puute kesti vuosikausia ja kun ei lukuisat keskustelut auttaneet niin lopulta tulin aivan eron partaalle... ajattelin että jos jään kiinni ja ero tulee niin olisin eronnut joka tapauksessa... mutta en halua erota... niin ironista kuin se onkin niin rakastan vaimoani (jos tätä pettämistä ei oteta huomioon)...
Miten miehesi sitten jäi kiinni?En voi kertoa mieheni koko kiinnijäämisstooria, mutta se koostui muutamasta pienestä huolimattomuudesta ja naisen logiikallani yhdistin tiettyjä juttuja. Yllätin mieheni kysymällä kyseisestä naisesta, jota en siis periaatteessa edes tuntenut ja itse viimeiseen asti oletin, että kyse on mieheni tuttavasta. En epäillyt miestäni uskottomuudesta pitkiä aikoja, koska mitään erityistä ei ollut tapahtunut. Meillähän seksikin jatkui eroomme saakka muutama kerta viikossa tiheydellä, myös kiinnijäämisen jälkeen. Käytännössä hieman vedätin miestäni teeskentelemällä tietäväni enemmän kuin tiesinkään ja mieheni tunnusti koko jutun. Mieheni ei tänäänkään tiedä, miten vähän jutusta tiesin ennen yllätyshyökkäystä.
Pitkään näytti siltä, että saamme uskottomuusjutun selviteltyä emmekä eroa, koska kakkosnainen ei miehelleni ollut mikään suuri rakkaus. He eivät siis ole yhdessä, vaikka erosimmekin. Mieheni kannanotto uskottomuuteensa on kaksijakoinen. Kakkosnaisella oli hänen elämässään tietty merkitys tiettynä aikana, mutta toisaalta hän kokee, että seuraukset olivat hänen kannaltaan liian raskaat hyötyyn nähden. - Strongman :o)
ja naisen logiikkaa kirjoitti:
En voi kertoa mieheni koko kiinnijäämisstooria, mutta se koostui muutamasta pienestä huolimattomuudesta ja naisen logiikallani yhdistin tiettyjä juttuja. Yllätin mieheni kysymällä kyseisestä naisesta, jota en siis periaatteessa edes tuntenut ja itse viimeiseen asti oletin, että kyse on mieheni tuttavasta. En epäillyt miestäni uskottomuudesta pitkiä aikoja, koska mitään erityistä ei ollut tapahtunut. Meillähän seksikin jatkui eroomme saakka muutama kerta viikossa tiheydellä, myös kiinnijäämisen jälkeen. Käytännössä hieman vedätin miestäni teeskentelemällä tietäväni enemmän kuin tiesinkään ja mieheni tunnusti koko jutun. Mieheni ei tänäänkään tiedä, miten vähän jutusta tiesin ennen yllätyshyökkäystä.
Pitkään näytti siltä, että saamme uskottomuusjutun selviteltyä emmekä eroa, koska kakkosnainen ei miehelleni ollut mikään suuri rakkaus. He eivät siis ole yhdessä, vaikka erosimmekin. Mieheni kannanotto uskottomuuteensa on kaksijakoinen. Kakkosnaisella oli hänen elämässään tietty merkitys tiettynä aikana, mutta toisaalta hän kokee, että seuraukset olivat hänen kannaltaan liian raskaat hyötyyn nähden.Ja seksiäkin sai sulta useamman kerran viikossa!!! No mulla noi puutoskaudet vaimon kanssa on luokkaa kuukausia... et ihan eri juttu...
Mikä sitten käänsi että ero loppujen lopuksi tulikin...
Oletkos ollut itse kakkosnaisena, kiinnoistaisiko? - Enpä taida...
Ja seksiäkin sai sulta useamman kerran viikossa!!! No mulla noi puutoskaudet vaimon kanssa on luokkaa kuukausia... et ihan eri juttu...
Mikä sitten käänsi että ero loppujen lopuksi tulikin...
Oletkos ollut itse kakkosnaisena, kiinnoistaisiko?Olen kyllä joskus nuoruudessani ja naiiviudessani ollut kakkosnainen, mutten taida enää innostua asiasta. Ensinnäkään en anna koskaan elämääni kenenkään tuntemattoman käsiin samalla tavoin kuin mieheni kakkonen antoi elämänsä minun käsiini. Kiinnijäämisen tultua ilmi kävi nimittäin niin, että tajusin (ja myös kakkonen tajusi) minulla ja kakkosella olevan yhteisiä tuttuja, vaikka asumme eri paikkakunnilla. Vaikka kakkoset aina vakuuttavat, etteivät he tee mitään väärää, tämä kakkonen ainakin teki kaikkensa, etten kertoisi hänen tekemisistään kenellekään. Pelkäsi nähtävästi sukunsa, lapsensa jne. tuomiota. En ikinä haluaisi olla vastaavassa tilanteessa anelemassa tuntemattomalta ihmiseltä ymmärrystä. Salarakkaiden välillä voi olla lupauksia, että toista ei paljasteta. Tosiasia lienee se, että useimmat pettäjät tultuaan ilmi kuitenkin valitsevat puolisonsa "puolen" ja kertovat kaiken, koska se on siinä tilanteessa ainoa toivo. Näin tekisit sinäkin ja niin teki minunkin mieheni.
Sinusta voi tuntua, että muutaman kerran viikossa seksiä on niin upeaa, ettet varmasti pettäisi sellaisessa suhteessa. Kaikissa suhteissa on kuitenkin ongelmansa tai puutteensa. Kukaan meistä ei ole täydellinen ja millään omilla teoilla ei voi pitää toista täysin hallinnassaan. On varmaan totta, että keskustelu ja aktiivinen seksielämä pitää uskottomuuden loitolla paremmin kuin vieraantuneisuus ja seksittömyys. Ihminen on vain sellainen otus, että aina haluaa enemmän ja parempaa. Jos mitään muuta ei puutu, niin ainakin vaihtelu olisi kivaa. Mieheni selitti omaa uskottomuuttaan hellyyden ja ymmärryksen tarpeella, vaihtelun halulla ja sillä, että hänen mielestään seksi- ja perhe-elämämme vain parani hänen sivusuhteensa myötä. Välillä pettämisen syynä oli myös ajautumisteoria. Koskaan hän ei kuulemma aikonut minua tai perhettä jättää.
Miksikö sitten erosimme? Mieheni antoi siinä suhteessa valttikortit käteeni eli minulle tuli varmaan neljänkympin kriisi ja olisin todennäköisesti käsitellyt kriisini eri tavoin ilman mieheni pettämistä. Lopulta totesin, että minäkin haluan kokea vielä jotain muuta (ei liity välttämättä miehiin vaan itsenäisyyteen). Niinpä en sitten lopulta tuntenut kovin suuria omantunnon tuskia jättäessäni mieheni, koska sysäys eroon oli kuitenkin mieheni pettämisessä.
- sadSOSad
..luin tuolta että ihastuminen ja rakastuminen on lähestulkoon pelkkää himoa. No en ilmeisesti ole enää sinuun niin ihastunut ja rakastunut. Lelut tuntuu vaan tyhmältä korvaukselta himon puutteeseen. Jos jotakin tunnen sinua kohtaan niin kiintymystä ja arvostusta. En minäkään sinua haluaisi vaihtaa. Mutta totta jos puhutaan, niin haluaisin vielä kerran tuntea haluavani jotakin miestä niin kovasti, että kastun pelkästä ajatuksesta.
- puhetta
Miksi et mennyt vaimon kanssa terapiaan ja ottanut vastuuta muutoksesta. SELI SELI
- lapset
jotka vie vaimon voimat ja seksihalut?????
- että sellasta
taisi vaimo antaa kunnon runkutuskyydit, että esinahkat paukku =;D) Olisitkohan vaimosi mielestä ollut sellaisen tarpeessa?
Jotenkin naisena voisin sanoa, että halut vaan vähenee, jos mies muituttaa jatkuvasti, ettei ole saanut riittävästi. Se on stressaavaa. Joskus kun ajoittaista haluttomuutta, niin omat paineet kasvaa tästä tietoisuudesta. Ja kun yrittää pakottaa itsensä, niin halut vaan vähenee.
En ole koskaan kehdannut sanoa sitä, mutta minulta menee välittömästi halut, jos mies alkaa huokailemaan esileikkien aikana, että edellisestä niin paljon aikaa (kiljun mielessäni, että hiljaa edes kerran saatana, nyt meni halut!). Jos naidaan ja paneskellaan, niin sitten naidaan ja kunnolla, eikä ruikuteta, keskity hetkeen mies!- kerro toiveesi!
Jotenkin minä myös naisena voin sulle lausua, että ilmaise kumppanillesi toiveesi suoraan niin elein kuin sanoin. Miksi ihmeessä toistuvasti alennut epätoivottavaan tilanteeseen jonka muuttamiseen voit itse vaikuttaa positiivisesti?
Voit varmasti sanoa ukkelillesi, että tänään ei oikein maistu mutta huomioin tarpeesi. Ja sitten seuraavalla kerralla on mun vuoro naattia kun oikeen tekee kutaa.
Vuoroin molemmille, ettei tarvitse vuoroin vierailla muualla. - Kalle
kerro toiveesi! kirjoitti:
Jotenkin minä myös naisena voin sulle lausua, että ilmaise kumppanillesi toiveesi suoraan niin elein kuin sanoin. Miksi ihmeessä toistuvasti alennut epätoivottavaan tilanteeseen jonka muuttamiseen voit itse vaikuttaa positiivisesti?
Voit varmasti sanoa ukkelillesi, että tänään ei oikein maistu mutta huomioin tarpeesi. Ja sitten seuraavalla kerralla on mun vuoro naattia kun oikeen tekee kutaa.
Vuoroin molemmille, ettei tarvitse vuoroin vierailla muualla.Upeaa huomata, että esim. "Nainen 40v" ja Sinä nim. "kerro toiveesi" olette selkeästi ajattelevia ihania naisia! Olisipa teitä enemmän!
- kokenut
mitä tuota rikuttaa mee vieraisiin. ehdota vaimolle samaa. harrastakaa kimppa seksiä. siihen on kyllä halukkaita ja vaimokin oinnostuu. vaadi vaimoltasi ja kkäytä mielikuvitusta
- sotkeudutte varattuihin
Toivon, että sotkeutuisitte vain toisiin varattuihin. Jos kumpikin on omassa avioliitossa samassa asemassa, niin ei tule tunteita kuvioihin. Tällainen toivomus vapaalta naiselta, joka vielä uskoo löytävänsä sen vapaan mukavan miehen.
- Pähkinä
Hyvä, että olet keskustellut vaimosi kanssa tyytymättömyydestäsi seksielämäänne kohtaan, mutta onko vaimoltasi jäänyt jotain ymmärtämättä, kun tunnut edelleen olevan tyytymätön? Jos ei puhe ole tepsinyt, niin voisitko tulostaa tämän kirjoituksesi ja annat vaimosi lukea sen?
Itselleni sattui aikanaan niin, että mieheni ilmaisi toiveensa moniavioisuuden sallimiseen länsimaissa "kuten islamkin sallii", totesi hän suomalaisena kristittynä. Hämmästelin hänen puheitaan ja selitin hänelle, että mitä sillä sallimisella oikein tarkoitetaan ja että asia ei ole niin yksioikoinen kuin mitä se antaa ymmärtää.
Sama toive toistui muutaman kerran noin vuoden ajan, kunnes sain tietää, että hänellä oli meneillään pitkäaikainen seksisuhde toisen naisen kanssa ja taustalla mieheni tyytymättömyys tapaani huomioida hänen tunteensa. Suhteen tultua ilmi halusin tietää, miksei hän ollut puhunut tyytymättömyydestään minulle aiemmin. Hänen mielestään hän oli puhunut, kun hän oli yrittänyt selittää asioita haaremiesimerkein.
Jouduin myöntämään, että en ollut naisen logiikallani ja tippaleipäaivoillani ymmärtänyt mieheni logiikkaa, mitä hänen putkiaivonsa suolsivat. Siksi kannattaa kokeilla eri metodeja, eikä tyytyä vain siihen yhteen viestintäkanavaan.
Kirjoituksesi sanoma oli samansuuntainen, mutta vain hieman eri esimerkein ilmaistuna. Jos ymmärsin oikein, niin mielesi tekee pettää vaimoasi, olenko oikeassa? Se on vain tässä ajan kysymys. En aio tuomita, jos niin päätät tehdä, mutta muista, että vain SINÄ olet VASTUUSSA itse teosta eli PETTÄMISESTÄ.- utelias....
Kiinnosaa, miten ihmeessä pääsit selville miehesi suhteesta...
- Pähkinä
utelias.... kirjoitti:
Kiinnosaa, miten ihmeessä pääsit selville miehesi suhteesta...
Mieheni kertoi siitä itse, tosin kolmannen osapuolen painostuksesta.
- töissä
Ja sinulla olisi erimielisyys työn suorittamisesta työnantajasi kanssa. Yrittäsit keskustella muutaman kerran ja muutosta ei tulisi, alkaisitko tehdä työtä kilpailijan piikkiin vain sen tähden, ettei sinua kuunnella samaan aikaan kun olisit toisessa työsuhteessa.
Moraalisesti kstävää. Nyt väität että on oikein tehdä näin parisuhteessa.
En palkkaisi tuollaisella moraalilla toimivaa henkilöä. - junet
Ymmärrän sua täysin. Jos vaimosi kirjoittaisi suhteestanne, varmaan ymmärtäisin häntäkin täysin. Jostain johtuu, ettei hän enää halua. Tai ehkä haluaa, muttei sinua, vaikka sinua rakastaisikin.
itse etsin kadonnutta intohimoa miestäni kohtaan ja olen niin lähellä pettämistä, kokenutkin sellaista jo. Haluan seksiä, enkä vaan seksiä, vaan sitä valtavaa tunnetta, minkä toista halutessa saa. En saa sitä enää miehestäni, vaikka hän saa minusta. Teen todella "työtä", että saan himot kasvatettua niin että seksi on palkitsevaa. Mutta en vaan jaksaisi jatkuvasti yrittää.. ja yrittää..ja positiivisesti tsempata itseni että "haluan oikeasti miestäni, onhan hän aviopuolisoni"..haluaisin vaan haluta häntä heti ja aina ja kokoajan, kuten hän haluaa minua. MIKSEN SAA??? Olen todella masentunut.
HArkitsen ja haaveilen myös pettämisestä, lähinnä päiväunena kai. Kuulemma siitä ei koskaan voi seurata mitään hyvää...- Mister passion
Minkä ikäinen olet?
Tavataan luottamuksella ja nussitaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268