Ciao! Onko Italiassa talla hetkella paljonkin Suomalaisaupaireja? Missa pain? Kuin kauan viihdyt? Olen itse Milanossa, ja ois enemman kuin kiva saada seuraa vknlopun rientoihin tai kahvittelemaan tyopaivan jalkeen.
ITALIASSA juuri nyt?
10
846
Vastaukset
- girl87_
en oo vielä mut huhtikuussa ois tarkotus tulla. Perhe asuu sielä Varesen lähellä.. joku pieni kylä mut kuitenki italiaaas:))
- se lahella
Milanoa?
- onse
se lahella kirjoitti:
Milanoa?
kuulema 50 minsaa junalla milanoon
- heips
Moi!
Milanossa oon.. :) Ootko ihan keskustassa vai jossain vahan kauempana? Mielellani lahtisin kahville tai jotain.. :)- katja
Heippa!
Kyselisin mitä kautta olette italiaan menneet? Itse suunnittelen parhaillaan italiaan au-pairiksi lähtöä ensi syksynä, mutta epäilyttää ilman järjestöä toimiminen :/
olisi mukava kuulla kommentteja ja neuvoja, kiitokset jo etukäteen!
-katja - girl87_
katja kirjoitti:
Heippa!
Kyselisin mitä kautta olette italiaan menneet? Itse suunnittelen parhaillaan italiaan au-pairiksi lähtöä ensi syksynä, mutta epäilyttää ilman järjestöä toimiminen :/
-katjaei kannata kuulema järjestöjen kautta. ite valittu perhe ni vähemmä hankaluuksia tulla toimee:) world -aupair.com.. ite etin kans sieltä ja mukavalta kuulostaa. saa nähä
- heips
katja kirjoitti:
Heippa!
-katjaIte tulin ihan yksityisesti (etin perheen mol:in sivuilta) mut suosittelisin kyl jarjeston kautta tulemista..Oon tullu kyl hyvin toimeen perheen kaa, mut tuntuu silti et jarjesto ois ollu fiksumpi vaihtoehto. JOs esim haluut lahtee sovittuu aikasemmin ni onnistuu ehka paremmin..Itella talla hetkella just vahan ongelmia tuon lahtemisen kanssa..Tai jos tuut yksityiseti tee ainakin kunnon tyosopimus perheen kaa missa siun tyotehtavat, palkka, tyoajat yms. selvii tarkasti..Tunnen monia jotka on tullu yksityisesti ja melkein kaikilla on ollu jotain pienia ongelmia. Mut jos haluut tulla yksityisesti ni kyl sekin ihan hyvin onnistuu..Eli ei tasta nyt tainnu olla mitaan apuu.. ;)
- Suusanni
katja kirjoitti:
Heippa!
-katjaItse hain aupairiksi järjestön kautta ja perhe oli pettymys. Siellä oli ollut monia suomalaisia tyttöjä ennen mua ja melkeen kaikki olivat lähteneet muutaman viikon jälkeen. Siihen ei siis ainakaan kannata luottaa, että perhe on parempi, jos sen saa järjestön kautta. Jos lähtisin uudestaan, etsisin perheen omin avuin.
- taalla lahella
Milanoa (: Mahtaakohan tassa keskustelussa olla mukana tuttuja au paireja, antakaa jotain tuntomerkkeja Milanon aupparit :P
- katja
Selvä homma. kiitos vastauksista ja vinkeistä.. olen vieraillut tuolla aupair-worldin ja great aupairin sivuilla. Olisi muutama kysymys.. onko se ilmaista? kun rekisteröidyn, voinko olla yhteydessä minua kiinnostaviin perheisiin ja he minuun, ilman maksuja? Tuntuu oudolta, että siitä pitäisi jotain maksaa, kun ei perheen saanti ole edes varmaa.. :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2014347Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4413253Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142138Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141790Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51178- 741023
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691015Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24941- 75908
- 54906