Moi..
Olen näinä päivinä syönyt vain yhden lämpimän aterian päivässä ja pelkkiä hedelmiä..eikö se ole hyvä alotus laihduttamiselle??Ja syön purkkaa kun mun äiti sano et ainut makeinen mitä saa syödä on xylitoli purkka :) joten olen syönyt sitä :)
Mitä luulette onko hyvä aloitus laihduttamiselle??ja tietenkin käyn uimassa ja kävelyllä:D
Moi.
3
329
Vastaukset
- laihduttaja
et pärjää noin!!!
-Syö 3-4 kertaa päivässä PIENIÄ annoksia, niin ei pääse nälkä yllättää.
-vältä näkyvää rasvaa,karkkia,pizzaa,kokista sipsejä yms epäterveellistä.
-purkka lisää nälän tunnetta, joten vähennä sen syöntiä.
-nuo hedelmät on ok ja lisää välipaloihin myös vihanneksia. - dg db
Hei!
Syö useammin, mutta kevyemmin. Jos syöt yhden lämpimän aterian, sen koko on vaikea pitää sopivana. Entisenä raskausdiabeetikkona, mahd. tulevana aikuisiän diabeetikkona perehdyin ruokien hiilihydraattipitoisuuksiin, ja voin vinkata että hedelmät on ok, mutta suuresta määrästä hedelmiä saa myös suuren määrän hedelmäsokeria. Varo sokeripiikkejä, niiden jälkeen nälkä tulee nopeammin ja olo käy huonommaksi. Syö vihanneksia ja marjoja. Vilja tuo energiaa, mutta myös pitää nälkää poissa. Juo kuumaa. Liiku. Niin ei tule ihan kovin huono olo (heikottava nälkä, palelee; seurauksena holtitonta ahmimista).- MusicBoy
Joo oon liikkunu ja kaikkee..Mut nyt minulla on niin että en pysty syömään kunnon ruokaa:/pystyn syödä vain ja ainoastaa purkkaa,hedelmiä ja vihanneksia ja salaattia..P.S.Ei toi purkan syönti mitään nälkää aiheuta :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073