Hei,
asun ja työskentelen pääkaupunkiseudulla ja toimin projektivastaavana / koordinoin ohjelmistoprojekteja. Eli olen asiakkaiden kanssa paljon tekemisissä ja koordinoin projektin tehtävät ohjelmoijille.
Haluasin tietää paljon on keskipalkka tällä alueella kyseisissä töissä, kokemusta minulla on vasta 1 vuosi.
Haluasin nähdä mahdollisesti "virallisempi" dokumentteja ansioista. Eli jos jostain löytyisi linkkejä tai muuta materiaaliam, niin tutkisin mielelläni.
Kiitos paljon.
ps. liitosta en ole saanut "kunnollista" tietoa.
Keskipalkka
3
3105
Vastaukset
- bachata_man
Turha liitosta kysellä mitä pitäisi maksaa. Heillä voi olla joku idea, mutta liittojen TESit ovat sen verran löysiä että työnantajasi voi pyyhkiä hanurinsa niihin.
Varsinkin IT-alalla nykyään maksetaan työpaikka/henkilökohtaisesti. Arvioisin että kuvailemastasi työtehtävästä ja kokemuksesta maksetaan 1800 - 2800e/kk, firmasta riippuen.- Työtä tekevä
Olet oikeassa, riippuu henkilöstä, itse saan ohjelmoinnista vajaan 2400 e/kk, ei tutkintoa, opiskelut kesken. Suunnilleen samoja hommia tekevä tutkinnon omaava saa jotain kolmosella alkavaa. Onhan sillä työkokemusta muutama vuosi enemmän, mutta esim. englannintaito mielestäni huonompi ja sitäkin pitää käyttää. Kyselyt kuitataan että hoida paperit niin katotaan sitten. Nykyisin niin monessa paikassa vähennetään väkeä ettei uskalla lähteä yrittämään muualla kun tämä on kuitenkin hyvin varma paikka.
- on tai ei
Työtä tekevä kirjoitti:
Olet oikeassa, riippuu henkilöstä, itse saan ohjelmoinnista vajaan 2400 e/kk, ei tutkintoa, opiskelut kesken. Suunnilleen samoja hommia tekevä tutkinnon omaava saa jotain kolmosella alkavaa. Onhan sillä työkokemusta muutama vuosi enemmän, mutta esim. englannintaito mielestäni huonompi ja sitäkin pitää käyttää. Kyselyt kuitataan että hoida paperit niin katotaan sitten. Nykyisin niin monessa paikassa vähennetään väkeä ettei uskalla lähteä yrittämään muualla kun tämä on kuitenkin hyvin varma paikka.
onko sellaista Warmaa paikkaa olemassakaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku295027Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova641904HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1121803- 1111670
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel291614Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p226928- 71901
Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.43853Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen54813- 53782