huulilävistys

työtönkö

Mites huulilävistys ja lävistykset yleensä vaikuttaa työn saantiin. Kokemuksia.

5

836

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mävaan

ite oon hoitaja ja huuli et kielilävistykset.entiä johtuuko toi hirvee hoitaja pula syyksi,et mun ei ole tarvinnut ottaa niitä pois ja töitä ollut aina.kun valmistuin v.2002 ekassa duunipaikas ne sano et ei ole suotavaa pitää tollasia helyjä.nii et kaipa tuo taas riippunee mihin oot menos töihin?kyllähän nykyään näkee palveluammateissa lävistettyjä.sairaala taitaa olla ainakin paikka jossa ei saa olla lävistyksiä.!

• mint

niin. riippuu täysin mihin hakee töihin. tietty on selkee sääntö just ettei mihkä ruokapaikkoihin välttämättä hetiekana oteta sitä kel on lävistys. mut tiedän et esim. sokos ei ota töihin jos on näkyviä lävistyksiä, vaikka työskentelisitkin asiakkailta näkymättömissä. riippuu niin täysin työnantajasta, mut ei sitä monessakaan paikkaa viel sillee hyväksytä..

• lävistyksistä

Ite oon asiakaspalvelu / toimistohommissa, eikä mulla ainakaan oo vaikuttanut mitenkään. Itellä on pieni nappi nenässä, ja tollanen madonna ylähuulessa vasemalla puolella, pallo on tosin n. 3 mm mittainen, eli siistin näköinen.Joissakin paikoissa kyllä voi tulla sanomista jos on lävistyksiä. Etenkin jos on elintarvike / hoitoalalla..

• Kaiku

Itse en tällä lävistysmäärällä saanut töitä muuta kun flayerien jakajana ja puhelinmyyntiä, mutta hainpa sitten alalle missä lävistyksistä on enemmän hyötyä kuin haittaa :D

Mutta niin. kyllä yhellä, kahella peruslävistyksellä pitäisi saada töitä ihan hyvin, riippuen tietenkin alasta mille aikoo hakea.

Itselläni on tosiaan neljä lävistystä kasvoissa, jotka ovat kaikki aika huomiota herättäviä, mutta tällä alalla siitä ei tosiaan hirveästi haittaa ole.

• Työnantaja
        Kaiku kirjoitti:

Itse en tällä lävistysmäärällä saanut töitä muuta kun flayerien jakajana ja puhelinmyyntiä, mutta hainpa sitten alalle missä lävistyksistä on enemmän hyötyä kuin haittaa :D

Mutta niin. kyllä yhellä, kahella peruslävistyksellä pitäisi saada töitä ihan hyvin, riippuen tietenkin alasta mille aikoo hakea.

Itselläni on tosiaan neljä lävistystä kasvoissa, jotka ovat kaikki aika huomiota herättäviä, mutta tällä alalla siitä ei tosiaan hirveästi haittaa ole.

En ole vanhoillinen, mutta lävistykset ja tatuoinnit on tänä päivänä kaikkea muuta kuin yksilöllisiä (niitähän on jo kohta lähes jokaisella nuorella) eikä ne ole missään nimessä kauniita kellään. Myös korvien (kaksi tai kolme korvakorua voi olla/korva) liialinen reiíttäminen on rumaa.
        Jos työtä hakee edellä mainittu niin valitettavasti ennakkoasenne on kielteinen. En ottaisi välttämättä töihin, näin se vaan on!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11407
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9770
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      143
      5537
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3625
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2783
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2573
    Aihe