kestopigmentoinnit

ansku

Heippa!

Olen ajatellut ottaa kestopigmentoinnit silmiin (ylä-ja alarajaukset) sekä rajaukset kulmiin. Missä kannattaisi ottaa helsingissä? Eli onko kellään hyviä tai huonoja kokemuksia?

kuuluuko hintaan aina kaksi tai kolme käsittelykertaa ja täytyykö ottaa lomaa töistä sen takia, eli onko hurjan näköiset aluksi? Mikä olisi paras ajankohta ottaa ennen kesää?

5

1133

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seija

Itselläni on kestopigmentoinnit silmissä. Laitatin ne sellasessa kun Face Desingn Kauneushoitola Terhikki Penttinen, on Pietarinkadulla.Minulla kuului hintaan 2 käsittelykertaa. Et tartte ottaa lomaa sen tähden. Minä suosittelen tätä Terhikki Penttistä . Jos haluat tietää lisää vastailen mielelläni

• ansku

Onko jälki pysynyt hyvänä ja oletko ollut täysin tyytyväinen?

Otitko rajaukset ylös vai ylös ja alas?

Paljonko maksoi?

• Seija
        ansku kirjoitti:

Onko jälki pysynyt hyvänä ja oletko ollut täysin tyytyväinen?

Otitko rajaukset ylös vai ylös ja alas?

Paljonko maksoi?

Jälki on hyvää, ja olen ollut tosi tyytyväinen. Otin sekä ylös että alas ja laitoin myös huuliin. Minulla kesti ihan hyvänä 2 1/2 vuotta, sitten rupesivat vaalenemaan(huulissa) ja nyt laitatin uusinnan, mutta nyt laitoin vain ylös ja sit huuliin.Toisilla ne kestää jopa 5 vuotta . Minä en nyt ihan varmaksi muista tuota hintaa, mutta se taisi olla tonnin verran, mutta soita tälle Terhikki Penttiselle,niin hän osaa ainakin sanoa oikean hinnan.

• miss

mulle on tehty vuosi sitten kulmiin pigmentointi, mutta nuori iho kun minulla on niin ne ovat jo melkein kokonaan lähteneet. Kipu ei ole mitenkä hirveä kun niitä tehdään eikä mitään sellaista

• katja

minä kävin turun kosmetologikoulussa yhdellä millalla eyelinereissa ja suosittelen!! en ole katunut,vaan olen tyytyväinen!!kannattaa katsoa kellä käy!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe