korteni kekoon.. Laihdutuskuurini alkoi 2.1. ja tällöisestä lähtömitoistani 69 kg/163 cm painoni on pudonnut 7 kiloa :) en ole mittaillut reisiä tai muuta mutta vaatteet ja peili kertoo että tuloksia on tullut. Tiedän, etten ole enää ylipainoinen mutta asettamastani tavoitteesta uupuu vielä 4 kiloa joten ei olisi paljoa jäljellä. Ja aion jatkaa näitä terveellisempiä elämäntapoja myös noiden kilojen jälkeen.
Tsemppiä kaikille laihduttajille ja kiitos kaikille tälle palstalle kirjottaneille useista hyvistä vinkeistä! Aurinkoista kevään jatkoa!
Minäkin päätin
2
236
Vastaukset
- Minä
Todella hyvä tulos. Miten olet laihduttanut? Itsellä on huomattavasti enemmän pudotettavaa ja paino tippunut 6kg vuoden alusta. :)
- lähtee
kans kilot tosi hitaasti, vaikka syön todella vähärasvaisesti ja vähäsokerisesti ja juon paljon vettä ja sokeritonta mehua. Kerran viikossa olen sallinut itselleni herkkupäivän. Mutta yleensä aina herkkupäivän illalla on sitten huono omatunto, kun olen yhtenä päivänä viikossa syönyt pullan tai pitsaa.. Mutta luin jostain että yksi herkkupäivä viikossa pitää aineenvaihdunnan hyvänä. Mutta tiedäppä sitten mihin lähteeseen uskoa. Mutta tosiaan, niin hitaasti lähtee kilot..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593