Sorry kun taas aloitan keskustelun taas tästä räjähdysherkästä aiheesta, eli yyhoista. Nyt on kuitenkin kevät tulossa, ja tiedän että keväisin on pakko saada pillua. Koska saan luonnostani liian vähän pesää, niin olen saannin parantamiseksi ajatellut laajentaa otantaani myös yyhoihin, noihin arjen runtelemiin Maria Magdaleenoihin.
Ongelma on siinä, että olemukseni ja käytökseni herättää keskivertoyh:ssa lähinnä aggressioita. Olen akateeminen, melko hyvin toimeentuleva ja hieman itserakas juippi. Tapaan yyhoita ainoastaan kapakassa, ja yleensä silloin kun olen vähän ottanut. Yleensä kohtaaminen on hyvin lyhyt. Yh tapittaa ja kysyy mikä mies, minä vastaan ja esitän vastakysymyksen. Kolmen lauseen jälkeen konflikti pöydässä muistuttaa palestiinalaisten Intifadaa Länsirannalla. Paljon paremmin menisi jos en avaisi suutani ollenkaan.
Tähtäimessäni ei ole vakava suhde yyhooseen, vaan pelkästään huvittelu ja eläimellinen seksi. Lapsia vastaan minulla ei ole mitään enkä halveksu yyhoita muutenkaan, mutta kiinteät suhteet eivät kiinnosta eivätkä ole mahdollisia luonteeni takia. Tavoitteeni on vain opetella pokaamaan yyhoita paremmin.
Siis, miten YH haluaa että häntä kohdellaan baaritilanteessa ja muutenkin? Miten ja mistä muut "miehet" ovat yyhoita pokanneet, jos ne muka ovat niin "helppoja"? Rahaa ja muuntautumiskykyä minulla on, muutun tarvittaessa vaikka Woody Allenista Mel Gibsoniksi.
Yyhoita tai itseäni koskevaa hatemailia en nyt peräänkuuluta vaan ihan rehellisiä iskuvinkkejä...auringonvalo lisääntyy uhkaavasti...
Mitä YH haluaa?
43
5936
Vastaukset
- PD.
Laajenna otantaasi sisältämään yhph:t (p=piri, h=huora).
- karva
kyl pirihuorilta saa helpoiten. Ite en kyl semmosiin koske. Oksettavia akkoja! ugh!
- valloitus
Onko koskaan tullut mieleesi, että ehkä se YH ei etsi sieltä kapakasta mitään eläimellistä seksiä eikä irtosuhteita ? Moni yksinhuoltaja lähtee ravintolaan vaan koska haluaa tanssia....ei siis seksiä menossa hakemaan....kumma ajatus monella miehellä, että jos nainen tulee ravintolan ovesta sisään yksin , se on tullut vaan hakemaan
seksikumppania sieltä.....katso peiliin ja kysy missä vika.....- puhut ?
Puhu vain omasta puolestasi, minä haen ravintolasta seksiä eli sitä mitä niin monet miehetkin. Mutta en eläimellistä, haluan vain ihmisten kesken joten en sovi kaveriksi alkuperäisenkirjoittajan kanssa.
- Tosimies
marjat ne sinne tanssin takia kapakoihin mene. Munaa haluavat kun omasta elämästä on muuten hohto poissa. Yleensä ovat juuri tälläisia blondeja millä on koff-sisustus ja säkkituolit. Olen saanut jokaiselta tapaamaltani yh-mammalta jo kapakan vessassa eka kerran kunhan vähän haaroista kourii. Yh-mammojen rakastelutaidoissa ei ole myöskään kehumista, joten ei ihme että ovat ilman vakikaveria. Ja joka kerta ovat itkeneet ja heti puhuneet yhteen muuttamisesta ekojen panojen jälkeen, voi luoja mitä luusereita. Ei muuta ku melaa mekkoon ja mieluummin takaapäin niin että yh-mammat vikisee.
- Nimetön
Tosimies kirjoitti:
marjat ne sinne tanssin takia kapakoihin mene. Munaa haluavat kun omasta elämästä on muuten hohto poissa. Yleensä ovat juuri tälläisia blondeja millä on koff-sisustus ja säkkituolit. Olen saanut jokaiselta tapaamaltani yh-mammalta jo kapakan vessassa eka kerran kunhan vähän haaroista kourii. Yh-mammojen rakastelutaidoissa ei ole myöskään kehumista, joten ei ihme että ovat ilman vakikaveria. Ja joka kerta ovat itkeneet ja heti puhuneet yhteen muuttamisesta ekojen panojen jälkeen, voi luoja mitä luusereita. Ei muuta ku melaa mekkoon ja mieluummin takaapäin niin että yh-mammat vikisee.
elä edes kehtaa halventaa KETÄÄN noin
- ole tuommoinen
Tosimies kirjoitti:
Ei ole olemassa säälittävämpää tosiluuseria kuin tuommoinen, joka panee ihan mitä tahansa, vaikka inhoaisi sitä... Missä on itsekunnioituksesi? Oletko ikinä saanut muilta kuin vastenmielisiltä jakorasioilta joita koko muukin kaupunki on käyttänyt? Niitä baarien jakorasioita löytyy muuten lapsettomista sinkkunaisista ihan yhtä paljon kuin yksinhuoltajistakin, ellei enemmänkin...
- nyttttt
myös naisten pitäisi olla kiimassa keväisin ja silloin kulli kelpaa,apajille vaan.
- justiina
Ollaan yh:t ilmeisesti sun mittapuun mukaan toisen luokan kansalaisia,jotain hemmetin jakorasioita.Kirjoituksestasi paistaa läpi,vaikka sanot olevasi jokin akateeminen juippi,niin sisimpäsi on akateemisesta kaukana.Jos joku ehkä olisikin lohtua hakeva,hetkellisesti,niin tuskin ottaisi sua rasitteeksi kauempaa,kuin satunnaisesti.Meillä on ylpeytemme,olemme vastuullisia kansalaisia,maksamme veromme,hoidamme lapsemme jne.Olisipa hauska nähdä sinut,kuinka toimisit n.1000 euron kuukausipalkalla,sairaan lapsen kanssa,hätä lapsen voinnista,rahan riittämisestä joka päiväiseen elämään.En sano tätä valittaakseni kohtaloani,olen kasvattanut kaksi ihanaa lasta aikuisiksi,en akateemisiksi...vaikka kummallakin ...teknikon paperit.
- vato retro
No en mä hirveästi halua jaotella ihmisiä mihinkään luokkiin enkä pidä yyhoita jakorasioina, koska kokemukseni mukaan just ne on kaikkein vaikeimpia noiden mainitsemiesi rasitusten takia. Tän tarkoitus oli hankkia tietoa.
Näyttää vähän siltä että te, Justiina, haluatte leikkiä marttyyriä maailman tappiin saakka! On niin vaikeeta ja raskasta tämä elämä että, voi voi voi...kieltäydyn kyllä uskomasta, etteivätkö (jotkut) yyhootkin haluaisi välillä hupia elämäänsä!
- bkbk
Jos tosiaan on niin, ettet ketaan muuta saa niin kai sitten ne yh:tkin sitten kay. Niiden saaminen ei taida olla vaikeaa, nehan kansoittaa kaikki lahiokapakat joissa ne ryystaa kaljaa nilkat jamppojen harteilla.
- vato retro
Eivät ryystä kaljaa jalat jamppojen harteilla, valitettavasti. Sen kyllä tunnustan että saanti on vaikeaa, mutta niin on monella muullakin!
- ihan..
suosiolla kuolla pois?
- sitten ovat?
aika pahasti kirjoitetaan aina YH-äideistä ja se on VÄÄRIN. Sitä mieltä olen minä ja varmaan moni muukin yksinhuoltaja äiti.
Todella ala-arvoisesti. Mitä varten YH-naisia aliarvioidaan? Kertokaa se, mitä vikaa siinä on jos jää yksinhuoltajaksi?
Tämä kyllä raivostuttaa ja kovasti. - ehdottomasti YH ja proud of...
Olen akateeminen, erittäin hyvin toimeentuleva, mallimittainen ja näköinen YH. Enkä varmasti ole ainoa lajiani! Oletteko te itsekkäät ja narsistiset nuoret miehet ajatellet mistä YH:t tulevat? YH:n synnyn aiheuttavat yleensä itsekkäät, sitoutumiskyvyttömät ja epäkypsät miehet, joita emme jaksa lapsen ohella enää kodissamme elättää vaan laitamme ne kierrätykseen.
- totuus2
Jakelit persettä kenelle sattuu, tulet raskaaksi, synnytät luuserille lapset. Olet ylpeä itsestäsi - tyhmä lumpu.
- Nunnu
Hienosti vastattu! Luullaanko yh-äitejä todella puutteessa eläviksi?! Ja törkeää kuvitella että kaikki yh:t notkuisivat ravintoloissa iskemässä akateemisia idiootteja!!!!
- M...
Hyvä koulutus taustalla ja 2 ihanaa lasta...kaikki ok...seurustelen onnellisesti ja silloin kun en seurustellut käytin miehiä niinku halusin...mulla ja lapsillani hyvä koti ja toimeentulo taattu..huonot miehet on todellaki laitettu kierrätykseen...Lapsen iskää en tarvitse mihinkään..minä hänet jätinkin...me yh:t voidaan olla aikas pelottavia teille luuserimiehille joilla ei ole itsetuntoa..
- Torot
Ruokkia peikkoa. Se kasvaa ja voimistuu. Sille kelpaa kaikki.
- vähän, vaikka puutteessa ol...
Olen yh, mutten "helppo nakki" ollenkaan, varsinkaan kaltaistesi narsistien suhteen. Pitkä avioliitto takana, pettymys, ja luottamus miehiin yleensä on kadoksissa. Joten en halua sinusta yhtään mitään. En ole "yleinen nainen", jos yksinhuoltajalla ko.luonnetta haeskelet. Miksi juuri yh, sillä heillähän on lapsia, josta tulee kantaa yhteistä vastuuta, ja luulen, että kypsymättömyytesi ihan loistaa läpi. Sori.
- akat. nainen, ei yh
..akateemisella tutkinnolla on yhdenillanjutuissa tai seksisuhteissa? Sinä vaikutat kyllä todella yksinkertaiselta ihmiseltä, et saa pisteitä yyhoolta, et akateemiselta kaunokaiselta.
Kasva aikuiseksi. - nyt..
armahin vatoretro.. enpä usko, että sieltä lapsen synnyttäneistä yh-äideistä löytyy kovinkaan paljon niitä langanlaihoja sukupuolettomia tuppisuisia panopuita (lautoja), joita sinä haet.
Ihan vakavissani jos vastaan kysymykseesi, niin vastaukseni on tämä: Jos sinussa on ripettäkään inhimillisyyttä, niin pysy kaukana yh-äideistä, meistä. Meillä on ihan tarpeeksi huolia, murheita, jaksamista ja kestämistä tässä arjessakin. Silloin harvoin kun pääsee vapaalle, haluaa sen olevan positiivinen kokemus, eikä joutua tuollaisen itsekkään kusipään tulilinjalle, kusetetuksi ja hyväksikäytetyksi. Sinulla kun sitä rahaa kerta on, niin mene ja ota huora, toistaiseksi se on laillista. Pokaa joku aivoton luuska. Yh-äidin täytyy jaksaa olla äiti lapsilleen ja se jaksaminen joutuu koetukselle, jos täytyy vielä selvitä tuollaisen kusipään mankeliin joutumisesta. Sama kun menisit suoraan kiusaamaan niitä lapsia, koska heille se kostautuu. Heidän onnestaan se on pois, jos teet äitinsä onnettomaksi. Katsos kun mekin ollaan ihmisiä, valitettavasti _vain_ ihmisiä, vaikka kuin haluaisit ajatella toisin.
Pyydän, anon ja rukoilen, pysy kaukana yksinhuoltajista.- justiina
Olen törmännyt myös duunareihin,joilla samankaltaisia kujeita.Eipä viitsi enää lapsien lisäksi alkaa hoitamaan miestä,joka on pohjimmiltaan,kuin pikkupoika,ei mitään vastuuntuntoa.Tällanen mies etsii kenties yh;sta vielä elättäjää itselleenkin.Puhun kokemuksesta.Hyvä kirjoitus sinulta.
- tuuli-juulia
yksinhuoltajäiti on nainen siinä missä ne muutkin naiset. Ei meitä kohtaan ole olemassa mitään erityisiä käyttö-, toiminta- ja iskuohjeita, joten sovella ihan samaa mitä muihinkin naisiin. Mut älä mua tu yrittään, mä en lähe pelkkään seksiin kenenkään kanssa ;)
- vato retro
Joo. Palaute oli sen verran yksiselitteisen tyrmäävää että lopetan syntisen haaveiluni. Tarkoitus ei ollut loukata ketään, mutta palstan aihe on "miten nainen isketään ?" ja mielestäni kysymykseni liittyi palstan aiheeseen.
Mikäli tästä eteenpäin kapakassa edes aavistan että nainen on yh, niin poistun paikalta. Nopeasti ja sanaakaan sanomatta.- juuri tulossa
tuohon, että mikä niissä yyhoissa niin viehättää?! Jos tarjolla on vetävännäköinen, ja vielä vapaa suttura, kuten minä (*vink vink*), jolla ei ole rasitteena lapsia eikä silmissä kiilu lisääntymisen halu vaan kiima. Ihmettelen vaan.
- yh.
Toivon, ettet minua tule iskemään, mutta minulla on kavereina ollut sen verran näitä sun kaltaisia pimpin etsijöitä, että jotain vinkkejä voin antaa. Lähiöpubi on paras paikka asialle. Neiti näyttää jo ulospäin alkoholistilta, ainakin jos osaa lukea merkit. Yleensä tälläiset ovat lapsensa saaneet vasta sen jälkeen, kun ovat alkoholisoituneet. Tarjoa pari kaljaa, tai paukkua he yleensä osaavat arvostaa. Jossain vaiheessa muija on sellaisessa kunnossa, että saa missä asennossa tahansa.Ei siinä tarvitse paljon puhua, kehu silmiä tai nokkeluutta, jotain mitä keksit siinä hädässä. Ole inhimillinen kuitenkin lapsille, koska tämä holisti on hyvin voinut jättää heidät kotiin nukkumaan, kun on itse lähtenyt kapakkaan.Heidän ei voi olla mukavaa kuunnella oman äidin puuhia. Tiedän, että se on äidin asia, mutta tällaiset naiset ovat kyllä jo vajoneet niin alas, ettei muu kuin alkoholi ja satunnainen kyrpä ole se jolla on väliä.
En pysty toivottamaan onnea sulle, mutta näin ne yleensä menee. Naisena en aina ymmärrä miesten maailmaa, mutta näillä eväillä yleensä on onnistunut. - sua..
ihmisiä ne yyhootki on..kyselisitkö samanlaisia ns.tavallisista naisista..? itserakkaus paistaa kyllä läpi,tuskinpa sulle mtn tippuu..pillutonta kevättä omassa kolossasi:)
- YH äiti
Haluan lähinnä vain kommentoida, ilman iskuvinkkejä, koska niistä en osaa sanoa.
Minäkin olen YH, en kuitenkaan yksinhuoltaja vaan yhteishuoltaja. Lapset kuitenkin asuvat minun kanssani ja minulla on pääasiallinen vastuu lasten hoidosta ja kasvatuksesta koska tapaamissopimuksen mukaan isä tapaa lapsiaan vain joka toinen viikonloppu.
Eli toisin sanoen, niitä YH isiä on pääasiassa lähes yhtä paljon kuin YH äitejäkin. Onkin todella huvittavaa kun aina puhutaan niistä YH äideistä eikä YH isistä.
Toiseksi, minäkin olen akateeminen ja YH äiti, ja ne molemmat ominaisuudet kai monesti pelottavat miehet tiehensä. Olen itsekin miehenkipee ja rakkauden nälkäinen, en kuitenkaan lähde ravintolaan suunnistamaan pelkän munan perässä, mutta niitäkin naisia varmasti löytyy. Ja luulen, että kun löydät tarpeeksi munan kipeen yh:n tai kenen tahansa naisen, ei siinä paljon charmanttia tarvita, sen kun kerrot mitä olis tarjolla ja tarjoilun ehdot. Nykyajan känni- ja ravintolameno on just sitä, et haetaan vain niitä yhdenillan seksisuhteita, oli sitten kyseessä yh, varattu tai sinkku. Siihen kaatui minun ja miehenikin suhde, "sutinaa pusikoissa", tai naisen lakanoissa ravintolaillan jälkeen.
No, tsemiä sulle. Olis kiva tavata sinunlaisesi joskus siellä baarissa. En varmasti seksin perässä juoksis, mutta ajatuksen vaihto kiinnostaa ja minusta saa kovan vastuksen, aihe kuin aihe =)- Wilma
Jos olet tarpeeksi kiinnostunut minusta ja huomaat, että saat vastakaikua esim. silmäpelin muodossa, tee aloite. Tule juttelemaan.
Älä yritä olla mitään muuta, kuin olet, huomaan kyllä, jos feikkaat. Älä myöskään imartele minua, jollet ole oikeasti jotakin mieltä ulkonäöstäni tai luonteestani.
JOs meillä juttu luistaa ja sinua edelleen kiinnostaa, voit kysyä saisitko tavata minua uudelleen.Turha siis kuvitella tämän ensimmäisen tapaamisen jälkeen, että koipea on tarjolla.
Tämän ymmärtäminen tuo sinulle 5 plussapistettä: PLOP PLOP PLOP PLOP PLOP!
No, jos etenet ohjeiden mukaan, soitat minulle (numeron hankit joko kysymällä tai selvittämällä sen jostakin). Teemme treffit jonekin ja tutustumme paremmin. Teen tiettäväksi sinulle, etten ole kiinnostunut yhden-, enkä kahdenkaan yön suhteista.
Jos tässä vaiheessa istumme vielä samassa kahvipöydässä, olet kerännyt itsellesi toiset 5 plussapistettä. PLOP PLOP PLOP PLOP PLOP!
Jatkan kertomalla, että 4 lastani ovat minulle tärkein asia maailmassa,eikä mikään koskaan tulisi menemään sen edelle. (Se ei kuitenkaan sulje pois sitä mahdollisuutta, ettenkö niin halutessani voisi täysipainoisesti rakastua ja jakaa loppuelämääni myös sinun kanssasi.)
Tämän tiedon ymmärtäminen tuo sinulle 10 plussapistettä: PLOP PLOP PLOP PLOP PLOP PLOP PLOP PLOP PLOP PLOP!
Kun olemme tapailleet ja tutustuneet tarpeeksi, voi olla, että siihen kuuluu seksiä. Siitä saat myös plussapisteitä, nollasta kolmeen, riippuen miten meillä menee:)! PLOP PLOP PLOP!
Tässäkään vaiheessa et voi vielä kehua iskeneesi minua! Sen eteen joudut vielä hankkimaan aika monta plussapistettä!
Kysymys kuuluukin: ONKO SINUSTA SIIHEN??? ;) - valloitus
Wilma kirjoitti:
Jos olet tarpeeksi kiinnostunut minusta ja huomaat, että saat vastakaikua esim. silmäpelin muodossa, tee aloite. Tule juttelemaan.
Älä yritä olla mitään muuta, kuin olet, huomaan kyllä, jos feikkaat. Älä myöskään imartele minua, jollet ole oikeasti jotakin mieltä ulkonäöstäni tai luonteestani.
JOs meillä juttu luistaa ja sinua edelleen kiinnostaa, voit kysyä saisitko tavata minua uudelleen.Turha siis kuvitella tämän ensimmäisen tapaamisen jälkeen, että koipea on tarjolla.
Tämän ymmärtäminen tuo sinulle 5 plussapistettä: PLOP PLOP PLOP PLOP PLOP!
No, jos etenet ohjeiden mukaan, soitat minulle (numeron hankit joko kysymällä tai selvittämällä sen jostakin). Teemme treffit jonekin ja tutustumme paremmin. Teen tiettäväksi sinulle, etten ole kiinnostunut yhden-, enkä kahdenkaan yön suhteista.
Jos tässä vaiheessa istumme vielä samassa kahvipöydässä, olet kerännyt itsellesi toiset 5 plussapistettä. PLOP PLOP PLOP PLOP PLOP!
Jatkan kertomalla, että 4 lastani ovat minulle tärkein asia maailmassa,eikä mikään koskaan tulisi menemään sen edelle. (Se ei kuitenkaan sulje pois sitä mahdollisuutta, ettenkö niin halutessani voisi täysipainoisesti rakastua ja jakaa loppuelämääni myös sinun kanssasi.)
Tämän tiedon ymmärtäminen tuo sinulle 10 plussapistettä: PLOP PLOP PLOP PLOP PLOP PLOP PLOP PLOP PLOP PLOP!
Kun olemme tapailleet ja tutustuneet tarpeeksi, voi olla, että siihen kuuluu seksiä. Siitä saat myös plussapisteitä, nollasta kolmeen, riippuen miten meillä menee:)! PLOP PLOP PLOP!
Tässäkään vaiheessa et voi vielä kehua iskeneesi minua! Sen eteen joudut vielä hankkimaan aika monta plussapistettä!
Kysymys kuuluukin: ONKO SINUSTA SIIHEN??? ;)Siinä oli tosi hyvin kirjoitettu teksti, mutta sitä tuskin kaikki miehet ymmärtävät......sulla ainakin oikea tärkeysjärjestys asioissa.....
- Heh...
valloitus kirjoitti:
Siinä oli tosi hyvin kirjoitettu teksti, mutta sitä tuskin kaikki miehet ymmärtävät......sulla ainakin oikea tärkeysjärjestys asioissa.....
Seksi on yksi maailman tärkeimmistä asioista ja jos siitä saa maksimissaan kolme pistettä verrattuna noihin muihin asioihin, niin erikoinen on tärkeysjärjestys.
Onnea vaan. Tuolla pohjalla tosin löytyy varmaan kaverisuhde. Tuskin intohimoista rakastajaa. - WILMA
Heh... kirjoitti:
Seksi on yksi maailman tärkeimmistä asioista ja jos siitä saa maksimissaan kolme pistettä verrattuna noihin muihin asioihin, niin erikoinen on tärkeysjärjestys.
Onnea vaan. Tuolla pohjalla tosin löytyy varmaan kaverisuhde. Tuskin intohimoista rakastajaa....ensimmäinen, joka ei ymmärtänyt!
Mutta ehkä sinullekin löytyy joku jostakin...jolle voit esittää intohimoisia rakastajan kykyjäsi.
Enpä muista väittäneeni, etteikö seksi olisi yksi tärkeimpiä asioita elämässä.:b Se ei silti poissulje muiden asioiden tärkeyttä.
Et saanut plussaa! - alkup.
Vastauksesi oli asiallinen. Kiitos siitä.
- kunniaksi
käväset kaupassa ja hankit tekopimperon, kaikilla herkuilla. Ihan vaan varalle niitä iltoja varten kun ei flaksi käy.
- Gibson
Ehkä olet avannut suusi todella väärään aikaan väärille ihmisille. Ja kuten edellä joku mainitsi, ei kaikki yh:t aina ole hakemassa seksiä, voi pitää muutenkin hauskaa, eikö, esim. tanssia.
Mutta joskus, saattaa yh olla seksi partneriakin vailla, kuten minä muutama viikko sitten ja kyllä sen sitten sanoinkin ja yhdessä lähdetiin ravintolasta pois.
Älä silloin esitä mitään machoa, äläkä maailman valloittajaa muutenkaan,. Ole kohtelias ja huomaavainen muutenkin, hyvät käytöstavat, voit tarjota seuralaisellesi drinkin tai mitä hän haluaa. Ole ihan tavallinen.
Sikäli mikäli se sulta onnistuu. Annoit ymmärtää jotain muuta itsestäsi?
Ei me yh:t olla mitään Justiinoita kuten halventavasti joku - sinä? - sanoit, ei marttyyreitä, ihmisiä mekin ollaan ja monet meistä mukavia sellaisia. Kannattaa tutustua, ja ehkä ei kannnata eka kerralla pyrkiä sänkyynkään, toisella voi jo onnistuakkin ;)
Ja jos et lapsia kammoa, mikset tutustuisi?
Toivottavasti kävelet mua vastaan ;)
- onjoo
just tollaset apinat pilaa kaikkien miesten maineen.
- Tahtoo tietää.
Kerro ensin peniksen koko, niin lähden mukaasi jos se on tarpeeksi iso.
Tämä kyllä koskee kaikkia naisia, isolla lähtee.- Nimetön
ei varmaan isoimmasta päästä mutta vaimo on ollut tyytyväinen 26 vuotta eikä koko ratkaise vaan missä SE on kiinni (polla mukana)
- ----
Nimetön kirjoitti:
ei varmaan isoimmasta päästä mutta vaimo on ollut tyytyväinen 26 vuotta eikä koko ratkaise vaan missä SE on kiinni (polla mukana)
ei todellakaan ole koosta kiinni. Mutta se on vähän sama asia kuin että jos vaihtoehtoja on, kummalla otat mieluummin kyydit Ladalla vai Mersulla.
- akateeminen yh
Eiköhän ne yh:t ole naisia siina missä kaikki muutkin joten miksi erottelu. En todellakaan ihmettele jos elät puutteessa. Ehkä saisit naisia paremmin vetämällä pussin päähän ja pitämällä suun kiinni. Suosittelisin lämpimästi myös pumppubarbaran ostamista:)vastaisi lähinnä tarpeisiisi.
- yh ja onnellinen siitä :)
ai yh:t on helppoja =)ja vielä varmempi jos on blondi... Voin sanoa että ei pidä yleistää todellakaan, itse olen yh ja blondi ja onnellinen :)
ja en tosiaan baarista hae seksiseuraa enkä muutakaan. lähinnä naurattaa ne miehet jotka jankuttaa ja jankuttaa kun luulevat saavansa p...a yh:lta =) - Akateeminen YH vastaa
Aivan aluksi voin vain todeta ettet vaikuta kovinkaan akateemisilta kun niputat kaikki YH:t saman kategorian alle. Sinun mielestäsi siis YH (oli akateeminen tai ei) on selvästi huonompi vaihtoehto kun pelkän peruskoulun käynyt lapseton nainen?
Omasta puolestani voin sanoa, että etsin viisasta miestä, jonka kanssa kemiat kohtaavat. Viisaalla tarkoitan että ihmisen älykkyys, persoona ja elämänkokemus ovat sopivassa tasapainossa keskenään. Näin ollen minun kohdalla akateemisuus ei ole mikään ykköskriteeri.
Taustatietona mainittakoon, että olen 35-vuotias
YH PK-seudulta, kaunis, hoikka, ikäistäni huomattavasti nuoremman näköinen, hyvässä ammatissa ja minulla on velaton perheasunto Helsingissä. Et vältäämättä usko tätä, mutta valitettavasti elämä tuo yllätyksiä oli ulkonäkö ja muut taustat mitä hyvänsä. Luuletko todellakin, että vain rumat, köyhät ja vähän koulutetut saavat lapsia ja eroavat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511447- 639900
- 1495597
- 1443794
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 652815
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603