Nolo tilanne

Sanja__

Laitoin vähemmän vakavissaan deitti-ilmoituksen ja sainkin kiitettävästi vastauksia (olen n20vee)ja yhden kanssa aloitin tiiviin "mailisuhteen".

Yllättäen tämä mies vaikuttaa mieltymyksineen ja jutunaiheineen tosi samanlaiselta kuin itse olen. Kuvatkin vaihdettiin. En ole hetkeen seurustellut ja viihdyn paremmin yksin,koska yleensä se olen minä joka särkee toisen sydämen,kun kyllästyn ja päädyn aina itsenäisempään yksinoloon.

Nooh,hän on ehdotellut että joko tavattaisiin ja selvästi hakee oikeaa suhdetta. Minä en sitä haluaisi, en ole tosissani, kuhan huvikseen mailailin vaikka kiva onkin. Miten ihmeessä pääsen tilanteesta ulos? Pelkään,että jos tapailen häntä, en haluakaan suhdetta ja särjen taas yhden sydämen. Miten hienovaraisesti katkaisisin mailisuhteen ilman että hän loukkaantuisi?

11

2663

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..keino..

..ja lopulta hienovaraisin, on kertoa omat ajatuksensa suoraan.

• samaa

mieltä kuin edellä, eli miksipä et kertoisi rehellisesti miten asiat on.

Kumma miten nykyään tuntuu että mitä vaan voidaan ja uskalletaan, mutta rehellisiä ei ikinä!

• ihmettelijä

Olet tilanteeseen päätynyt? Oletko kenties laittanut ilmoituksen deittipalveluun? Jos niin on, niin minkä ihmeen takia olet niin tehnyt? Etsi kirjekavereita muualta!

• mieltä!

Olen täysin samaa mieltä. Aina löytyy noita jotka vain haluavat leikkiä ja pelleillä.

• aika mies

poistaa profiilisi. Josset hae seuraa ja tiedät tämän itsekkin niin miksi ihmeessä sitten profiili a pidät sinkku palstalla. Useammat tuolla kuitenkin ovat hakemassa seuraa ihan tositarkoituksella ja eivät varmastikkaan halua sinuun tuhlata aikaasi, en ainakaan minä tahtoisi. Poista profiilisi.

• Bianca

Mieti jos mailikaverisi on ollut IKUISUUDEN sinkkuna ja haaveilee sinusta päivin ja öin, tarkistaa mailinsa parin minuutin välein ja suunnittelee jo kenties kesähäitä!!? Itsestäni en tässä puhu, mutta jotkut ottavat nämä mailailusuhteet todella (siis TODELLA) tosissaan eikä hauskanpitona kuten sinä ilmeisesti olet tehnyt.

Mielestäni olisi epäreilua sanoa hänelle että et ollut hetkeäkään tosissasi, vaikka eihän se toki rehellistä puhetta ole jos kaiken kieltää.. Mutta ei ole myöskään reilua sanoa toiselle päin naamaa (tai yhtäkkiä mailissa) että mä vaan pelleilin sun kustannuksella.. Mene itseesi ja tuhoa profiilisi.

• hai sie!

Niitä profiileitas sinkku palstoille jossei kerta seura tosiratkoituksella kiinnosta.

• Tuolla sanotaan että poista profiili. ÄLÄ poista selittämättä miehelle, ei hän ymmärrä miksi katosit ja se odottaisi sinua kuin kuuta nousevaa. selitä sille ja sitten poista jos siltä tuntuu, tai sano että pidetään homma kirjoitusasteella...
      ÄLÄ yllättäen poista profiiliasi

• Sanja__

Ei mul mtn profiilia ole, koska en tänne suomi24:en ole deitti-ilmoitusta laittanut, vaan yhteen toiseen paikkaan, jossa on vain itse ilmoitus. Olen vain mailiyhteydessä kys. henkilöön.

Joku tuolla sanoi, että toiset ottavat mailailun todella tosissaan (en tiedä,oliko sarkasmia), mutta siis tämä hlö vaikuttaa juuri sellaiselta ja kirjoittelee tiuhaan tahtiin vastauksia. Kieltämättä rehellisyys on vaikeaa tämmöisissä tilanteissa :/ Ja kaduttaa kyllä,kun huvikseen menin moisen ilmoituksen laittamaan, taisin sillä hetkellä ajatella et jos sitä miehen taas hommais pitkästä aikaa,mutta nyt olen ihan toisissa aatoksissa. Harmittaa vähän,että hlö on oikeasti kivanoloinen. SIlti näen parhaaksi katkaista jutun jollain tavalla.

• MMM

ku jätät vain vastaamatta ja vaivut hiljaisuuteen, niin kaikki naiset tekee ja me miehet osataan sitä odottaakin. Mitä tuota turhia selittelemään, koska et kuitenkaan sano sitä, että ihan huviksesi mailailit, turha ladella puolitotuuksia tai valkoisia valheita.

• sen kestäköön!

Kuvittele itsesi sen miehen tilalle. Millaisen selityksen sinä voisit haluta innostuttuasi toisesta ihmisestä ja huomattuasi hänet viesteissään mukavaksi? Tuskin kuitenkaan kylmää vettä niskaasi....

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      72
      4989
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      116
      4699
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      80
      4193
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      103
      4113
    5. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      3
      3308
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      122
      3104
    7. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2838
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      28
      2787
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      40
      2763
    10. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2752
    Aihe