pelureita,pelkureita,pettureita

pettynyt,petetty,pelaamisee...

Eikö netin kautta todellakaan löydy tavallisia, kunnollisia miehiä ikäluokassa 30-40v? Nuoremmissa vaikuttaisi olevan aivan ihania tyyppejä, mutta kun he taas katselevat ikäisiään, eivätkä huoli itseään vanhempaa yh:ta.

Yli 30v ikisinkut miehet ovat sitoutumiskyvyttömiä, tai vaativat naiselta sellaista tasoa ettei tavallinen yh siihen yllä. Tavallisia, kilttejä miehiä ei ainakaan netistä löydy, ja baareissa ei jaksaisi enää hillua parikymppisten seassa : ( Mistä löydän teitä mukavia, tasapainoisia, naista arvostavia miehiä, jolla ei ole alko-ongelmaa, ja pitäisi muutenkin huolen itsestään ja läheisistään ??

30

5076

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Carita

huomannut..

Joku ihme villitys on 30-40v, ihan kuin eivät haluaisi sitoutua.Piinaavaa suhdetta on ollut.

t.Kokemusta on ja kohta menee hermot.

• Carita

olen sinkku,asun yksin,ei luurankoja kaapeissa.Mies silti hakee uutta(tai on profiili kokoajan auki),vaikka meillä menee ok.Pitemmänpäälle se vie hermot..

• Carita kirjoitti:

olen sinkku,asun yksin,ei luurankoja kaapeissa.Mies silti hakee uutta(tai on profiili kokoajan auki),vaikka meillä menee ok.Pitemmänpäälle se vie hermot..

Siis olet sinkku, asut yksin, silti MIES hakee uutta, vaikka MEILLÄ menee hyvin.
        Nyt en ymmärrä mutta on kyllä mielestäni ristiriitaa jutussasi...

• Carita
        airfoil kirjoitti:

Siis olet sinkku, asut yksin, silti MIES hakee uutta, vaikka MEILLÄ menee hyvin.
        Nyt en ymmärrä mutta on kyllä mielestäni ristiriitaa jutussasi...

Asumme eri osotteissa,emme samankaton alla (vaikka toistemme luona usein aikaa vietämmekin)

Suhteenalkuvaihetta kai tämä on?
        "Olemme koeajalla"

Tapasimme suomi24:ssä.

• Carita kirjoitti:

Asumme eri osotteissa,emme samankaton alla (vaikka toistemme luona usein aikaa vietämmekin)

Suhteenalkuvaihetta kai tämä on?
        "Olemme koeajalla"

Tapasimme suomi24:ssä.

No nyt ymmärsin, Anteeksi.

Tietääkö mies sinun tunteesi, jos epävarma mitä sinä tunnet häntä kohtaan, jos olet sanonut rakastavasi häntä, sitten miehesi käytös on tuomittavaa.:(((((Kuten ketjun aloittaja sanoi.

Ketjun aloittaja on väärässä, ei kaikki ole kuten hän sanoi. :)))

• Carita
        airfoil kirjoitti:

No nyt ymmärsin, Anteeksi.

Tietääkö mies sinun tunteesi, jos epävarma mitä sinä tunnet häntä kohtaan, jos olet sanonut rakastavasi häntä, sitten miehesi käytös on tuomittavaa.:(((((Kuten ketjun aloittaja sanoi.

Ketjun aloittaja on väärässä, ei kaikki ole kuten hän sanoi. :)))

..uskotella itselleni etten ole kiintynyt näin paljon ja haluan antaa hänelle "vapauden" niin kauan kuin..äh.. en osaa selittää..sorry.

• Carita kirjoitti:

..uskotella itselleni etten ole kiintynyt näin paljon ja haluan antaa hänelle "vapauden" niin kauan kuin..äh.. en osaa selittää..sorry.

On luonnollista että olet jo kiintynyt ja tunnet mustasukkaisuutta että mies etsii vielä parempaa... (aistin sen)
        Voi kun toivon että miehesi tulisi järkiinsa ja lopettaisi touhun ja keskittyisi sinuun. Voimia siihen asti Carita...

Pyydän itse sinulta vielä anteeksi aijempia viestejäni, en tajunnut koko kuviota. Huomaan että olet kunnon nainen:))))

• Ratkaisee paljon.
        Carita kirjoitti:

Jos mies on lapseton, se hakee tulevalle (?) lapselleen äitiä. YH:t voivat kelvata vain äärimmäisessä tapauksessa eli sinun tulisi olla erittäin varakas/kaunis/ jokin muu ihmeolento kelvataksesi lapsinesi.

Minäkin tapasin yhden pk-seudulla, suomi24:n kautta. Proffassa 35v, oikeasti 41v. Kaikenlaiset naiset kiinnostaa mutta oikeasti haluaa isäksi. Sanoikin sen suoraan: "Harmi ettei tavattu aikaisemmin kun sä oot niin hyvä tyyppi ja just sellainen nainen josta tykkään. Mut kun sä oot menny steriloimaan ittes..."

• Carita
        Ratkaisee paljon. kirjoitti:

Jos mies on lapseton, se hakee tulevalle (?) lapselleen äitiä. YH:t voivat kelvata vain äärimmäisessä tapauksessa eli sinun tulisi olla erittäin varakas/kaunis/ jokin muu ihmeolento kelvataksesi lapsinesi.

Minäkin tapasin yhden pk-seudulla, suomi24:n kautta. Proffassa 35v, oikeasti 41v. Kaikenlaiset naiset kiinnostaa mutta oikeasti haluaa isäksi. Sanoikin sen suoraan: "Harmi ettei tavattu aikaisemmin kun sä oot niin hyvä tyyppi ja just sellainen nainen josta tykkään. Mut kun sä oot menny steriloimaan ittes..."

Lapsia. Minä en kai sitten kelpaa tällaisena kuin olen? Minkäs sille mahtaa,mutta minä en jaksa kiinnostua muista miehistä.

(Vielä ainakaan)

Tuskattuvaa olisi alkaa taas kaikki alusta.
        Olen sitten mieluimmin yksin.

• Carita
        airfoil kirjoitti:

On luonnollista että olet jo kiintynyt ja tunnet mustasukkaisuutta että mies etsii vielä parempaa... (aistin sen)
        Voi kun toivon että miehesi tulisi järkiinsa ja lopettaisi touhun ja keskittyisi sinuun. Voimia siihen asti Carita...

Pyydän itse sinulta vielä anteeksi aijempia viestejäni, en tajunnut koko kuviota. Huomaan että olet kunnon nainen:))))

Kiitos lämpimistä sanoistasi :)

• giotis

tavalla miehet voisivat kirjoittä ja kysyä niin kuin sinä esimerkiksi,enkä minä usko että netin kautta voi löydy o.k nainen, ja samalla miehet voisivat kysyä mistä löydamme tasapainoisia naisia joilla ei ole ALKO ongelmaa kun ei kaikki jaksa olla Baareissa.miehet sanoo yleensä kaikki hyvät naiset on varattut ja ilmeisesti naiset puhuvat samalla.
      petymyksiä on jokaisella puolella ja pikku hilja ihmiset pelkäämme toisiamme emme uskallä aloitta mitään,on se hyvin vaikeä rakentaa ja säilyttä kunon suhtten.yleensä nettistä löytty ihmisia jotka on ujoja,epätoivoisiä,viialisia,huijareittä,toiset testavat omansa vetovoimansa jne.kukka tähänsä voi istua tuolilla kotona ja kirjoittä Anonimina,ihan mitään vaan ja LIVEnna tilane on aivan toisenlainen.minä esimerkiksi en ymärrä miksi ihmiset laitavat trefi ilmoitukset kun ei uskallä mennä mihiinkään jostakin syystä,tai ei ne vasta tai en ymärrä mitä esimerkiksi tärkoittä "normaali"vartalon tyypi.
      toki kaikki on omia asioitta minä vaan yritin sanoa mun oma mielipiteeni avoimesti,ja ehkä ei tarvi siloin kun ihmisellä on "huono päivä"haukua toisille.me miehet ajatelemme asiat IHAN eri tavalla se on todistettu tieteelisesti.
      hyvää jatkoa sulle ja anteeksi kun menin pitkään ja viela virheistä.

p.s.puhuin ikäryhmästä 40-50 en halua sotkea nuoria tähän.

• mies...

Onhan meitä...tuntuu vaan olevan niin ettei naisille kelpaa normaali mies joka ei oo kaljamaha, juoppo tai peluri.
      Moni ottaa yhteyttä ja kirjoittelee, joa tapaa ja sanoo sit et oot ihan kiva, kunnollinen, ok näköinen ym..mut et oikein mun tyyppiäni. Haloo ekoilla treffeillä ei paljoo voi toisesta sanoa mitään, koska tilane on hiukan "jännittävä".
      Mut jos sua kiinnostaa ihan kunnollinen mies jolla ei oo luurankoja kaapissa ni laittele viestiä. [email protected]
      p.s. pirkanmaalta

• pettynyt,petetty,pelaamisee...

Vaikutat tylsältä, ei kiitos

• en ole tuo joka sanoi

että ei kiinnosta, olet tylsä. Joku ilkimys vain haluaa tulla kiusaamaan ; ( En asu pirkanmaalla, muuten ottaisin yhteyttä : )

• mies....
        pettynyt,petetty,pelaamisee... kirjoitti:

Vaikutat tylsältä, ei kiitos

Voisiko johtua siitä et en osaa pukea ajatuksiani tekstin muotoon?
        En ole ikinä ollut hyvä kirjoittaja, mutta ainakin porukka viihtyy mun seurassa....siis tuolla ihan oikeassa maailmassa..

• haukkujaa

Jos haukut ihmisiä kaljamahoiksi, niin ei kiitos, tämä nainen kääntää katseen suuntaa.
        Se nyt on vaan niin, että moni mies luulee olevansa normaali ja tautisen mukava, mutta silti päästää suustaan toisia halventavia kommentteja. Ei kiitos.

• mies...
        haukkujaa kirjoitti:

Jos haukut ihmisiä kaljamahoiksi, niin ei kiitos, tämä nainen kääntää katseen suuntaa.
        Se nyt on vaan niin, että moni mies luulee olevansa normaali ja tautisen mukava, mutta silti päästää suustaan toisia halventavia kommentteja. Ei kiitos.

tuota hokee koko ajan ei kaljamahaa, ei juoppo ym...eli näitä naisia ei siis sun mielestä kannata katsoa....?

• Hopefull

Aivan ja kun lisäät ikääsi vielä kymmenen vuotta, on tilanne ihan sama. Jotenkin ottaa pattiin miehet siinä mielessä, että jos on eronnut niin voi tavata lastaan milloin sopii ja haluaa. Mutta yksinhuoltajanainen on kokonainen paketti ja kuinka moni mies on niin kypsä ja tasapainoinen, että pystyy tähän kelkkaan lähtemään? Voin kahdeksan vuoden etsinnän kokemuksella sanoa, että kelkkkailijoita ei todella ole. Elänkin siinä toivossa, että kun lapset aikustuvat, niin olisiko sitten minun aika?

• nainen27

Olisin voinut kirjoittaa juuri tuon saman. Jos tapaat netin kautta mukavan miehen, paljastuu kuitenkin oitis, että mies on nettiaddikti, pyörittää kymmentä naista yhtäaikaa ja rankkaa niitä pelaillen paremmuusjärjestykseen kyynisten kriteereiden kautta. Toinen vaihtoehto on, että mies on varattu, mutta haluaa leikitellä illuusiolla vapaudesta, jos vaikka eroaisi sitten kun on löytänyt paremman kuin se oma vaimo. Hyi hel...!! Jätin koko touhun sen yrjöttävyyden vuoksi. Mielluumin vaikka baareihin, kuin että alistuisi tälläiseen pelleilyyn..Todella sääli, että muuten normaaleilla miehillä menee näin pahasti puurot ja vellit sekaisin, että kumppanin etsinnästä tulee samanlaista kuin jonkun teknisen laitteen hankinnasta, vertaillaan, vertaillaan ja mietitään olisiko riittävät toiminnot jne.Mikään ei enää riitä, ja loppupeleissä mies saa kiksit vaan itse laitteiden ( tässä naisten) vertailusta. Huhhuijaa! Niin ja en väitä että vaan miehet, samaa tapahtuu varmaan myös toisin päin, kyseessä siis varmaan yleinen ilmiö netissä, kun ihmiset unohtaa arkisen realismin, ja tekee nettimaailmasta todellisuutensa..
      Onnea kaikille sen oikean etsintään, tai ihan mihin vaan! :)

• taas yksi

joka yleistää tämän kaikkiin miehiin!!
        Muista kuitenkin, että on niitä ns. kunnollisiakin, jolle riittäisi se yksikin johon voisi pitää yhteyttä.

Ne naiset joihin olen törmännyt netissä ja vaihtanut kuulumisia, ovat olleet enemmän ja vähemmän näitä monen kanssa pelaajia.

Naisilla kun sitä valinnan varaa täällä netissä on takuulla enemmän kuin meillä miehillä. Olisin kiitollinen edes yhdestä rehellisestä viestien vaihtajasta, mutta sellaista ei ole vielä ainakaan näköpiiriin tullut.

• netti pullollaan.

30-40 vee miehiä ei näytä kiinnostavan kuin noin 15-20 vuotiaat tyttöset.Katsokaapa naiset joskus nuorten neitojen profiileita ja vieraskirjoja.Pääsääntöisesti vieraat näissä nuorten naisten profiileissa ovat näitä 30-40 miehiä.

• Meitä yli 30v kilttejä Naisen huomioon ottavia miehiä löytyy......aivan varmasti.

• aiheen aloittaja

mutta olette aina eri paikkakunnalla kuin minä??? ; ( Sinä jo NÄYTÄTKIN kiltiltä - SMACK : )

• mies....

Taitaa vaan olla niin että kun valikoimaa on, sieltä valkkautuu nää ruuneperit monta rautaa tulessa pitävät helpommin esiin...
        Mut onneksi on sosiaalista elämää ihan ilman nettitreffailuakin...
        Baareista vaan ei oikein kunnollisia naisia juurikaan löydy ja harrastusten parissa ne on jo kaikki varattuja.

• aiheen aloittaja kirjoitti:

mutta olette aina eri paikkakunnalla kuin minä??? ; ( Sinä jo NÄYTÄTKIN kiltiltä - SMACK : )

on vaan hidaste.....ei este. Milläpä paikkakunnalla Neiti vaikuttaa?

• 24-nuorukainen

Arvaappas mitä 24v. miehellä on päässään tällä hetkellä?

"Miksi parikymppiset naiset eivät kykene sitoutumaan?"

Eli nuoret uroot, jotka ovat saaneet kunnon nykyaikaisen kasvatuksen eivät löydä hyvää naista. Naiset kun ovat netissä yleensä vain sitoutumiskammoisia "kaikkien ovien avoimena pitäjiä" tai prinsessakompleksissa rypeviä epärealisteja, jotka eivät ymmärrä miesten ajatusmaailmaa.

Meikäläisillä alkaa löytyä sopivia pareja vasta nelikymppisenä, kun nämä juoksijat ovat vihdoin rauhoittumassa ja prinsessat tarpeeksi usein pettyneitä. Rypyt Rauhoittaa. Hehehee!

Parisuhde on vakipanojen aatelia. Tätä vaan ei kestä sanoa vaimolle... ja elämä hymyilee taas (nelikymppisenä).

• Helmen_

Älkäähän luopuko toivosta, kyllä niitä hyviä miehiä vielä on! Minäkin olen käynyt kymmenillä treffeillä vuosien mittaan, parin kanssa seurustellutkin. Mutta nämä eivät kyllä olleet "kunnollisia". Ja kas, viimein tärppäsi. Nyt vain ihmettelen että miten on mahdollista että näin hyvä tuuri on käynyt.
      Ei tämäkään ilmaiseksi löytynyt. Tiputin itse vaatimuksiani, sai olla yli 40, eikä ulkonäön tarvitse olla mallikatalogista. Ja nyt tuntuu että kuinka ihmeessä olen ollut niin tyhmä että olen tähän mennessä hylännyt kaikki ns. "tylsän tuntuiset tyypit".
      Näin tänään!

• Leijona38

Älä huoli, on meitäkin miehiä joita on elämä potkinut päähän enemmän ja vähemmän. Harva mies tunnustaa että osaa esim. itkeä muuta kuin hautajaisissa. On täällä maan päällä semmoisiakin miehiä kuin ottaa naisen semmoisena kuin on. Eli omana ittenään. Mä en ainakaan tykkää naisesta joka esittää jotain muuta kuin on. Arvostan naista joka osaa olla oma itsensä. Mä olen yh-iskä eronnut ja elänyt 10v tossun alla suomeksi ja suoraan sanottuna. kyllä meitä pehmosiakin miehiä maan päällä vielä on. Toivottavasti sinäkin löydät semmoisen.

• HEWi.

Tässä ainakin on ihan sitoutumiskykyinen ja kiltti vähän päälle kolmekymppinen mies. Olen vaan joutunut pettymään naisiin muutaman kerran, joten vielä pompin sinkkuna.

• ____________

... aivan varmasti löytyy Ok-tyyppejä ikähaarukassa 30-40 niin miehistä kuin naisistakin. Valitettavan paljon vaan tuntuu löytyvän kaikkea muutakin? Aivan saman kysymyksen kuin jutun aloittaja esittää, voi kääntää myös naisiin suunnatuksi näissä ympyröissä.

Tiedä sitten ovatko monet naiset sen kummemmin "pelimiehiä" mutta sitä kuuta taivaalta kyllä tunnutaan tavoittelevan. Sehän voi tietenkin olla oman itsetunnon pönkitystäkin, kun "pidetään tavoitteet korkealla"? Vaan joskus on kyllä käynyt mielessä, että realistisestiko todellakin?

Voin kyllä toisaalta kuvitella noissa nettideittiympyröissä pyörivän suhteellisen suurella osuudella niin naisten kuin miestenkin osalta kivan "harrastuksen" löytäneitä:) Kymmenillä ja taas kymmenillä treffeillä kävijöitä, huh huh.

Niin ja nämä havainnot nimenomaan tuosta 30-40v ikäluokasta. Heheh itse kyllä laitoin stopin tuolle nettideittailun väylälle kyllästyneenä näihin elämäntapadeittailijoihin. Hahah ja tuo "ei alko-ongelmaa" ehdin kyllä havaita lähinnä käänteiseksi kliseeksi. Miehenä kertoessasi, että et dokaa käytännössä ollenkaan niin sehän lähinnä karkoittaa naiset??
      Siihen ei ole sen erityisempiä syitä, vaan se ei ole mun juttu ja piste.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe