petetyt

pettäjät

kunka moni on huomannut kumppanin petolliset puuhat? kuinka kauan hän sai salattua?
kuinka moni voi "ylpeänä" kertoa ettei koskaan jäänyt kiinni? ja kuinka pitkä suhde takana? olitko kotona ok. jne?

8

1141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen minäkin

Ukollani oli huora monta vuotta, tutut ja sukulaiset tiesivät siitä. Minä tein uraa kovaa vauhtia ja sitten tuli saneeraus ja jäin kotiin. Siinäpä sitten alkoivat silmäni avautua. Ukkoni vain huusi, että olen mustasukkainen ja näen hörhöjä. Mutta sitten kerran soitin tiettyyn numeroon ja sieltä käheä ääni huusi no mooiiikkkaaaa! Kyllä karvat nousi pystyyn ja sanoin ukolleni vain, että hörhöillä kuuluu olevan äänikin. Olihan se huorapukin pakko sitten tunnustaa, että oli hoitsun kanssa riksussa kävellyt aivan reilusti ja kapakoissa istuskellut kaikkien tuttujen nähden. Käytiin Kokkolassa ja Vaasassa hotelleissa makaamassa, kun oli työreissuja. Vanhin poikani sitten ilmoitti ukolle, että hotellireissut ja autolla ajot firman piikkiin loppuvat ja loppuivathan ne.
      Minä vain istuin kotosalla, kun huorapukki huusi menevänsä lottoa tekemään. Enhän tiennyt, että yhden o-ympärillä se lotto vain pyörikin. Minuun sattui vain se, että olikin vanhempi mummukka kyseessä ja että touhu oli kestänyt monia vuosia ja vielä se, että ukkoni ei ollutkaan ainoa hoito. Jos nykyään joku tulee minulle sanomaan, että minun mieheni ei petä, niin voisin vaikka vetäistä. Mutta tämähän on vain elämää.
      Jos jotain suren niin sitä, että nyt olisi avioero selvä, ellen olisi vetänyt paperia pois. Tyhmyydestä sakotetaan.

• Petoksen uhri

minua petettiin viisi vuotta. Ex-mieheni seurusteli avoimesti naisensa kanssa. Mies petti minut, ystävät pettivät minut, työkaverit pettivät minut, kukaan ei kertonut, vaikka tiesivät. Vielä minä sen ymmärrän jos sitten pitää myöhemmin suunsa supussa mutta että minulle pitää kertoa yhden sun toisen että kyllähän minä sen tiesin kun olin nähnyt monta kertaa jo silloin alussa. Joten kaikki ne muka ystäväni ja kaverini jotka asiasta minulle puhuivat menettivät minun silmissä jotain tärkeää. En ole ikinä antanut anteeksi heille, vaikka ex-miehelleni olenkin. Siitä on jo todella kauan. Että silleen.

• juuri petetty

antamaan anteeksi? Mikä oli miehesi syy pettämiseen? Mitä teitte selvitäksenne kaikesta? Minä olen juuri saanut tietää että minua on petetty pari vuotta.. Mä en tiedä mitä nyt pitäisi tehdä? Mies ei osaa vastata miksi teki mitä teki?

• Petetty
        juuri petetty kirjoitti:

antamaan anteeksi? Mikä oli miehesi syy pettämiseen? Mitä teitte selvitäksenne kaikesta? Minä olen juuri saanut tietää että minua on petetty pari vuotta.. Mä en tiedä mitä nyt pitäisi tehdä? Mies ei osaa vastata miksi teki mitä teki?

Ota itsellesi aikaa. Nyt ei ole oikea hetki tehdä päätöksiä erosta tai jatkamisesta. Pohtikaa miehesi kanssa mitä haluatte tehdä, mikäli haluatte jatkaa yhdessä sen eteen on tehtävä paljon työtä.

Voi olla, ettet koskaan saa tietää syytä pettämiseen. Sinä et kuitenkaan ole se syyllinen. Pettämisestä päätti miehesi ja se toinen, mikäli hän tiesi miehesi olevan naimisissa.

Etsi ystävä tai ammattiauttaja, jolle voit puhua. Käsittele kaikki tunteesi - luultavasti koet myös vihaa, inhoa ja katkeruutta. Ne koettuasi pystyt jälleen rakastamaan. "Lähelle on pitkä matka."

Anteeksi antaminen on vaativa tehtävä. Itse en koskaan anna anteeksi pettämistä, en sitä myöskään unohda. Olen hyväksynyt puolisoni vajavaisena, ihmisenä, joka voi tehdä yhden suurenkin virheen - vuoden suhde - mutta vain sen yhden. Halusimme kumpikin jatkaa liittoamme, silti kriisimme oli syvä. Saimme monenlaista apua ja nyt elämme onnellisina yhdessä.

Voimia sinulle - et ole yksin. Pilvisen päivän jälkeen paistaa aurinko.

• Pimu

Minä aloin aistia miehestäni pettämisen meinin gin, kun alkoi näkyä kotona vähemmän ja vähemmän ja kiinnikin jäi sit heti kun vähän kytsin. No mitätöi koko jutun ja pyöritti mua kuukauden valehtelullaan ja jäi taas kiinni. No potkaisin pihalle ja jäätiin lasten kanssa kotia asumaan. Ja nyt samantien haetaan avioero. Mies asuu kultansa luona. Tapahtuu niin äkkiä 15 yhteisen vuoden jälkeen (enkä olisi ikinä ukosta uskonut) ettei meinaa perässä pysyä...Mutta se on kerrasta poikki...Hyvä kun pääsen eroon : )

• ...

Käytös muuttui kuin seinään. Sen huomaa niin selvästi. Ja mun pettäjäpartneri oli vielä niin huono valehtelemaan, näki kilometrin päähän, ettei tarkoittanut mitä sanoi. Ja todistusaineistoa ei tarvinnut kauheasti haeskella, sitä on niin uppoutunut ja innoissaan siitä pettämisestä, ettei muista minne kuittejaan sun muuta jättelee... Naurettavaa puuhaa.

Valheilla on AINA lyhyet jäljet. Hyvä niin.

• aika pian

kaikki tapahtui parin kk sisällä.. kaikki vaan muuttui yhtäkäkkiä...kylmäksi.. miehen käytös muuttui... eihän siinä kauaa tarvinnut laskea 1 1.. ero olikin sitten vaikeampi, kun oli yhteistä omaisuutta jne.

• tarina

mies oli pettänyt minua 6kk yhdessäolon jälkeen, olin viettämässä vkl turussa (asun helsingissä) oli parhaan ystäväni häissä. petti ystävänsä tyttöystävän kanssa, selvinpäin. sain tietää asiasta 2kk päästä, kun olimme menossa kesälomamatkalla.. nainen soitti minulle ja kertoi asian. oli yrittänyt kiristää poikaystävääni kertomaan asian minulle, mies oli katuva.. ja annoin anteeksi.. olimme tämän jälkeen yhdesä vielä melkeen 3 vuotta. ennen, kun hän petti minua uudelleen. elämä romahti ja enään en usko pettäjiin. itse en niin tee, joten tämän jälkeen en ole pettäjä miehiä katsellutkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3711
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      33
      3304
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2918
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2760
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1778
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1739
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1589
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1537
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      29
      1519
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1514
    Aihe