VHH aiheuttaa impotenssia

gimma28v

Mä olen fitnessissä kilpaileva muija, ja harrastusvuosien aikana ovat tulleet tutuksi urheilupiirit. Usein on jollakin tutulla kundilla jokin dieetti päällä. Vuosien, ja melko monen VHH-dieettajan, kokemuksella voin sanoa, että taitaa tuo VHH aiheuttaa impotenssia. Usein on vielä niin, että kundi ns. massakaudellaan on vireimmillään, mutta sitten ykskaks, into vain lopahtaa. Epäilen, että tällä on tekemistä verisuonten tukkeutumisten kanssa. Rasva kun ei ole mitään kevyttä syötävää, vaan tuppaa aiheuttamaan monia verenkierto-ongelmia. En ole huomannut muiden dieettien aiheuttaneen kundeissa tällaista. Myös psyykeen päälle näyttäisi tuo VHH käyvän, kun ovat niin kiukkuisia. Vai johtuuko tuo kiukkuisuus juuri siitä, että ei stondaa..mene ja tiedä.

Itse en diettaa VHH:n avulla, koska haluan syödä sitä mistä pidän. Enkä kestäisi niitä päänsärkyjä, joita monella pari viikkoa on. Onko teistä kellään kokemusta vastaavasta?

39

2031

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Micci_67

      Eipä ole yli puolen vuoden VHH aiheuttanut mitään potenssi ongelmia. Tiedä sitten johtuuko siitä, että tulee se noin puoli kiloa kasviksia syötyä päivässä.

      Olen kyllä vuosien varrella kuullut että bodareilla olisi noita ongelmia, itse kyllä epäilen nappien nauttimista syyksi, ja tästähän on kyllä todisteitakin.

      Ei ole rasva kevyttä, mutta ei sen tarvitsekkaan olla. Suonia se ei tuki, kun nauttii rasvansa monipuolisista lähteistä. Hyvä rasvahan poistaa tukkeumia ja parantaa kolesteri arvoja.

      Vai kiukkuisia, heh, itse en ole läheskään yhtä äkkipikainen kuin ennen, ja vastaavista kokemuksista ollut kuullut muiltakin. Eräällä jopa ADHD oireetkin ovat jonkin verran helpottaneet VHHn myötä.

      Ei ole ollut päänsärkyä, ei aloituksessa, eikä sen jälkeenkään. Ehkä jollakin saattaa pari päivää olla Atkinsin aloituksessa, mutta onneksi VHHta voi noudattaa monella tapaa ja pääsärystä ei tarvitse kärsiä päivääkään.

      Provoltahan tuo viesti vaikuttaa, mutta menkööt.
      nimim. -20,8kg viime kesästä

      • Hmm?

        "Eipä ole yli puolen vuoden VHH aiheuttanut mitään potenssi ongelmia. Tiedä sitten johtuuko siitä, että tulee se noin puoli kiloa kasviksia syötyä päivässä."

        Meinaatko että runsas kasvisten syönti aiheuttaisi potenssiongelmia? Onko tuo taas jotain suomalaista "raavas mies" -propagandaa että jos mies syö kasviksia niin se on homo ämmä?


      • kasvikset pitävät
        Hmm? kirjoitti:

        "Eipä ole yli puolen vuoden VHH aiheuttanut mitään potenssi ongelmia. Tiedä sitten johtuuko siitä, että tulee se noin puoli kiloa kasviksia syötyä päivässä."

        Meinaatko että runsas kasvisten syönti aiheuttaisi potenssiongelmia? Onko tuo taas jotain suomalaista "raavas mies" -propagandaa että jos mies syö kasviksia niin se on homo ämmä?

        yllä mieskuntoa, tarkoitti kirjoittaja..


      • Hmm?
        kasvikset pitävät kirjoitti:

        yllä mieskuntoa, tarkoitti kirjoittaja..

        Joo no en tainnut ymmärtää. Miksi mies sitten kertoo että johtuisikohan hänen hyvä mieskunto siitä että hän syö noin vähän kasviksia?


      • Micci_67
        Hmm? kirjoitti:

        "Eipä ole yli puolen vuoden VHH aiheuttanut mitään potenssi ongelmia. Tiedä sitten johtuuko siitä, että tulee se noin puoli kiloa kasviksia syötyä päivässä."

        Meinaatko että runsas kasvisten syönti aiheuttaisi potenssiongelmia? Onko tuo taas jotain suomalaista "raavas mies" -propagandaa että jos mies syö kasviksia niin se on homo ämmä?

        Näitä asioitahan voi ymmärtää niinkuin haluaa.
        Tosi asia on kumminkin se, että ei ole ollut ongelmia, ja vastoin yleistä uskomusta VHHlla syödään paljon kasviksia.
        Jos jollain on ongelmia, niiin sehän saattaa johtua siitä, että ei syö kasviksia, tällainen kuvahan mediassa VHHsta annetaan.


      • Micci_67
        Hmm? kirjoitti:

        Joo no en tainnut ymmärtää. Miksi mies sitten kertoo että johtuisikohan hänen hyvä mieskunto siitä että hän syö noin vähän kasviksia?

        Kyllä mulla normaalisti tulee se puoli kiloa täyteen. Paljonko sun mielestä sitten pitäisi syödä?

        Jos mediaan uskotaan ja aletaan sen perusteella noudattaa VHHta, niin silloinhan moni ei syö kasviksia juuri ollenkaan. Jos se aiheuttaa sitten ongelmia, niin en kyllä ihmettele.


      • Hmm?
        Micci_67 kirjoitti:

        Näitä asioitahan voi ymmärtää niinkuin haluaa.
        Tosi asia on kumminkin se, että ei ole ollut ongelmia, ja vastoin yleistä uskomusta VHHlla syödään paljon kasviksia.
        Jos jollain on ongelmia, niiin sehän saattaa johtua siitä, että ei syö kasviksia, tällainen kuvahan mediassa VHHsta annetaan.

        "vastoin yleistä uskomusta VHHlla syödään paljon kasviksia. "

        No sinä ainakin olet hyvä esimerkki päinvastaisesta. En oikein ymmärrä mitä yrität sanoa, kun ensit annat käsityksen, että vähäinen kasvistensyönti parantaisi mieskuntoa ja nyt oletkin yht'äkkiä toisella kannalla. Miksi sinä sitten et syö paljon kasviksia kun olet VHH:lla?


      • Hmm?
        Micci_67 kirjoitti:

        Kyllä mulla normaalisti tulee se puoli kiloa täyteen. Paljonko sun mielestä sitten pitäisi syödä?

        Jos mediaan uskotaan ja aletaan sen perusteella noudattaa VHHta, niin silloinhan moni ei syö kasviksia juuri ollenkaan. Jos se aiheuttaa sitten ongelmia, niin en kyllä ihmettele.

        No minusta puoli kiloa on kyllä hyvin vähän. Kilo alkaa olla jo kohtalaisesti. Siitä enemmän on paljon. Itse syön lähes puoli kiloa jo aamiaiseksi. Sehän tulee lähes täyteen vaikka vain muutamalla tomaatilla, yhdellä sipulilla ja muutamalla parsakaalin nupulla. Hmm, lasketko muuten hedelmät kasviksiin vai onko hedelmät hedelmiä ja vihannekset kasviksia?


      • Micci_67
        Hmm? kirjoitti:

        "vastoin yleistä uskomusta VHHlla syödään paljon kasviksia. "

        No sinä ainakin olet hyvä esimerkki päinvastaisesta. En oikein ymmärrä mitä yrität sanoa, kun ensit annat käsityksen, että vähäinen kasvistensyönti parantaisi mieskuntoa ja nyt oletkin yht'äkkiä toisella kannalla. Miksi sinä sitten et syö paljon kasviksia kun olet VHH:lla?

        Ihan niinkuin tuo yksikin tuossa sanoi.
        Minä olen kokoajan syönyt paljon kasviksia ja se ehkä on syy siihen että ongelmia ei ole ollut.
        Eikä siis toisinpäin!

        Tottakai VHHlla syödään paljon kasviksia, sen tietää jokainen joka on vähänkään viittinyt asiaan paremmin tutustua. Ei pelkistä proteiinia sisältävistä tuotteista saada kaikkia tarvittavia vitamiineja ja hiven aineita.


      • Micci_67
        Hmm? kirjoitti:

        No minusta puoli kiloa on kyllä hyvin vähän. Kilo alkaa olla jo kohtalaisesti. Siitä enemmän on paljon. Itse syön lähes puoli kiloa jo aamiaiseksi. Sehän tulee lähes täyteen vaikka vain muutamalla tomaatilla, yhdellä sipulilla ja muutamalla parsakaalin nupulla. Hmm, lasketko muuten hedelmät kasviksiin vai onko hedelmät hedelmiä ja vihannekset kasviksia?

        Kyllä tuo kilo saattaa joskus tulla täyteen, mutta harvinaista se on. 500-700g päivässä on se määrä mitä mahtuu, meneehän jo proteiini pitoisia ruokiakin melkein puoli kiloa päivässä.

        Kaikki kasvikunnan tuotteet on tässä tapauksessa kasviksia. Mutta hedelmienkin kanssa, harvoin menee yli kilon.


      • Hmm?
        Micci_67 kirjoitti:

        Ihan niinkuin tuo yksikin tuossa sanoi.
        Minä olen kokoajan syönyt paljon kasviksia ja se ehkä on syy siihen että ongelmia ei ole ollut.
        Eikä siis toisinpäin!

        Tottakai VHHlla syödään paljon kasviksia, sen tietää jokainen joka on vähänkään viittinyt asiaan paremmin tutustua. Ei pelkistä proteiinia sisältävistä tuotteista saada kaikkia tarvittavia vitamiineja ja hiven aineita.

        Tajusin tuolta toisesta viestistäsi että sinun mielestä ½kg on paljon, mutta minun mielestä se on todella vähän. Siitähän tämä hämmästely vain johtui.


      • Micci_67
        Hmm? kirjoitti:

        No minusta puoli kiloa on kyllä hyvin vähän. Kilo alkaa olla jo kohtalaisesti. Siitä enemmän on paljon. Itse syön lähes puoli kiloa jo aamiaiseksi. Sehän tulee lähes täyteen vaikka vain muutamalla tomaatilla, yhdellä sipulilla ja muutamalla parsakaalin nupulla. Hmm, lasketko muuten hedelmät kasviksiin vai onko hedelmät hedelmiä ja vihannekset kasviksia?

        Jos syöt kasviksia noin paljon, niin kuinka paljon saat päivässä hiilareita? (tai PR ja R)


      • Hmm?
        Micci_67 kirjoitti:

        Jos syöt kasviksia noin paljon, niin kuinka paljon saat päivässä hiilareita? (tai PR ja R)

        En ole laskenut. En kyllä varsinaisesti olekaan millään dieetillä mutta luultavasti syön hiilareita vähän enemmän kuin mitä VHH:lla on tapana, en siis kuitenkaan "mässäile" hh:lla. Puolisoni on kotoisin Kreikasta ja senkin takia meillä on vanhanaikainen kreik. ruokavalio kunniassaan.


      • Micci_67
        Hmm? kirjoitti:

        En ole laskenut. En kyllä varsinaisesti olekaan millään dieetillä mutta luultavasti syön hiilareita vähän enemmän kuin mitä VHH:lla on tapana, en siis kuitenkaan "mässäile" hh:lla. Puolisoni on kotoisin Kreikasta ja senkin takia meillä on vanhanaikainen kreik. ruokavalio kunniassaan.

        En meinannutkaan että olisit VHHlla, mutta jos syö kilon kasviksia päivässä, niin käsittäkseni on aika vaikea saada sitä n.60% hiilaria päivässä. (joku raja on silläkin, mitä mahaan mahtuu)
        Mikä on siis KTLn suositus.

        Kyseinen ruokavalio on monen lähteen mukaan varsin terveellinen, mutta siihen varmaan pitäisi tutustua ihan paikan päällä mihin harvalla meillä on mahdollisuus. Kannattaa varmaan jatkaa sillä, vaikka se ei KTLn suositusten mukainen olisikaan.


    • Kiril

      vedetään kaikenlaisia mömmöjä ja proteiineja jauheina, jotka ovat epäterveellisä. Runsailla hiilaritankkauksilla aiheutetaan myös tulehduksia verisuonissa, jolloin ne tukkeutuvat ja voivat aiheuttaa myös impotenssia. Vhh ruokavaliolla ei näitä ongelmia ole ja kunto nousee kohisten ja parantunut vireystaso näkyy myös sukupuolielämässä.

      • impotenssisi?

        Alkoholin ja tupakan olen kuullut impotenssia aiheuttavan, samoin rasvan, mutta että hiilaritkin tekisivät niin...


      • Kirilille

        http://www.iltalehti.fi/osastot/sofiansohva/200601273983022_ss.shtml

        Mies ja laajakaista
        27.1.2006 23:34

        Olen parikymppinen nainen ja ollut avoliitossa kolme vuotta. Kaksi ensimmäistä vuotta olivat aivan mahtavat, mutta sitten tuli internet. Suhteen taso laski kuin lehmän häntä. Mieheni on koukussa nettiin. Meillä ei ole yhteistä aikaa lainkaan, koska pelit tai surffailu vievät miehen ajan. Käymme töissä, mutta kaiken vapaa-ajan hän viettää tietokoneella. Lähdin jo kerran tämän asian takia, mutta palasimme kuitenkin yhteen. Kuvittelin, että paluuni muuttaisi miehen asennetta suhteeseemme panostamiseen. Se jäi kuvitelmaksi. Me emme syö, nuku tai käy yhdessä missään. Olen miljoonat kerrat itkenyt ja huutanut tästä ongelmasta, mutta jokaisen lupauksen mies rikkoo viimeistään seuraavana päivänä. Joka kerta, kun otan asian esille, saan vastaukseksi, että netissä on ainoat kaverit! Mieheni ei ikinä lähde poikien kanssa ryyppäämään eikä harrasta mitään muuta kuin tietokonepelejä. Olen täysin uupunut. Mielipidettäni ei kuunnella eikä kunnioiteta, eikä millään, mitä minä haluan, ole väliä. Hakkaanko kirvestä kiveen? Olisiko olemassa vielä mahdollisuus saada suhde kuntoon?
        Varpunen

        Kyllä sinä hakkaat kirvestäsi kiveen. Olet yrittänyt hyvällä ja pahalla, ja onnistunut pieneksi hetkeksi kerrallaan korjaamaan tilannetta. Mies on nuori ja löytänyt vertaisryhmänsä netistä. Tuommoista henkilöä ei kukaan pysty muuttamaan, ennen kuin hän itse sitä haluaa. Se voi tapahtua vasta kymmenen vuoden kuluttua tai ei silloinkaan. Miksi sinä siellä katsot hänen pelaamistaan, jos et ole tyytyväinen elämääsi? Lähde toisenlaiseen maailmaan. Voit sitten halutessasi kysellä häneltä myöhemmin, vaikkapa vuosien kuluttua, kiinnostaisiko jo jokin muu, vai pelaako hän yhä.


    • ihan vapaaehtosesti

      häippäsisit muualle jauhaan paskaas niin ois kaikilla parempi. et oo fittnessiä nähnykään. mitään et suonien tukkeutumisen SYISTÄ käsitä. ja aivan trollipeikko mutumutu muutenki että heippa sulle. kato kun ei kannata vaivautua.

    • asdfasdfsdaf

      > Usein on jollakin tutulla kundilla jokin dieetti
      > päällä. Vuosien, ja melko monen VHH-dieettajan,
      > kokemuksella voin sanoa, että taitaa tuo VHH
      > aiheuttaa impotenssia. Usein on vielä niin, että
      > kundi ns. massakaudellaan on vireimmillään,
      > mutta sitten ykskaks, into vain lopahtaa.

      Riittävä rasva ruokavaliossa nostaa testotasoja.

      > Usein on vielä niin, että kundi ns.
      > massakaudellaan on vireimmillään, mutta sitten
      > ykskaks, into vain lopahtaa. Epäilen,

      :-) ja lääkityksellä ei ole osuutta asiaan... Siis ei hitto vieköön tossa mistään ruokavaliosta ole kyse.

    • gimma28v

      Fitness-piireissä ei pyöri mitään ihme mömmöjä. Kroppaa muokataan erittäin määrätietoisella ja kovalla treenillä. Käytetyt lisäravinteet ovat kaikki laillisia. En oikein usko, että juuri kaikki VHH-dieetillä olleet olisivat sortuneet johonkin "mömmöihin". En tiedä pystytäänkö tieteellisesti väitettäni todistamaan, mutta oma seikkaperäinen kokemukseni kattaa toistakymmentä VHH-dieetillä ollutta kundia. VHH on melko suosittu lyhyen ajan dieetti nopeaan painonpudotukseen näissä piireissä. Treenikavereistani tiedän pari naista, jotka ovat valitelleet limakalvojen kuivumista. Heidän viriiliyttään en ole kokeillut.

      • "gimma"

        Tieteellisesti ainakin on todistettu, että kyseisiin lajeihin läheisesti liittyvät ns.rasvanpoistoon liittyvät aineet sekä yleisesti myös tiedossa olevat lajeissa käytettävät hormonivalmisteet aiheuttavat juuri kuvaamiasi oireita.

        Ja kyllä pyörii mömmöjä, olen ollut alalla sekä kilpailijana että nykyään valmentajana ja vastaan on tullut kaikkea mahdollista! Ole onnellinen jos ainoa missä niihin olet törmännyt on miespuolisten erektiossa (tai sen puutteessa)


      • asdfasdfsdaf

        Älä nyt rupea väittämään, että tosissasi kirjoitat. Tottakai niissä piireissä käytetään mömmöjä ja ne vaikuttaa tasan noin. Sinisilmäisestikö uskot, kun poikaystäväsi sanoo, että "emmämitääoo ottanu"?

        Se on ihan fakta, että testotasot on VHH:lla korkeammat kuin low-fatilla. Se pystytään ihan tieteellisesti todistamaan.


      • Kiril

        Fitnessiä. Siellä kun liikkuu tällaisia miesten testaajia, jotka kokeilevat kaikkien miespuolisten harrastajien mieskunnon. En ole vastaavaan törmännyt muissa urheiliuharrastuspiireissä. Gimma28:lla on jo toistakymmentä pelkästään vhh laihduttajan testitulosta, puhumattakaan niistä, jotka eivät ole vhh:lla. Pääsisinkö testauspiiriin?


      • tasokasta,
        Kiril kirjoitti:

        Fitnessiä. Siellä kun liikkuu tällaisia miesten testaajia, jotka kokeilevat kaikkien miespuolisten harrastajien mieskunnon. En ole vastaavaan törmännyt muissa urheiliuharrastuspiireissä. Gimma28:lla on jo toistakymmentä pelkästään vhh laihduttajan testitulosta, puhumattakaan niistä, jotka eivät ole vhh:lla. Pääsisinkö testauspiiriin?

        mut siihen vaaditaan jo itseltäkin tasoa. Mitähän lajeja olet harrastanut, kun ei ole irronnut? Tervetuloa salille, voit yllättyä iloisesti, ja kuntokin nousee siinä sivussa.


      • gimma28v
        Kiril kirjoitti:

        Fitnessiä. Siellä kun liikkuu tällaisia miesten testaajia, jotka kokeilevat kaikkien miespuolisten harrastajien mieskunnon. En ole vastaavaan törmännyt muissa urheiliuharrastuspiireissä. Gimma28:lla on jo toistakymmentä pelkästään vhh laihduttajan testitulosta, puhumattakaan niistä, jotka eivät ole vhh:lla. Pääsisinkö testauspiiriin?

        Ainakin mä ja kaikki mun kans fitnessiä harrastavat ollaan keskivertoon mitattuna melkoisesti aktiivisempia mitä seksielämään tulee. Ja kun ei ole sitä oikeaa löytänyt, niin jatketaan etsimistä..Mä olen kyllä tottunut kaltaisiini hyvännäköisiin ja kropaltaan liki täydellisiin miehiin. En näe estettä, jos täytät nämä kriteerit ja satut oikeaan paikkaan, oikeaan aikaan. Kuinka tuttu paikka sulle toi kuntosali on?


      • vielä kerran
        gimma28v kirjoitti:

        Ainakin mä ja kaikki mun kans fitnessiä harrastavat ollaan keskivertoon mitattuna melkoisesti aktiivisempia mitä seksielämään tulee. Ja kun ei ole sitä oikeaa löytänyt, niin jatketaan etsimistä..Mä olen kyllä tottunut kaltaisiini hyvännäköisiin ja kropaltaan liki täydellisiin miehiin. En näe estettä, jos täytät nämä kriteerit ja satut oikeaan paikkaan, oikeaan aikaan. Kuinka tuttu paikka sulle toi kuntosali on?

        ihan ystävyydellä sanon :).

        Kaiffari syö niin paljon kaalia, että saattaa tulla pikku ongelmia ponnistellessa.


      • vialla
        gimma28v kirjoitti:

        Ainakin mä ja kaikki mun kans fitnessiä harrastavat ollaan keskivertoon mitattuna melkoisesti aktiivisempia mitä seksielämään tulee. Ja kun ei ole sitä oikeaa löytänyt, niin jatketaan etsimistä..Mä olen kyllä tottunut kaltaisiini hyvännäköisiin ja kropaltaan liki täydellisiin miehiin. En näe estettä, jos täytät nämä kriteerit ja satut oikeaan paikkaan, oikeaan aikaan. Kuinka tuttu paikka sulle toi kuntosali on?

        fitness piireissä, kun sieltä ei sopivaa kumppania löydy?


      • Kiril
        vialla kirjoitti:

        fitness piireissä, kun sieltä ei sopivaa kumppania löydy?

        meloonit kainalossa ja mömmöjä suussa, niin ei se taida kumppanuus kauan kestää.


      • ja ihmissuhteesi,
        Kiril kirjoitti:

        meloonit kainalossa ja mömmöjä suussa, niin ei se taida kumppanuus kauan kestää.

        päättyivät? Vaikutat kyllä niin itseriittoiselle, että yksikään nainen ei voi kilpailla egosi kanssa. Siksipä ne maksulliset ovat parempi vaihtoehto, sinulle, jos rahkeet riittävät?


    • Anonyymi

      Niin aiheuttaakin.Kulli on vain kusemista varten jos hiilihydraatit jättää pois.

      • Anonyymi

        Huomaan että puhut kokemuksen syvällä rintaäänellä, ja todella vanhaan avaukseen vieläpä. Ei siis ole hoksottimetkaan ihan parhaasta päästä.


    • Anonyymi

      "Itse en diettaa VHH:n avulla, koska haluan syödä sitä mistä pidän"

      Minäkin syön mistä pidän. Täytekakkua ja toffeeta ja karkkia. Koska ne on hyviä niillä LAIHTUU. Myös potenssi on hurja. Se saa minut laskemaan housut missä vain kuten kaupassa ja esittelemään pihtimittaani. Se on nyt 5den cm pituinen jos vedän henkeä samalla mutta oikealla tavalla päältä mitattuna, ei tuhkaluukusta asti mitattuna. Yleensä vartija saattaa minut ulos silkkaa ystävällisyyttään. Vaikken halua poistua koska nuoret naiset haluavat katsella TIKKULAIHAA pihtimittaani vaikka olen jo 60mentä vuotta.

    • Anonyymi

      Aina kun puhutaan VHH sta,puhutaan vain nopeasta laihtumisesta,mutta jätetään sanomatta ne ikävät sivuvaikutukset.Jotkin diabeetikot voivat saada siitä huomattavasti apua,mutta terveille laihduttajille siitä ei ole muuta kuin haittaa,esim tämä testosteroonituotannon heikkeneminen.

      • Tutkimusten (ja niitä on paljon eli kymmeniä) karppaus ei ole yhtään sen parempi dieetti diabeetikoille kuin suositusruokavaliokaan.

        Testosteronin suhteen näyttö näyttää jakaantuvan suhteessa karppaamiseen.


    • Anonyymi

      jospa se on dobing mikä sitä potenlliaalia aiheuttaa

    • Anonyymi

      Minäkin huomasin erektion heikkenevän VHH:lla, joka hävisi kun palasin normaaliin ruokavalioon. Se todennäköisesti johtuu liian kovasta ja nopeasta dieetistä. VHH:lla häviää nälkä niin hyvin, että laihduttaja tulee ahneeksi ja syö liian vähän, jolloin myös lihaksia alkaa kadota ja testosteritasot putoavat.

      • Anonyymi

        Kehosta poistuu liikaa nestettä katoaa lihaspaineet.Siinä on sekin vaara kun hormoonitoiminta heikkenee se ei palaa koskaan ennallen.Se on monellakin tavalla hyvin vaarallinen dietti.Se että se on vaarallinen se altistaa myös helposti syömishäiriölle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehosta poistuu liikaa nestettä katoaa lihaspaineet.Siinä on sekin vaara kun hormoonitoiminta heikkenee se ei palaa koskaan ennallen.Se on monellakin tavalla hyvin vaarallinen dietti.Se että se on vaarallinen se altistaa myös helposti syömishäiriölle.

        En itse käy ollenkaan kuntosalissa,mutta sopivan pieni voimaharjoittelu nostaa myös testosteroditasoja,ja liian kova pitkänmatkan urheilu laskee niitä jossa sykkeet on 150-180.
        Kun sykkeen pitää välissä 110-130 se nostaa testoja.


    • Anonyymi

      Treenaus ja rahka sitä impotenssia aiheuttaa. Etkö ole huomannu kun lihaskasvattajamiehillä on pikkuiset vehkeetkin, ne kutistuu. Kaikki steroidit ja muut pilaa verenkierron ja sydänkohtaus vaanii.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe